2011-06-10, 06:03
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sego
ja precis :P ja det låter vettigt

Nej för i helvete ge henne inte en chans att välja dig ens.

Du pratar om att du är kär och tycker hon verkar som en bra tjej egentligen, vad tror du inte hennes pojkvän tror?

Att inleda ett förhållande med någon som vänstrar är som att ta en pistol och skjuta sig i foten, 3 gånger. Du kan ju fortfarande gå efter ett tag men det ser nog lite roligt ut.

Tjejen har bevisat att hon har ett samvete till att vara otrogen, då kan hon det igen. Hon är OTROGEN och har LJUGIT för dig konstant. Berätta för henne att du tänker dumpa henne för att du vet att hon hora. Gärna så att hennes vänner hör.
Citera
2011-06-10, 07:13
Bannlyst
OK Sego - då gör du så här - då kontaktar du pojkvännen - gärna med tjejen närvarande och säger.

Jag har tömt påzen i din tjej massor med gånger och känt hennes fittfriktion runt och längs min schnabel - och den känns faktiskt riktigt bra. Och hon diggar min schnbel så jävla bra att jag kommer att få fortsatta att doppa snopp inuti henne.

Jag kan leva med att vara kuksvåger med dig för du var före mig på plan.

Men du borde inte kunna leva med att vara kuksvåger med mig - så nu måste du bara dumpa tjejen - och gör du inte det är du en sån jävla fittslickare och desperat runkare att du borde hänga dig i närmaste träd redan i morgon.

Så varken dumpar du eller hänger dig kommer jag att sprida ut för alla ink dina arbetskamrater, grannar, kompisar, föräldrar - i skolan ATT DU BARA TAR ATT DIN STADIGA DAM SCHMAKAR EXTERNA SCHNABLAR

Då måste han bara dumpa för annars är han totalsänkt
Citera
2011-06-10, 10:16
Medlem
Zijns avatar
Hm, min syn på otrohet är att det inte alltid behöver hända igen bara för att det skett en gång. Nu pratar jag dock om vad man i folkmun kallar "snedsteg" - inte att ha 2 förhållanden samtidigt.

Om jag var du skulle jag tänka efter både en och 2 gånger. Vill du ha en person som beter sig som hon gör? Vad tror du hon vill ha ut av ert förhållande och hur verkade hon enligt din kompis bete sig med sin pojkvän? Var de kära och gulliga?

Sedan så kommer naturligtvis dina känslor in i argumentationen - skulle du kunna leva med henne och vetskapen av vad hon har gjort och rädslan över att hon kommer göra det igen?

Jag tror, om jag hade varit i din sits, att jag hade skickat iväg ett SMS eller i första hand faktiskt ringt och sagt till henne att du vet vad som pågår och att du gärna skulle vilja veta hur fasen hon hade tänkt att det här skulle funka.
Då kan du om du ha tur få en förklaring till hennes beteende som om det pekar iväg i 2 riktningar ha en klar konsekvens till:

1. hon säger att hon försökt göra slut flera gånger eller liknande men att det gått sådär. Hon vill vara med dig och ska göra slut med killen ASAP.
Här kan du välja att agera:
- ta det hon säger och vänta på henne (om du nu vill det)
- säga tack och hej men en sådan som henne vill du faktiskt inte ha

2. hon säger att hon trodde hon var kär i dig eller liknande men vill stanna kvar med sin pojkvän.
Du gör:
- jaså det var ju synd för jag har redan berättat för honom vad du pysslar med (och så skickar du den berättelsen till honom fort som attan)

Otrohet för mig är förnedringen av att någon gått bakom min rygg och jag tror hennes pojkvän ser på det på samma sätt och hade uppskattat att få veta om det är någon som vet så får han själv rättigheten att välja vad han vill istället för att någon annan väljer åt honom (genom att inget säga).

Lycka till
Citera
2011-06-10, 11:25
Medlem
xertions avatar
Ring upp pojkvännen och säg som det är. Äcklig brud som dejtar dig i TVÅ MÅNADER när hon har pojkvän. Fy fan vad äckligt...

Vill du ha en sån tjej? Spelar ingen roll vad pojkvännen har gjort. Har man den typen av personlighet att man kan gå bakom sin partner på det viset utan att göra slut så är hon inte värd att lägga tid på... Rädda hennes pojkvän ur förhållandet.
Citera
2011-06-10, 11:28
Medlem
Citat:
Fick nyss reda på av en väldigt säker källa att tjejen jag träffar har pojkvän. Har misstänkt det själv under en tid, men inte varit helt säker. Personen som berättade det för mig var på en fest där h*n träffade tjejen jag dejtar. Hon introducerade sin pojkvän för personen... Frågan är nu hur fan ska jag konfrontera henne med detta. Jag gillar tjejen skarpt men vill fan inte vara någon jävla vänstrare som hon kan gå till när hon tröttnat på sin pojkväns kuk! Hade varit schysst som fan om någon hade kunnat ge lite tips på hur jag ska hantera henne
Du har redan fått en massa svar från det monogama perspektivet, jag ser ingen större vits i att jag skulle stämma in från det hållet jag med.

Det finns dock en annan tolkning, och det är att hon och hennes pojkvännen har en annan form av förhållande än den klassiskt monogama. Öppet förhållande? Polyamorös? Relationsanarki?
Man kan tycka att hon isåfall borde ha informerat dig... men lite kan det bero på hur långt ni har gått i dejtandet, vilken nivå ni har på relationen. Jag vet att det finns de som inte pratar relationsformer det första de gör, utan väntar tills det nått en tillräckligt nära nivå för dem... och det finns de som faktiskt inte riktigt vet när de bör ta upp sånt.

I det här hägrar ju ett par tre frågor: hur länge har ni dejtat? hur djup skulle du säga att relationen är? har ni hunnit med relationsprat ännu?
Sen har vi ju en huvudfråga: om det nu är så att hon och pojkvännen har en annan relationsform än den klassiskt monogama, är det något du kan tänka dig vara med i? Det är något att fundera på.
Citera
2011-06-10, 12:40
Medlem
segos avatar
Jag sa till henne att jag visste att hon hade pojkvän och vad han hette, det stämmer till och med överens med bilden hon hade i sin plånbok jag hittade, men hon blånekar allting och säger att de bara är vänner... vill tro på det men känns som att vara lite för naiv
Citera
2011-06-10, 12:48
Medlem
Lys avatar
Det var dåligt gjort av henne att inte vara ärlig. Säg till henne att hon har varit oärlig och att du inte kan ha en relation med nån som redan är upptagen. Jag skulle aldrig kunna det. Sånt bör man undvika, kan bli mycket, mycket trubbel av det. Och så går hon ju bakom ryggen på sin pojkvän med, som väl inte anar nåt. Fult spel av henne.
Citera
2011-06-10, 13:08
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Jag sa till henne att jag visste att hon hade pojkvän och vad han hette, det stämmer till och med överens med bilden hon hade i sin plånbok jag hittade, men hon blånekar allting och säger att de bara är vänner... vill tro på det men känns som att vara lite för naiv
Så tro inte på det då. Att leva i villfarelse kommer bara att vara jobbigt. Om hon inte kunnat vara ärlig för dig så tycker jag inte heller att hon förtjänar dig.
Citera
2011-06-10, 14:33
Medlem
Citat:
Dude, skit i henne!! Det finns 9999999999999999 tjejer som är bättre där ute, lovar dig!
Blir så ledsen när jag ser hur folk leds in i fördärv Stryk skulle hon ha, brudjäveln!

Kom ihåg att bruden antagligen är manipulationens mästare, kan inte vara helt lätt att köra två förhållanden parallellt...
Citera
2011-06-10, 14:37
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:

Ring pojkvännen och fråga, det löser alla problem som t ex vilken typ av relation de har...och kan skapa en del nya för dig som t ex att hon försvinner ur ditt liv. Det är ingen större förlust att hon gör det även om det känns tungt i början, men du skall nog inte bygga ett gemensamt liv med en som åker tvåspårigt.
Citera
2011-06-10, 16:14
Medlem
HenkeEdges avatar
Citat:

Ja något är ruttet i staten Danmark som det heter.
Fyfan vad lågt att hon inte erkände när du visste namn och allt. Som Grus-Kalle skrev, kontakta killen och tala om vad du vet och vad hon sagt (att hon har ljugit och sagt att hon inte har någon pojkvän).

Bäst att slå #31# först kanske om du ringer så blir ju numret skyddat om han nu inte tar det så bra.
Citera
2011-06-10, 17:47
Medlem
Citat:

Ingen har en bild på sin "vän" i sin plånbok. Om du tror på det så är du pantad. Eller bara blindad av fitta. Sånt händer

Skicka ett mail på FB till killen. Om dem bara är vänner så spelar det ingen roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in