• 1
  • 2
2011-06-12, 09:47
Medlem
Holydollys avatar
Många pratar om att träffa nån på krogen. jag tycke de e väldigt krångligt dom flesta är alltid fulla och ute efter en sak. och om man byter nr för att höras av så höres man aldrig av. vet inte vad de beror på men antagligen att när man är nykter igen så har man glömt.

jag har 2 gånger hört av mig till personer men blivit klart nobbad så ja gör då aldrig om de.

vad är era erfarenheter av dejting på krogen sex eller förhållande??
Citera
2011-06-12, 09:57
Medlem
-th-s avatar
Dejting på krogen är för att man vill ha sex. Sen kan det ju vara så att ett ONS leder till ett förhållande. Men det som man i första hand är ute efter är sex anser jag.
Citera
2011-06-12, 10:50
Medlem
MissFitt73s avatar
Ja och det är därför att det egentligen är bättre att växla nummer och höras i nyktert tillstånd. Jag tycker att det är ett bra sätt för att se om det bara handlar om sex eller om något som kan utvecklas.
Citera
2011-06-12, 11:25
Medlem
Cl1ckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Ja och det är därför att det egentligen är bättre att växla nummer och höras i nyktert tillstånd. Jag tycker att det är ett bra sätt för att se om det bara handlar om sex eller om något som kan utvecklas.

Håller verkligen med.

I övrigt så vet jag inte om det ligger något i det där att sex för tidigt kan sabba förhållandet, men det känns lite grand som att efter ett ONS så är chanserna lite lägre att få till ett förhållande. Eller?
Citera
2011-06-12, 11:50
Medlem
25TaLifes avatar
Jag har faktiskt lyckats några gånger, men det är ju mer sällan än ofta om man uttrycker det milt
Citera
2011-06-12, 12:23
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cl1cker
Håller verkligen med.

I övrigt så vet jag inte om det ligger något i det där att sex för tidigt kan sabba förhållandet, men det känns lite grand som att efter ett ONS så är chanserna lite lägre att få till ett förhållande. Eller?
Alltså jag har inget emot ons men i det långa loppet är det ganska så meningslöst. När båda är fulla blir det inget vidare sex. Man smyger sedan hem och känner sig ganska så tom efteråt. Ett nummer för mig är bättre för då ser man om killen i överhuvudtaget är intresserad av något annat.
Citera
2011-06-12, 12:29
Medlem
trasiggolvmopps avatar
Min känsla är att killarna på krogen bara är ute efter sex och sätter på vem som helst som är sugen..jag går alltid hem ensam när jag varit ute. När jag ska ha sex så vill jag att det är med någon som jag vill ha och som vill ha mig. Jag raggar på nätet
Citera
2011-06-12, 13:00
Medlem
Holydollys avatar
ja jag har då aldrig varit med om att det blir seriöst efter ett ons. möjligtvis att dom vill bli kk men jag anser att ett ons förstör om man vill bli nåt mer. men jag har ju då alltså bara stött på oseriösa killar på krogen därav varför ja undrar om alla är så eller om nån faktiskt lyckats där ute...
Citera
2011-06-12, 13:10
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasiggolvmopp
Min känsla är att killarna på krogen bara är ute efter sex och sätter på vem som helst som är sugen..jag går alltid hem ensam när jag varit ute. När jag ska ha sex så vill jag att det är med någon som jag vill ha och som vill ha mig. Jag raggar på nätet

Kanske världens sämsta fördom?
Citera
2011-06-12, 13:17
Medlem
trasiggolvmopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Kanske världens sämsta fördom?

Kanske men det är min upplevelse iallafall....
Citera
2011-06-12, 13:19
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasiggolvmopp
Kanske men det är min upplevelse iallafall....

Jag tycker det passar minst lika bra in på tjejer.
Citera
2011-06-12, 13:24
Medlem
trasiggolvmopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Jag tycker det passar minst lika bra in på tjejer.

Ja jag tror inte det är många som är ute efter något mer än sex ute på krogen. Tvivlar på att någon tänker sig att den rätte/rätta finns där. Det stämmer nog in på båda könen skulle jag tro
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in