Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-06-09, 22:38
Medlem
Såg att det kostar 500 kr för ett ligg. Det är ju sjukt billigt. Varför åker inte folk ditt istället för tyskland och dk?
FK hus?
Vet du några bra hemsidor man kan kolla på?
Citera
2011-06-09, 22:49
Medlem
eastbounds avatar
Det är väll knivigare samt dyrare att ta sig till Polen.
Bil och körkort har de flesta, Danmark och Tyskland är helt okej med bil ändå.
Sen kanske man kan utnyttja lite ärenden på vägen tillbaka också.
Citera
2011-06-09, 22:55
Bannlyst
I Belgien är det också ca. 500:- (50 euro)
Citera
2011-06-09, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eastbound
Det är väll knivigare samt dyrare att ta sig till Polen.
Bil och körkort har de flesta, Danmark och Tyskland är helt okej med bil ändå.
Sen kanske man kan utnyttja lite ärenden på vägen tillbaka också.

Jo det är sant. Jag har faktiskt ingen anning om vad det kostar att åka till polen. Jag skulle åka bil ditt eftersom jag gillar att köra bil. Undrar vad det kan kosta...?
Citera
2011-06-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustOneDrag
I Belgien är det också ca. 500:- (50 euro)
Asså då det är ju ännu närmare. Vet du några hemsidor man kan kolla på?
Citera
2011-06-09, 23:16
Bannlyst
Tyvärr :/ har bara varit dit och kollat. Det är lite som Amsterdam, det är en gata med massa hus och hororna står bakom fönster och horar sig :P. Har ej prövat men har polare som varit där flera gånger. Standard pris är 40 euro för 'missionary', 50 euro för andra positioner. Det brukar vara ungefär 20-30 brudar när det är rush hour, men många ser inte så nice ut, det gäller att gå förbi alla 2-3 ggr innan du väljer. Gatan heter 'Rue Aerschot' och ligger i Bryssel precis vid Nord stationen (Gare du Nord). Går att ta tåget från flygplatsen dit
Citera
2011-06-09, 23:30
Medlem
Citat:
Tyvärr :/ har bara varit dit och kollat. Det är lite som Amsterdam, det är en gata med massa hus och hororna står bakom fönster och horar sig :P. Har ej prövat men har polare som varit där flera gånger. Standard pris är 40 euro för 'missionary', 50 euro för andra positioner. Det brukar vara ungefär 20-30 brudar när det är rush hour, men många ser inte så nice ut, det gäller att gå förbi alla 2-3 ggr innan du väljer. Gatan heter 'Rue Aerschot' och ligger i Bryssel precis vid Nord stationen (Gare du Nord). Går att ta tåget från flygplatsen dit

Okej isåfall kommer jag ta bilen ditt. Jag kan tänka mig att man ska spana in vem man vill ligga med då det kan finnas ofräsha. Det verkar smidigt att man kan välja och vraka. Annars tex i danmark så får man ju ringa och boka. Mycket bättre att man kan se live och behöver inte boka något.
Citera
2011-06-09, 23:49
Bannlyst
Jo det är helt klart värt det, när jag var där såg jag 3-4 stycken som va riktigt nice.
Glömde säga innan att avsugning såklart är inräknat (med kondom) och om jag har förstått det rätt så har man 15min. på sig :P (för 40-50 euro iaf., kan säkert paya mer för längre)
Citera
2011-06-10, 00:18
Medlem
Citat:
Jo det är helt klart värt det, när jag var där såg jag 3-4 stycken som va riktigt nice.
Glömde säga innan att avsugning såklart är inräknat (med kondom) och om jag har förstått det rätt så har man 15min. på sig :P (för 40-50 euro iaf., kan säkert paya mer för längre)

Jo, först måste jag bli av med min oskuld och ha sex ett par gånger innan. Annars kommer jag få ångest av att jag tappade oskulden med en prostituerad. Jag tycker 15 min är perfekt. Man har sex och gör sitt, sedan är det klart. Sedan kan man besöka nästa Det är faktiskt billigare i polen, man får 30 min för 500 kr och kanske 7-800 för en timma. Tycker tjejerna ser riktigt snygga ut i polen, jag har en bild av att dem är det. Men det är ett fattigt land och då ägnar sig många snygga tjejer åt prositution, inte så konstigt.
Citera
2011-06-10, 00:44
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superman1
Jo, först måste jag bli av med min oskuld och ha sex ett par gånger innan. Annars kommer jag få ångest av att jag tappade oskulden med en prostituerad. Jag tycker 15 min är perfekt. Man har sex och gör sitt, sedan är det klart. Sedan kan man besöka nästa Det är faktiskt billigare i polen, man får 30 min för 500 kr och kanske 7-800 för en timma. Tycker tjejerna ser riktigt snygga ut i polen, jag har en bild av att dem är det. Men det är ett fattigt land och då ägnar sig många snygga tjejer åt prositution, inte så konstigt.

Tror du ska sluta inbilla dig att hela Polen är så j-a fattigt.Dom snyggaste brudarna har redan åkt till Tyskland och dom polska luderna är inte så polska längre :-)
Citera
2011-06-10, 00:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Tror du ska sluta inbilla dig att hela Polen är så j-a fattigt.Dom snyggaste brudarna har redan åkt till Tyskland och dom polska luderna är inte så polska längre :-)

På många sätt sant... Tjejerna inom EU söker sig västerut, där pengarna finns (tyska FKK-klubbar exempelvis). Ska man köpa sex i Polen så kan man säkert få en fantastisk upplevelse till ett bra pris, men det kräver research och en god intuition... East means more scams...

Det finns redan Polentrådar i detta forum (använd sökfunktionen), och ni kan även läsa mer på International Sex Guides´ Polenforum...

http://www.internationalsexguide.info/forum/forumdisplay.php?197-Poland
Citera
2011-06-10, 06:45
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
På många sätt sant... Tjejerna inom EU söker sig västerut, där pengarna finns (tyska FKK-klubbar exempelvis). Ska man köpa sex i Polen så kan man säkert få en fantastisk upplevelse till ett bra pris, men det kräver research och en god intuition... East means more scams...

Det finns redan Polentrådar i detta forum (använd sökfunktionen), och ni kan även läsa mer på International Sex Guides´ Polenforum...

http://www.internationalsexguide.info/forum/forumdisplay.php?197-Poland

Det här är kanske de viktigaste skälen. Många har rest till väst, så det krävs mycket hårt arbete för att hitta de verkligt fina tjejerna, då det förekommer mycket ruffel och båg i öst, t.o.m. på påstått seriösa sajter som odloty. Sedan kostar de verkligt fina tjejerna nästan lika mycket som i väst, och då känns det inte särskilt prisvärt. Språket är ett annat problem då inte allt för många polacker talar engelska eller tyska så det kan vara besvärligt att göra sig förstådd. Även jag har faktiskt funderat på att besöka Polen någon gång för lite sexturistande, men undvikit det av just dessa skäl.

Vill man slippa anstränga sig för mycket för att hitta rätt tycker jag det känns enklare att åka till Tyskland, där det faktiskt jobbar många fina polskor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in