Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-10-21, 03:09
  #1
Avstängd
GrandmaFunkys avatar
Är det någon som vet en affär i Boråstrakten som säljer större rullpapper?
Känns inte så värt att ha dom små vanliga, eller att mecka ihop två stycken.
Nån webshop funkar också. =)
Citera
2004-10-21, 03:18
  #2
Medlem
Betong_Taxens avatar
inte i boråstrakten tyvärr. bara i uppsala. men prova på nån turk-kiosk å fråga efter king size rullpapper. dom flesta i uppsala har iaf. dom brukar kunna ge dig en ganska konstig blick eftersom de flesta vet precis vad papprena används till
Citera
2004-10-21, 10:54
  #3
Banned
Om du nu hittar en kiosk med papper fråga efter OCB rull papper.. jag anser att det slår alla andra rull papper tex rizzla osv
Citera
2004-10-21, 11:15
  #4
Medlem
OCB är det bästa!
annars jo, de flesta kioskerna har väl vanlig rizzla king size?!
Citera
2004-10-21, 11:35
  #5
Awaiting Email Confirmation
Kingsize Rizla finns alltid på kiosker där man är lite mer inriktad på tobak, brukar ha pipor och såna grejer.
Citera
2004-10-21, 13:18
  #6
Medlem
Betong_Taxens avatar
själv favoriserar jag King Size Smoking Red papper OT iof men ändå... lätt att rulla med och ganska styvt papper med bra styrsel i
Citera
2004-10-21, 14:44
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betong_Taxen
själv favoriserar jag King Size Smoking Red papper OT iof men ändå... lätt att rulla med och ganska styvt papper med bra styrsel i

Jag använder king size smoking blue.. tunnt som fan, lätt att rulla med ändå tycker jag..
Citera
2004-10-21, 16:48
  #8
Medlem
Bloodhounds avatar
Säjer bara - Närsta turkaffär!
Citera
2004-10-21, 16:49
  #9
Medlem
agitators avatar
Säljer inte alla butiker som har nagon slags inriktning mot tobak langa papper eller papper pa rulle?
Citera
2004-10-21, 21:27
  #10
Medlem
Niffel kongs avatar
annars så kan du beställa från www.naturensdroger.nu lr www.worldtrading.se de har ganska bra sortiment
Citera
2004-10-22, 16:54
  #11
Medlem
nypans avatar
Varenda turkaffär i Skogås, 1,5 mil söder om sthlm, har minst 10 sorters rullpapper... allt från vanliga rizzla till........ aa tror nästan dom har det mesta där!
Citera
2004-10-22, 17:56
  #12
Medlem
Citat:
Varenda turkaffär i Skogås, 1,5 mil söder om sthlm, har minst 10 sorters rullpapper... allt från vanliga rizzla till........ aa tror nästan dom har det mesta där!


Haha, Skogås, jag växte upp där , e där ibland nu åxå, fast d har blivit alltmer sällan på sistone. Fast när jag bodde där fanns d inte så jävla många, men jag kommer ihåg att Mixen iaf hade en 3-4 st olika stora sorter, nu köper jag nästan alltid mitt papper i stan eller i Kärrtorp (en liten affär nära t-banestationen, finns fan inga stora papper alls i min förort, har frågat i typ alla affärer här jag känner till t o m i Konsum
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback