• 1
  • 2
2011-06-09, 15:23
Medlem
Ceasarss avatar
Jag ska inte beställa utan köpa på affär.
Jag tycker mycket om Skruf och General white men undrar hur mycket en stock kostar eftersom jag har lite taskigt med pengar för tillfället.

Jag antar att Skruf är dyrt och General brukar jag kunna tröttna på rätt lätt. Men vad är det annars för snus man ska köpa som är relativt billigt? jag vill inte ha nå jävla mini portion eller sånt, det hatar jag nämligen.
Citera
2011-06-09, 15:26
Medlem
HolyCraps avatar
Prova Kaliber.

Köp en dosa white och en original så köper du en stock av den sort som var godast.
Citera
2011-06-09, 15:30
Medlem
Försvarstals avatar
Kronan är billigt, och det är vad jag har snusat sedan några år tillbaka. Jag har inte tröttnat än, även fast jag testat en hel del olika sorter. Kostar 190-220kr per stock, beroende på återförsäljare.
Citera
2011-06-09, 15:38
Medlem
vart i landet bor du någonstans? om så du bor i gävle kan jag rekommendera ett ställe (svenskägt)
där du kan köpa ettan portion för 35kr dosan.
Citera
2011-06-09, 15:43
Medlem
Ceasarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frigo
vart i landet bor du någonstans? om så du bor i gävle kan jag rekommendera ett ställe (svenskägt)
där du kan köpa ettan portion för 35kr dosan.
haha, ja jag bor i gävle. Vad kostar en stock då? vart ligger de? vad heter stället?
Citera
2011-06-09, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceasars
haha, ja jag bor i gävle. Vad kostar en stock då? vart ligger de? vad heter stället?

Ingen aning hur mycket stocken kostar (om dom nu säljer stock).
Mitt emot polhem så ligger där en affär som heter Filmkedjan, i den lilla stugan kan man hitta snusen för 35kr/st
Citera
2011-06-09, 17:08
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Hehe, häftigt sammanträffande att TS bor i Gävle.
Jag bor inte där, men här i en tipsbutik kostar en Ettan portion 35 kr, en stock kostar 330 kr.
Citera
2011-06-09, 17:24
Medlem
Ceasarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frigo
Ingen aning hur mycket stocken kostar (om dom nu säljer stock).
Mitt emot polhem så ligger där en affär som heter Filmkedjan, i den lilla stugan kan man hitta snusen för 35kr/st
Jaja, tack så mycket! har varit där några gånger faktiskt, drar in och köper imorn
Citera
2011-06-09, 18:16
Medlem
Ceasarss avatar
ingen som vet vad en general stock brukar kosta? också, finns stockar överallt eller? om det finns någon mer gävlebo som kanske vet om klöver ess säljer? affären mitt emot nordea..
Citera
2011-06-10, 00:35
Medlem
Ko.i.kukens avatar
ts: kronan, granit, kaliber

cearsars: testa att kolla i https://www.flashback.org/t242746
Senast redigerad av Ko.i.kuken 2011-06-10 kl. 00:37.
Citera
2011-06-10, 00:41
Medlem
hajamptres avatar
Billigaste alternativet är ju att göra egen snus. Tar ju lite längre tid än att gå och köpa en stock snus men du får ju ut en hel del. Smaken är det inget fel på heller, går ju att smaksätta med olika saker.

http://www.snusbolaget.se/gora-eget-snus.html
Citera
2011-06-10, 02:50
Medlem
Kronan funkar, men Knox smakar mer riktig snus.

Som tidigare talare så har jag snusat kronan i flera år, nu provade jag en dosa knox vit portion istället, var som natt och dag, om än inte perfekt... sedan testade jag kronan igen för att känna skillnaden, ja kronan luktar knappt snus, luktar urvattnat, och smakar lika. Kör inte fast på ett märke som jag gjorde av ren vana.

Granit kan jag inte heller rekommendera riktigt, luktar mer Te, och är väldigt torra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in