Citat:
Ursprungligen postat av
Salgoud
Faktiskt! Skrattade gott åt just den biten - kändes faktist som hela avsnittet var ovanligt bra också. Det enda jag tyckte var onödigt var att Mathie kallade henne "pulla" och "knulla" mot slutet, men det kan säkert bero på att min egen mor heter ulla.

Hon verkade dock riktigt skön och jag hade gärna hört mer från henne. Om de ringde upp och berättade vilka de egentligen var tror jag (efter det lilla vi hört från henne) att hon hade sagt till dem att det var lite ofint, men sen varit helt med på att tjöta igen i framtiden.
EDIT: Vet vi om någon av böysen hänger på FB?
När Ulla frågade om det var ett skämt så sa ju Mathie att det i alla fall var han som skrivit det om Kalla. Och det var ju det relevanta att hon fick snacka med honom. Väldigt lite trollning, jag brukar annars inte psykiskt klara av rena busringningar, men denna var skön bortsett avslutningen då. Ulla borde vara med på ett hörn igen ja. Kör en dagens scenario starring Ulla eller varför inte snacka lite skit om ditten och datten. Kul med generationsgränser.
Går du tillbaka ett par, tre sidor så ser du att Wookie tog upp namnet på deras gamla jobb och alla negativa omdömen från deras kunder, precis efter jag länkat till en gammal FB-tråd om Anovo.
Ofta mer, och garanterat mer uttömmande, respons här jämfört med Facebook-sidan. Så det är väl beyond uppenbart att grabbarna måste titta in här då och då.