2015-11-05, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Garvade som fan på slutet åt Wolke, så tråkigt att det blev kul. Speciellt då han garva själv.

"Johans mamma...plus pant 20spänn...plus pant"
"Skänk en slant till Mathies morsa också"
"Ska dra Mathies tänner över ryggen....som en ryggkliare.."

Garvade så jag grät av detta haha.

---

Dock otroligt fjantigt när de hackar på Lars Winnerbäck, så uppenbart att de gör det bara för att provocera. Analyserar man Håkan Hellströms texter (som Mathie avgudar) kan man enkelt få dem att framstå som precis lika banala.
Citera
2015-11-05, 19:42
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakenbakom

---

Dock otroligt fjantigt när de hackar på Lars Winnerbäck, så uppenbart att de gör det bara för att provocera. Analyserar man Håkan Hellströms texter (som Mathie avgudar) kan man enkelt få dem att framstå som precis lika banala.

Fjantigt och fjantigt, det är deras grej. Dom har några hackkkycklingar, ex Axels tivoli, Kikki D, Alex Schulman, gamlingar på gymmet och Lasse Winnerbäck.
Citera
2015-11-06, 01:28
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Ang Lars winnerbäck så är jag helt på TFK:s sida. Oerhört banala texter och tråkig musik
Citera
2015-11-06, 08:42
Medlem
frantiks avatar
Citat:

---

Det är väl inte så fjantigt? Hade dom verkligen velat provocera hade dom ju hackat på Håkan Hellström istället.
Det är nog bara en fråga om musiksmak helt enkelt.
Citera
2015-11-06, 10:26
Medlem
Typemynames avatar
Inte för att va sån men är det bara jag som tycker att grabbarna oftare och oftare gaddar ihop sig mot woolke. Tycker samtalen blir roligare när inte bara woolke blir trängd in i ett hörn.
Citera
2015-11-06, 11:40
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Inte för att va sån men är det bara jag som tycker att grabbarna oftare och oftare gaddar ihop sig mot woolke. Tycker samtalen blir roligare när inte bara woolke blir trängd in i ett hörn.
Så har det alltid varit. Mer eller mindre i olika perioder.
Citera
2015-11-06, 22:28
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Så har det alltid varit. Mer eller mindre i olika perioder.
I början så brukade de ju ringa upp woolke o sen lägga på när han pratade
Citera
2015-11-07, 05:33
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Tycker tvärtom snarare. Skrattar alltid åt när J och M gaddar ihop sig och Woolke frustrerat ska försvara sig mot två idioter som vägrar ge sig xD De har även tagit upp mail när folk påpekat detta, och då påpekar ju W att han visserligen känner sig utsatt men inte tar illa upp av det.
Citera
2015-11-08, 20:45
Medlem
mmas avatar
Citat:

Dock otroligt fjantigt när de hackar på Lars Winnerbäck, så uppenbart att de gör det bara för att provocera.

Ja och vad skiljer det av majoriteten av annat dom gör? Jo det mesta har inget med åsikter dom har att göra... vad dom tycker om saker osv.. det handlar om att "trycka på rätt knappar" hos folk, dvs att provocera, dom behöver inte ALLS tycka som dom säger. Tycker det skiner igenom otroligt ofta.
Citera
2015-11-08, 20:50
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Ja och vad skiljer det av majoriteten av annat dom gör? Jo det mesta har inget med åsikter dom har att göra... vad dom tycker om saker osv.. det handlar om att "trycka på rätt knappar" hos folk, dvs att provocera, dom behöver inte ALLS tycka som dom säger. Tycker det skiner igenom otroligt ofta.

Om du lyssnat på podden från början, när dem hade 10-50 lyssnare så hackade de på exakt samma saker, däribland winnerbäck.. Klart dem tycker det dem säger, men visst ibland så kanske de hakar på varandra åsikter lite mycket.
Citera
2015-11-18, 00:14
Medlem
soffsitss avatar
Justin Bieber - Life Is Worth Living (TFK Remix)
https://youtu.be/eXqJTvIzYCM
Hoppas verkligen Mathie fortsätter med detta.
Citera
2015-11-18, 19:19
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Äh, det är harmlöst. De behåller alltid en skämtsam ton. Det är i alla fall så jag upplever det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in