• 9
  • 10
2014-11-09, 13:54
Medlem
Det ska vara hårt och killen/mannen ska vara dominant.
Citera
2014-11-09, 19:59
Medlem
ojskibojskis avatar
Ja, jag gillar att bli spankad Även att bli dragen i håret som vissa har nämnt tidigare, till exempel vid doggystyle.
Citera
2014-11-10, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojskibojski
Ja, jag gillar att bli spankad Även att bli dragen i håret som vissa har nämnt tidigare, till exempel vid doggystyle.

Handen eller piska?
Citera
2014-11-10, 23:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojskibojski

visst är det nice. Jag gillar att bli smiskad med handen.

Åh ja smisk och lätt dragen i håret vid doggystyle...sjukt hett.
Citera
2014-11-11, 11:05
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
visst är det nice. Jag gillar att bli smiskad med handen.

Åh ja smisk och lätt dragen i håret vid doggystyle...sjukt hett.

Hett indeed däremot föredrar jag att ha flickans hår i ett fast grepp med ena handen så jag kan kontrollera hur mycket hon kan dra sig undan när jag smiskar upp henne med den lediga handen. Inte dra så mycket i håret som att tvinga henne att hålla huvudet i vissa lägen som jag bestämmer.

Otroligt härligt att tvinga henne att spänna ryggen i en båge så hon nästan inte når ner till underlaget med händerna när hon står på alla fyra och sen långsamt arbeta över bägge skinkorna och övre delen av låren tills dom glöder snyggt.

Brösten brukar exponeras fint i den ställningen också så det finns alltid risk att bröstvårtorna får sig ett par nyp eller nafs....

Good times, good times!
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in