Cyklade hem efter 22.00 på lördagen men det var som i en Zombiefilm ute, såg knappt någon och vädret var fint
Jag kanske hade extrem otur och alla kanske var inne på krogen men jag tycker ända man brukar se folk som stapplar hem vid 22 tiden ibland.
Jag vill komma i kontakt med tjejen som var med på lärarmordet där, givetvis gjorde ju hon något hemskt, men hon såg fan ruskigt bra ut och kan hon hjälpa till med att mörda en lärare så ska hon fan kunna spöa skiten ur mig!
Men det är ju givetvis synd om läraren som garanterat inte gjorde något, han tog henne säkert på axeln när han sa att hon var en fin flicka (bra i skolan kanske han menade?) och hans familj givetvis som får leva med det här.
Men jag vill ändå ha henne eller en tjej som henne
På tal om tandläkare var det en på mitt jobb för några år sedan som sa, (enligt han) att det var en väldigt snygg tandläkartjej eller kvinna som han var hos en gång, så jag har funderat på det, kanske låta dom gröpa in den där tandskrapar kroken under tandköttet på mig som dom gör när dom ska göra en kontroll på tandköttet.
Sen när man varit där några ggr kan man lägga korten på bordet och hoppas hon åker med på vågen och är extra hårdhänt mot lite dricks
Sommaren har ju bara nybörjat så man har gott om tid på sig att stöta på någon arg och onykter kvinna någon kväll.
Men sen har vi ju det här med att provocera fram våldet, jag kan tänka mig gå så långt att man "utmanar" tjejerna att dom inte vågar, men jag vill ogärna trakassera dom på något vis