2011-06-10, 00:20
Medlem
segos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondendar
shes a keeper

på vilket sätt menar du ?
Citera
2011-06-10, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sego
Jag vet att jag borde be henne att dra åt helvete men jag har kärat ner mig i henne så mycket nu att jag har svårt att släppa henne, kunde fan se en framtid med henne, även om det låter corny... vad är bästa sättet att få henne att inse det?

Du menar vad är det bästa sättet för dig att övertala henne att hon ska lämna sin pojkvän och leva lyckligt tillsammans med dig istället?

Det du borde göra (im not the boss of you).. meen.. det JAG skulle göra är att jag skulle ringa upp henne och tala om för henne att jag vet att hon har en pojkvän. Att jag inte tänker vara den andra "killen" och att hon får göra sitt val. Hon får natten på sig att fundera ut vem hon vill vara med.

End of story.

Vill hon inte ha dig. Well bad luck. Det finns fler!
Citera
2011-06-10, 00:23
Medlem
Citat:
på vilket sätt menar du ?

På inget sätt alls. Jag var ironisk. En tjej som dejtar en kille i två månader samtidigt som hon har en pojkvän på sidan om är verkligen INGET att ha. Jag skulle trasha direkt. Slyna är ett annat ord för såna tjejer
Citera
2011-06-10, 00:24
Medlem
Citat:
Jag vet att jag borde be henne att dra åt helvete men jag har kärat ner mig i henne så mycket nu att jag har svårt att släppa henne, kunde fan se en framtid med henne, även om det låter corny... vad är bästa sättet att få henne att inse det?
sego, lyssna på mig! Du tänker antagligen inte klart just nu eftersom du är berusad av kärleken.
Ett råd från en FB-broder som sett det hända förut: den där tjejen är inget du vill satsa på. Dra dig ur då du har chansen och håll dina känslor i schack tills du hittar en tjej som är värd dem.

Någon som smusslar och inte ens berättar för dig att hon har kille är inte mödan värd, tro mig!
Ju längre du träffar henne desto svårare kommer det bli att bryta. Inleder du ett förhållande med henne så blir det ännu värre.

Ibland måste känslorna hållas tillbaka för den mentala hälsans skull.
Citera
2011-06-10, 00:24
Medlem
segos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondendar
Du menar vad är det bästa sättet för dig att övertala henne att hon ska lämna sin pojkvän och leva lyckligt tillsammans med dig istället?

Det du borde göra (im not the boss of you).. meen.. det JAG skulle göra är att jag skulle ringa upp henne och tala om för henne att jag vet att hon har en pojkvän. Att jag inte tänker vara den andra "killen" och att hon får göra sitt val. Hon får natten på sig att fundera ut vem hon vill vara med.

End of story.

Vill hon inte ha dig. Well bad luck. Det finns fler!

ja precis :P ja det låter vettigt
Citera
2011-06-10, 00:26
Medlem
Uschiamig, beklagar ts. Och du är 100 på denna info?

Du ska reagera genast, såklart, om inte annat så för att höra vad hon har att säga.
Citera
2011-06-10, 00:27
Medlem
Citat:
ja precis :P ja det låter vettigt
..eller så väljer du bara en tjej som är ärlig från start?

Om hon redan nu är oärlig på det här sättet, varför skulle hon vara annorlunda framöver?
Hon har sedan länge bränt sina broar,
Citera
2011-06-10, 00:32
Medlem
segos avatar
Ja källan skulle aldrig ljuga för mig, men det känns som att det kan vara annorlunda mellan henne och mig, hon har varit med mig nästan var dag. Det känns som att hon vill lämna honom och va med mig. Har någon av er varit i samma sits och sätt hur det brukar sluta?
Citera
2011-06-10, 00:38
Medlem
Citat:
Ja källan skulle aldrig ljuga för mig, men det känns som att det kan vara annorlunda mellan henne och mig, hon har varit med mig nästan var dag. Det känns som att hon vill lämna honom och va med mig. Har någon av er varit i samma sits och sätt hur det brukar sluta?

Ja det har jag. Fast i mitt fall var det en kille. Han var med sin tjej i två år (min bästa vän).. hade sex med mig och var kär i mig men vågade inte göra slut med henne.. jag visste om att han var tillsammans med henne men ville vara med honom ändå. (jag var ung och kär).. vi var med varandra till och från i ett halvår sen orkade jag inte med tanken av att dom hade sex. Jag slutade träffa honom helt enkelt. Han försökte få tag i mig, skickade vänner för att prata med mig eftersom jag undvek honom. Och sen dumpade han henne.. vi blev tillsammans, var tillsammans i nio år, fick barn och sen växte vi ifrån varandra helt enkelt.

Men visst går det. Man kan råka bli kär i någon annan medan man har en pojkvän/flickvän. Men då ska man isf välja. Man kan iinte både ha kakan och äta den. Det går liksom inte. =)
Citera
2011-06-10, 00:44
Medlem
HenkeEdges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leo135
Töm och glöm. Tjejer som beter sig på det där sättet är inget att ha, varken nu eller i framtiden. Om ett år kan du vara den där pojkvännen, ingen sits man vill befinna sig i.
Detsamma gäller killar som beter sig på samma sätt.

Ha ditt roliga, dra iväg ett meddelande till snubben på facebook där du berättar vilken slampa hans tjej är och gå vidare så hittar du nog en vettig tjej

Människor som ägnar sig åt utstuderade lögner (det är precis vad detta är) ska man alltid hålla sig borta ifrån.

Något du dessutom kan räkna med vid konfrontation är att hon säger EXAKT det du vill höra, typ:
"Åååh jag var rädd att du inte skulle vilja ha mig, åååh jag vill göra slut med honom blabla snyft snyft.."

Ja, precis en sån tjej är nog bara att glömma.

Till TS:
Om du talar om det hela för killen hon är tillsammans med, så tala om hur äcklad du kände dig när du fick reda på att hon ljög för dig (du trodde ju hon var singel) och att han borde få veta vad hans flickvän sysslar med.

Sen om ni då är singlar bägge två, ut och ta några öl tillsammans och ragga nytt
Skulle kunna vara ett annorlunda sätt att få en ny vän på om det skulle inträffa.
Citera
2011-06-10, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenkeEdge
Sen om ni då är singlar bägge två, ut och ta några öl tillsammans och ragga nytt
Skulle kunna vara ett annorlunda sätt att få en ny vän på om det skulle inträffa.
Fan vad underbart det vore Gör det TS!!
Citera
2011-06-10, 01:14
Medlem
segos avatar
tänkte skriva till henne nu när hon är på studenten, någon som har några tips? vet vad killen heter och allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in