Jag trodde ocks att det skulle vara lttraggat i Sopot / Polen, tjejerna var visserligen trevligare n i Sthlm men ngon ons blev det ej.
Blev ven ngot besviken p hororna:
Ringde 50 olika tjejer p
www.odloty.pl varav kanske 5 svarade i telefon, 3 la p luren nr jag pratade engelska, en kunde knappt prata engelska och den sista bodde i en villa en bit ifrn Sopot, i Gdansk (ca 30-40 min med taxi).
Tjejen i frga var lite mulligare n p bilderna men annars trevlig och riktigt sensuell o intim i sngen, intimare n de flesta horor jag varit med. Knullade henne hrt o lnge s kondomen sprack, mrkte att ven hon njt p riktigt o blev blt i fittan o svettig i kroppen, nt jag aldrig upplevt med red light hororna i Amsterdam.
Nackdel: dlig engelska.
Kostnad: ca 450 kr
Vi gick ven till det knda horhuset Bodega i Gdynia. Intrde: 40 kr.
Frvntning: en light-version av FKK Artemis i Berlin med massor av snygga tjejer.
Verklighet: Blev rejlt chockad nr vi mttes av ngra gamla tjockisar och dligt utbud av fina tjejer.
Till slut valde vi var sin tjej med fin figur men det blev mycket dyrare n planerat, 1000 kr fr ca 1 timmas sex + 700 kr fr mousserande vin (tjejerna tjatar om skumpa eftersom de fr provision). Fr det priset hade jag lika grna kunna knulla en svensk eskort hemma i Sthlm.
Sexet var okej men hon stressade mig mot slutet trots att jag var geners mot henne (betalade dubbelt mot polska normaltaxan).
Slutsats: avrder starkt frn knullresor till Polen, k hellre till Tyskland d det r mer fair play, t.ex p FKK Artemis dr det r fast pris 600 kr per halvtimna och inget tjatande om att kpa drinkar o skumpa. Samt mycket fler snygga horor i Tyskland n i Polen.