Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-28, 13:00
  #409
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
PK?!!

Dem här grabbarna är allt annat än PK, också när det gäller politik, de hatar på alla. Sen minns jag att johan och woolke hade nån utläggning om hur sd:s politik att hjälpa i närområdet var mycket bättre.


Fast dom är ju extremt tillrättalagda, dom med flit tycker som dom gör, och säger som dom gör. Behöver säkert många gånger inte ens vara deras åsikter, utan det sägs bara för att vara lite "edgy", och dom vet vad som kan få reaktioner och få igång folk.

Det är så väl uträknat, otroligt tydligt många gånger.
Citera
2015-03-04, 23:34
  #410
Medlem
Rätt sjukt när Mathie gick loss på Kalla där. Roligast kommentar i hela programmet var nog ändå "Det låter ju fan som oss!" om Pongos kamp mot PK i Trolljägarna. Pongo = 30-årig datorsspelsstreamande snubbe med överjävligt sjuk dialekt som pressat unga tonårstjejer att skicka nakenbilder på sig själva.

Och som vanligt är det mycket vardagligt du kan relatera till från din egen uppväxt, såsom det där med att idrottsläraren kan få ett rykte när tjejer i grupp l hetsar varandra till att förstora upp och överdramatisera saker, typ att läraren ska ha tittat speciellt på dem.
Citera
2015-03-05, 18:36
  #411
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Rätt sjukt när Mathie gick loss på Kalla där.

Ja och framförallt oväntat! Jag menar... vem har varit mest folkkär under den veckan? Lite trist när dom är så förutsägbara.
Citera
2015-03-06, 00:42
  #412
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Ja och framförallt oväntat! Jag menar... vem har varit mest folkkär under den veckan? Lite trist när dom är så förutsägbara.
Vem hackar på kalla annars? Förutsägbart eller inte, det är oerhört sympatiskt när dem hackar på folkkära personer.
Citera
2015-03-06, 10:41
  #413
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Vem hackar på kalla annars? Förutsägbart eller inte, det är oerhört sympatiskt när dem hackar på folkkära personer.

Inte många? Dom flesta älskar ju henne, det är ju just därför.

Det är själva "humorn" som är så förutsägbar. Dom "hatar" på saker som majoriteten gillar och som är älskat för tillfället. Man kan se det komma enormt långt i förväg. Dom är kul ibland, men ofta så märks det hur dom verkligen gör allt för att sticka ut.
Citera
2015-03-07, 16:46
  #414
Medlem
PTJA, 2/3 av grabbtrion var rätt tagna på sängen av Kalla-sågningen i alla fall. Var ju hans egna observation.

Det förutsägbara i detta fall skulle jag säga är att man själv frågar sig om en upphöjd, dyrkad person kan vara så här helylle. I enlighet med ordspråket "i de lugnaste vatten simmar de största fiskarna". Pysslar du dessutom med media ska du ju ha det i dig att vara mer på din vakt när samma åsikter och uppfattningar går igen och igen.
Citera
2015-03-08, 15:15
  #415
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Inte många? Dom flesta älskar ju henne, det är ju just därför.

Det är själva "humorn" som är så förutsägbar. Dom "hatar" på saker som majoriteten gillar och som är älskat för tillfället. Man kan se det komma enormt långt i förväg. Dom är kul ibland, men ofta så märks det hur dom verkligen gör allt för att sticka ut.


Ja men de sticker ut iallafall, till skillnad mot den korrekta majoriteten med skitnödiga poddprofiler.
Citera
2015-04-09, 20:53
  #416
Medlem
Kasabianss avatar
Får intrycket av att pojkarna har tröttnat lite på detta. Hoppas verkligen att jag har fel!
Citera
2015-04-09, 21:46
  #417
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasabians
Får intrycket av att pojkarna har tröttnat lite på detta. Hoppas verkligen att jag har fel!

Vad får dig att tro det? Podden har haft lite problem med hårdvaran senaste avsnitten men annars tycker jag det varit riktigt bra!
Citera
2015-04-09, 21:58
  #418
Medlem
Dom börjar bli tråkiga
Citera
2015-04-09, 22:13
  #419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasabians
Får intrycket av att pojkarna har tröttnat lite på detta. Hoppas verkligen att jag har fel!

Tyckte Johan var på G i dagens avsnitt när de diskuterade eventuellt otydligheter kring reglerna för avsugningar i MMA.
Citera
2015-04-09, 23:02
  #420
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasabians
Får intrycket av att pojkarna har tröttnat lite på detta. Hoppas verkligen att jag har fel!
Senaste avsnitten har varit lite trötta. Men ibland har dem såna perioder, svårt att leverera vecka ut vecka in.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback