Citat:
Ursprungligen postat av Distraught
Får man lov att fråga varför du tänder på att bli såpass förnedrad och nedslagen att du kanske t.o.m dör? Jag har inga problem med det, bara undrar. Har du någonsin provat?
Det är en svår fråga att svara på, det är som att svara på en varför är du bög fråga?
Det har väl med hur man är född plus uppväxt skulle jag tro, och nej jag vart inte slagen eller utnytjad när jag var barn så det har inget med det att göra.
Plus jag har alltid gillar tjejers skor och fötter och det är något speciellt att ligga nere på golvet och titta upp på en tjej som tittar ner på en själv.
Jag har testat att bli trampad hårt med all vikt på smala stiletter, trampad på huvud med smala klackar, stampad på huvud och ansikte så jag fått temporära motorikproblem.
Jag har inte testat sjukt grymma saker som jag får men för livet än, för att jag vet mina gränser, men med rätt tjej så kan nog mycket hända, speciellt om hon själv inte bryr sig ett skit eller att hon tror att hon ger mig en lätt omgång när hon i själva verket håller på att knäcka mig i mitten, det är 2 typer av kvinnor jag verkligen gillar, den obrydda och den som inte har en susning om vad hon håller på med.

Jag tror om jag hittar "rätt tjej" så kan jag nog måsta besöka akuten.