• 1
  • 2
2011-06-11, 16:31
Bannlyst
Gillar många tjejer smisk /spanking? under sexet eller övrigt med Tänder som fan av det??!,eller är det mest för att mannen känner ett maktbevis/ tjejen/undergiven känla av hela ? >Spankar alla mina tjejer med trosor på innan osv. omtyckt eller bara knepigt enligt er tjejer....roligt att höra era åsikter
Citera
2011-06-11, 19:04
Bannlyst
Hehe ja älskar att bli spankad imellanåt! Desto hårdare desto kåtare blir ja! Antingen på typ förspel om man gnider över killen och han smiskar en eller i doggy
Citera
2011-06-11, 20:32
Bannlyst
finns ju inget mer upphetsande att smiska/ spanka en tjej o känna den ljuva doften av fitta genom lagom fuktiga trosor ,och att hon tänder på detta likaväl som du........fan rår ringa hit en hona nu hehe
Citera
2011-06-11, 22:51
Medlem
Codens avatar
Coden approves TS's message.

Smisk kan vara djävligt nice om det utförs med stil och finess av någon som vet vad han gör, på någon som verkligen, verkligen gillar det och inte bara ställer upp för att hon tror att det är vad killen vill.

Jag är ett stort fan av gammalt hederligt handsmisk. Inte så förtjust att ha tjejen liggandes över benen då utan helst ska hon stå lutan över ett bord eller svankandes på alla fyra i en soffa eller i sängen så jag har lite manöverutrymme runt henne och kan styra hennes fysiska upplevelse bättre.
Citera
2011-06-12, 00:37
Medlem
aquickones avatar
Jag gillar att piska en tjej med en riktig piska eller med ett skärp. Kan även intyga att det finns många tjejer som tänder på det, och att känna sig undergivna.
Citera
2011-06-12, 12:10
Medlem
MrsAs avatar
Klart det är riktigt upphetsande att få sig en hård omgång innan man blir knullad.
Ska helst göras med bälte eller liknande.
Citera
2011-06-13, 20:10
Medlem
-Nilla-s avatar
Troligen inte. Att vara kuvad och dominerad kan vara sexigt, men det får inte göra ont eller vara äckligt. OK?
Citera
2011-06-14, 23:37
Medlem
Gillar det som fan, i alla fall om det är en kille som vet vad han gör och inte bara smiskar på för kung och fosterland. I rätt situation är det underbart, gärna varvat med lite dirty talk ... mmm.
Citera
2011-06-15, 15:29
Medlem
Självklart skall man ha smisk! Helst skall man få höra hur mycket man förtjänar det och hur smutsig man är under tiden. Och smisk är inte allt... Bitchslapa mig och jag är din! haha
Citera
2011-06-15, 17:59
Bannlyst
Min erfarenhet som man är att många kvinnor gillar att bli smiskade på rumpan under sex. Jag tror inte alls att detta har något med underkuvad/makt eller så, snarare har det att göra med att smärta och njutning är nära besläktade rent neurologiskt och att under parningen har man lättare att uppleva smärta som skönt. Även som kille är det skönt med lite smärta, jag har absolut inget emot att få ett par smällar i häcken när jag blir avsugen.
Citera
2011-06-16, 01:23
Medlem
luciddreamers avatar
Min erfarenhet som kille:

Om tjejen är trygg med mig så:
- Vill alla bli älskade ömt och kärleksfullt.
- Vill de flesta även bli rejält tagna av mig "som ett vilddjur". Kanske fasthållna, eller lätta daskar.
- Vill några få även bli rejält dominerade och daskade på stjärten. Iscensatt v-täkt. Välkontrollerat strypsex. Fastbundna. Med mera.

Antar att mina egna behov smittar av sig på dem ibland...
Citera
2011-06-16, 13:50
Medlem
Truchosthlms avatar
Så gott som alla tjejer jag varit med gillar att bli smiskade. Ta tag i deras hår också för att förstärka känslan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in