• 1
  • 2
2011-06-10, 00:09
Medlem
segos avatar
Tjena!

Fick nyss reda på av en väldigt säker källa att tjejen jag träffar har pojkvän. Har misstänkt det själv under en tid, men inte varit helt säker. Personen som berättade det för mig var på en fest där h*n träffade tjejen jag dejtar. Hon introducerade sin pojkvän för personen... Frågan är nu hur fan ska jag konfrontera henne med detta. Jag gillar tjejen skarpt men vill fan inte vara någon jävla vänstrare som hon kan gå till när hon tröttnat på sin pojkväns kuk! Hade varit schysst som fan om någon hade kunnat ge lite tips på hur jag ska hantera henne
Citera
2011-06-10, 00:13
Medlem
Idiot du får ju knulla
Citera
2011-06-10, 00:14
Medlem
segos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZSpammerZ
Idiot du får ju knulla

Inte så jävla nice att kanske känna pojkvännens kuk på hennes läppar eller?
Citera
2011-06-10, 00:14
Medlem
L.s avatar
* Har du haft någon fysisk kontakt med henne?

* Hur länge har ni dejtat?
Citera
2011-06-10, 00:15
Medlem
Har varit i precis samma situation som dig. Konfronterade tjejen och hon sa att hon tröttnat på sin pojkvän men att pojkvännen vägrade släppa henne. Jag trodde ju självklart att pojkvännen skulle släppa henne men icke, så efter två månader med henne så "valde" hon honom pga att han aldrig skulle ge upp.

Mitt råd är: Be bruden dra åt helvete. Gör hon så mot sin kille så kommer hon göra så mot dig om ni skulle bli tillsammans.
Citera
Medlem
segos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.
* Har du haft någon fysisk kontakt med henne?

* Hur länge har ni dejtat?

Ja allt möjligt, vi har dejtat i 2 månader nu
Citera
Medlem
Töm och glöm. Tjejer som beter sig på det där sättet är inget att ha, varken nu eller i framtiden. Om ett år kan du vara den där pojkvännen, ingen sits man vill befinna sig i.
Detsamma gäller killar som beter sig på samma sätt.

Ha ditt roliga, dra iväg ett meddelande till snubben på facebook där du berättar vilken slampa hans tjej är och gå vidare så hittar du nog en vettig tjej

Människor som ägnar sig åt utstuderade lögner (det är precis vad detta är) ska man alltid hålla sig borta ifrån.

Något du dessutom kan räkna med vid konfrontation är att hon säger EXAKT det du vill höra, typ:
"Åååh jag var rädd att du inte skulle vilja ha mig, åååh jag vill göra slut med honom blabla snyft snyft.."
Senast redigerad av leo135 2011-06-10 kl. 00:18.
Citera
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Bara skit i henne, få henne att springa efter dig istället, och till slut kommer hon inse att hon måste släppa killen för att få tag på dig, annars kommer du själv bara hamna i en dålig sits.

Du kommer bli som Mr.Brightside, som The Killers sjunger så fint om
Citera
2011-06-10, 00:16
Medlem
ugglor-i-mossens avatar
Du vill inte ha en vänstrare!
Citera
2011-06-10, 00:17
Medlem
L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leo135
Töm och glöm. Tjejer som beter sig på det där sättet är inget att ha, varken nu eller i framtiden. Om ett år kan du vara den där pojkvännen, ingen sits man vill befinna sig i.
Detsamma gäller killar som beter sig på samma sätt.

Ha ditt roliga, dra iväg ett meddelande till snubben på facebook där du berättar vilken slampa hans tjej är och gå vidare så hittar du nog en vettig tjej

Människor som ägnar sig åt utstuderade lögner (det är precis vad detta är) ska man alltid hålla sig borta ifrån.

Tänkte skriva exakt samma sak.
Citera
2011-06-10, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sego
Tjena!

Fick nyss reda på av en väldigt säker källa att tjejen jag träffar har pojkvän. Har misstänkt det själv under en tid, men inte varit helt säker. Personen som berättade det för mig var på en fest där h*n träffade tjejen jag dejtar. Hon introducerade sin pojkvän för personen... Frågan är nu hur fan ska jag konfrontera henne med detta. Jag gillar tjejen skarpt men vill fan inte vara någon jävla vänstrare som hon kan gå till när hon tröttnat på sin pojkväns kuk! Hade varit schysst som fan om någon hade kunnat ge lite tips på hur jag ska hantera henne

shes a keeper
Citera
2011-06-10, 00:19
Medlem
segos avatar
Jag vet att jag borde be henne att dra åt helvete men jag har kärat ner mig i henne så mycket nu att jag har svårt att släppa henne, kunde fan se en framtid med henne, även om det låter corny... vad är bästa sättet att få henne att inse det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in