Jag trodde också att det skulle vara lättraggat i Sopot / Polen, tjejerna var visserligen trevligare än i Sthlm men någon ons blev det ej.
Blev även något besviken på hororna:
Ringde 50 olika tjejer på
www.odloty.pl varav kanske 5 svarade i telefon, 3 la på luren när jag pratade engelska, en kunde knappt prata engelska och den sista bodde i en villa en bit ifrån Sopot, i Gdansk (ca 30-40 min med taxi).
Tjejen i fråga var lite mulligare än på bilderna men annars trevlig och riktigt sensuell o intim i sängen, intimare än de flesta horor jag varit med. Knullade henne hårt o länge så kondomen sprack, märkte att även hon njöt på riktigt o blev blöt i fittan o svettig i kroppen, nåt jag aldrig upplevt med red light hororna i Amsterdam.
Nackdel: dålig engelska.
Kostnad: ca 450 kr
Vi gick även till det kända horhuset Bodega i Gdynia. Inträde: 40 kr.
Förväntning: en light-version av FKK Artemis i Berlin med massor av snygga tjejer.
Verklighet: Blev rejält chockad när vi möttes av några gamla tjockisar och dåligt utbud av fina tjejer.
Till slut valde vi var sin tjej med fin figur men det blev mycket dyrare än planerat, 1000 kr för ca 1 timmas sex + 700 kr för mousserande vin (tjejerna tjatar om skumpa eftersom de får provision). För det priset hade jag lika gärna kunna knulla en svensk eskort hemma i Sthlm.
Sexet var okej men hon stressade mig mot slutet trots att jag var generös mot henne (betalade dubbelt mot polska normaltaxan).
Slutsats: avråder starkt från knullresor till Polen, åk hellre till Tyskland då det är mer fair play, t.ex på FKK Artemis där det är fast pris 600 kr per halvtimna och inget tjatande om att köpa drinkar o skumpa. Samt mycket fler snygga horor i Tyskland än i Polen.