• 1
  • 2
2011-06-09, 22:38
Medlem
Sg att det kostar 500 kr fr ett ligg. Det r ju sjukt billigt. Varfr ker inte folk ditt istllet fr tyskland och dk?
FK hus?
Vet du ngra bra hemsidor man kan kolla p?
Citera
2011-06-09, 22:49
Medlem
eastbounds avatar
Det r vll knivigare samt dyrare att ta sig till Polen.
Bil och krkort har de flesta, Danmark och Tyskland r helt okej med bil nd.
Sen kanske man kan utnyttja lite renden p vgen tillbaka ocks.
Citera
2011-06-09, 22:55
Bannlyst
I Belgien r det ocks ca. 500:- (50 euro)
Citera
2011-06-09, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eastbound
Det r vll knivigare samt dyrare att ta sig till Polen.
Bil och krkort har de flesta, Danmark och Tyskland r helt okej med bil nd.
Sen kanske man kan utnyttja lite renden p vgen tillbaka ocks.

Jo det r sant. Jag har faktiskt ingen anning om vad det kostar att ka till polen. Jag skulle ka bil ditt eftersom jag gillar att kra bil. Undrar vad det kan kosta...?
Citera
2011-06-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustOneDrag
I Belgien r det ocks ca. 500:- (50 euro)
Ass d det r ju nnu nrmare. Vet du ngra hemsidor man kan kolla p?
Citera
2011-06-09, 23:16
Bannlyst
Tyvrr :/ har bara varit dit och kollat. Det r lite som Amsterdam, det r en gata med massa hus och hororna str bakom fnster och horar sig :P. Har ej prvat men har polare som varit dr flera gnger. Standard pris r 40 euro fr 'missionary', 50 euro fr andra positioner. Det brukar vara ungefr 20-30 brudar nr det r rush hour, men mnga ser inte s nice ut, det gller att g frbi alla 2-3 ggr innan du vljer. Gatan heter 'Rue Aerschot' och ligger i Bryssel precis vid Nord stationen (Gare du Nord). Gr att ta tget frn flygplatsen dit
Citera
2011-06-09, 23:30
Medlem
Citat:
Tyvrr :/ har bara varit dit och kollat. Det r lite som Amsterdam, det r en gata med massa hus och hororna str bakom fnster och horar sig :P. Har ej prvat men har polare som varit dr flera gnger. Standard pris r 40 euro fr 'missionary', 50 euro fr andra positioner. Det brukar vara ungefr 20-30 brudar nr det r rush hour, men mnga ser inte s nice ut, det gller att g frbi alla 2-3 ggr innan du vljer. Gatan heter 'Rue Aerschot' och ligger i Bryssel precis vid Nord stationen (Gare du Nord). Gr att ta tget frn flygplatsen dit

Okej isfall kommer jag ta bilen ditt. Jag kan tnka mig att man ska spana in vem man vill ligga med d det kan finnas ofrsha. Det verkar smidigt att man kan vlja och vraka. Annars tex i danmark s fr man ju ringa och boka. Mycket bttre att man kan se live och behver inte boka ngot.
Citera
2011-06-09, 23:49
Bannlyst
Jo det r helt klart vrt det, nr jag var dr sg jag 3-4 stycken som va riktigt nice.
Glmde sga innan att avsugning sklart r inrknat (med kondom) och om jag har frsttt det rtt s har man 15min. p sig :P (fr 40-50 euro iaf., kan skert paya mer fr lngre)
Citera
2011-06-10, 00:18
Medlem
Citat:
Jo det r helt klart vrt det, nr jag var dr sg jag 3-4 stycken som va riktigt nice.
Glmde sga innan att avsugning sklart r inrknat (med kondom) och om jag har frsttt det rtt s har man 15min. p sig :P (fr 40-50 euro iaf., kan skert paya mer fr lngre)

Jo, frst mste jag bli av med min oskuld och ha sex ett par gnger innan. Annars kommer jag f ngest av att jag tappade oskulden med en prostituerad. Jag tycker 15 min r perfekt. Man har sex och gr sitt, sedan r det klart. Sedan kan man beska nsta Det r faktiskt billigare i polen, man fr 30 min fr 500 kr och kanske 7-800 fr en timma. Tycker tjejerna ser riktigt snygga ut i polen, jag har en bild av att dem r det. Men det r ett fattigt land och d gnar sig mnga snygga tjejer t prositution, inte s konstigt.
Citera
2011-06-10, 00:44
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superman1
Jo, frst mste jag bli av med min oskuld och ha sex ett par gnger innan. Annars kommer jag f ngest av att jag tappade oskulden med en prostituerad. Jag tycker 15 min r perfekt. Man har sex och gr sitt, sedan r det klart. Sedan kan man beska nsta Det r faktiskt billigare i polen, man fr 30 min fr 500 kr och kanske 7-800 fr en timma. Tycker tjejerna ser riktigt snygga ut i polen, jag har en bild av att dem r det. Men det r ett fattigt land och d gnar sig mnga snygga tjejer t prositution, inte s konstigt.

Tror du ska sluta inbilla dig att hela Polen r s j-a fattigt.Dom snyggaste brudarna har redan kt till Tyskland och dom polska luderna r inte s polska lngre :-)
Citera
2011-06-10, 00:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Tror du ska sluta inbilla dig att hela Polen r s j-a fattigt.Dom snyggaste brudarna har redan kt till Tyskland och dom polska luderna r inte s polska lngre :-)

P mnga stt sant... Tjejerna inom EU sker sig vsterut, dr pengarna finns (tyska FKK-klubbar exempelvis). Ska man kpa sex i Polen s kan man skert f en fantastisk upplevelse till ett bra pris, men det krver research och en god intuition... East means more scams...

Det finns redan Polentrdar i detta forum (anvnd skfunktionen), och ni kan ven lsa mer p International Sex Guides Polenforum...

http://www.internationalsexguide.inf...php?197-Poland
Citera
2011-06-10, 06:45
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
P mnga stt sant... Tjejerna inom EU sker sig vsterut, dr pengarna finns (tyska FKK-klubbar exempelvis). Ska man kpa sex i Polen s kan man skert f en fantastisk upplevelse till ett bra pris, men det krver research och en god intuition... East means more scams...

Det finns redan Polentrdar i detta forum (anvnd skfunktionen), och ni kan ven lsa mer p International Sex Guides Polenforum...

http://www.internationalsexguide.inf...php?197-Poland

Det hr r kanske de viktigaste sklen. Mnga har rest till vst, s det krvs mycket hrt arbete fr att hitta de verkligt fina tjejerna, d det frekommer mycket ruffel och bg i st, t.o.m. p psttt serisa sajter som odloty. Sedan kostar de verkligt fina tjejerna nstan lika mycket som i vst, och d knns det inte srskilt prisvrt. Sprket r ett annat problem d inte allt fr mnga polacker talar engelska eller tyska s det kan vara besvrligt att gra sig frstdd. ven jag har faktiskt funderat p att beska Polen ngon gng fr lite sexturistande, men undvikit det av just dessa skl.

Vill man slippa anstrnga sig fr mycket fr att hitta rtt tycker jag det knns enklare att ka till Tyskland, dr det faktiskt jobbar mnga fina polskor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in