Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-12, 01:48
  #1
Medlem
dryslians avatar
Hej fått kontakt med en tjej som varit hos mig en gång där hon sov över hos mig vi strulade lite o inget annat, Nu är det så att hon fråga om hon fick komma över igen idag? Jag har precis kommit ur ett 3 års förhållande och kan vara lite ringrostig med detta med att försöka ligga med en ny tjej.. Vad är ditt bästa tips, Ska jag bara köra på ta på henne eller säga något medans vi ligger i sängen o kollar på film för att det ska hända lite latjo lajban? ps hon kommer väl om 20 minuter ska testa på alla tips som kommer upp här o ger sedan en update om hur det gick!
Citera
2011-06-12, 01:51
  #2
Medlem
micaeles avatar
Strula på och för handen söderöver. Om något skall hända, kommer så ske! Lycka till!
Citera
2011-06-12, 01:51
  #3
Medlem
Mjölkmannen11s avatar
Var fysisk, håll hand, kramas, ligg nära, kanske nån puss. Efter ett tag kommer hon ledas mer och mer in på det sexuella spåret. Ta-da!
Citera
2011-06-12, 01:54
  #4
Medlem
lendrygghs avatar
Efter lite gemensamma skratt till en dämpad tv så vänder du dig vänligt mot henne och säger: "Näe, vet du vad " och kysser henne. Om inte det borgar för en könsakt så gör inget det.
Citera
2011-06-12, 01:56
  #5
Medlem
dryslians avatar
ligga i sängen tillsammans kommer vi iallfall göra antar att jag kör på med att försöka strula mig fram o se hur hon reagerar.. Finns det något sätt man kan märka på tjejen att hon inte skulle säga nej till något sådant .. ja menar så att man ser tecken på att hon är intresserad. (ifall ni vet)
Citera
2011-06-12, 01:58
  #6
Medlem
Mjölkmannen11s avatar
Att det är torrt....?
Citera
2011-06-12, 01:59
  #7
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
ligga i sängen tillsammans kommer vi iallfall göra antar att jag kör på med att försöka strula mig fram o se hur hon reagerar.. Finns det något sätt man kan märka på tjejen att hon inte skulle säga nej till något sådant .. ja menar så att man ser tecken på att hon är intresserad. (ifall ni vet)
Hur många tjejer har du haft i ditt liv?
Om en tjej är villig, är detta uppenbart. Börja med lätt smek på överkroppen, passera sedan nedåt mot tetrapaken och avsyna reaktionen. Därefter bör ni titta på varanda och börja smaka på läppar, annars är något fel. Efter någon minuts hångel, är södra ingången öppen och mottagande.
Citera
2011-06-12, 02:00
  #8
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkmannen11
Att det är torrt....?
det kan jag nog märka men att komma dit o få ett nääh på vägen är ett ajj och man känner sig som ett resten utav kvällen. Menar om det finna några som helst tecken på att en tjej skulle släppa till. Kan säga att hon sist bad om mjukisbyxor och tog av sig sina jeans framför mig (trodde hon skulle till toaletten o byta om eller något) och hennes rumpa med stringtrosor framför mig. Va säger detta er ? att hon inte är blyg eller att hon kanske vill ha lite grann!
Citera
2011-06-12, 02:02
  #9
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Hur många tjejer har du haft i ditt liv?
Om en tjej är villig, är detta uppenbart. Börja med lätt smek på överkroppen, passera sedan nedåt mot tetrapaken och avsyna reaktionen. Därefter bör ni titta på varanda och börja smaka på läppar, annars är något fel. Efter någon minuts hångel, är södra ingången öppen och mottagande.

är bara 19 var i ett 3 år förhållande sen jag var 17 med en tjej som var 2 år äldre. I mina dagar som 16-17 åring hade jag väl sex med ett halvt dussin bara. Sen kanske man inte räknar med alla gånger med exet då under 3 år är jävligt mycket aa ni fattar. Men har typ glömt hur det är o vara singel ;& o e nog rädd för en diss som man inte ska vara rädd för alls
Citera
2011-06-12, 02:02
  #10
Medlem
Mjölkmannen11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
det kan jag nog märka men att komma dit o få ett nääh på vägen är ett ajj och man känner sig som ett resten utav kvällen. Menar om det finna några som helst tecken på att en tjej skulle släppa till. Kan säga att hon sist bad om mjukisbyxor och tog av sig sina jeans framför mig (trodde hon skulle till toaletten o byta om eller något) och hennes rumpa med stringtrosor framför mig. Va säger detta er ? att hon inte är blyg eller att hon kanske vill ha lite grann!

Det säger mig att hon känner sig trygg med dig. Anledningen att hon ville ha mjukisbyxor är att det är smidigt att glida ner med handen där samt att smeka utanpå. Grattis flashbackare, you're getting laid!
Citera
2011-06-12, 02:03
  #11
Medlem
Hallå???
En tjej vill komma hem till dig kl 0208 en lördagskväll och du är orolig över att inte få ligga?

Tillåt mig småle...............
Citera
2011-06-12, 02:03
  #12
Medlem
Det mesta har blivit sagt men det som är viktigt är kroppsspråket, så du måste lyssna på hennes kroppsspråk. Detta ligger i de flestas natur att veta eller känna på sig så du bör nog också ha det i dig.

Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback