Citat:
Ursprungligen postat av Holydolly
Många pratar om att träffa nån på krogen. jag tycke de e väldigt krångligt dom flesta är alltid fulla och ute efter en sak. och om man byter nr för att höras av så höres man aldrig av. vet inte vad de beror på men antagligen att när man är nykter igen så har man glömt.
jag har 2 gånger hört av mig till personer men blivit klart nobbad så ja gör då aldrig om de.
vad är era erfarenheter av dejting på krogen sex eller förhållande??
Jag önskar att det skulle gå att få en date via nattklubb men har aldrig lyckats med det i Sverige, däremot i andra kulturet. Jag låg med en amerikan efter 2 dates och vi var ihop i 8 år. Jag låg med en skotte och det höll i alla fall 3 månader.
Dagen efter sexet var dessa män idel solsken. Dagen efter sexet är svenska män fulla av förakt och ger signaler som betyder: "Så, nu kan du dra, ditt äckliga fnask!" Och hur blev jag fnask? Sex i sig är rent, det är bara attityden till det som kan vara smutsigt.
Efter alla år kan jag bara dra slutsatsen att männen gör ALLT för att få en i säng. Själv kan jag låta mig dras med eller säga nej, ge honom ett telefonnummer i stället för ett nummer. Säger jag nej så blir det ingen date. Säger jag ja blir det ingen date.
Så jag tänker emigrera nu, till England. Är djävligt trött på det här. Jag är inte ute efter sex utan efter en date och de finns i andra länder, bevisligen. Gick tråkigt nog med på att ligga med en engelskman i Sverige (insåg inte hur full han var) men han avbröt det hela generat med orden: "Sorry, but I'm not redy for a relationship yet!"
Relationship? WOW! Vilken svensk skulle uttryckt sig så? Så säger man inte till en prostituerad. Visserligen är jag inte prostituerad (får inte betalt) men blir sannerligen behandlad som en sådan. (Går ut med några års mellanrum)
Lösningen är statliga bordeller för alla kåtbockar och anständiga dansställen för oss seriösa. I praktiken är prostitutionen inte avskaffad här den är bara förflyttad till nattklubbarna och dessutom gratis! Män kan separera sex och känslor men det kan de flesta kvinnor inte. Därför behövs bordeller för män som ENBART går till krogen för sex och de är MÅNGA! Hela kroggrejen handlar om kvinnoförttryck.