• 1
  • 2
2011-06-09, 01:08
Medlem
NeutronStars avatar
För ett tag sedan var jag ute med ett gäng kompisar och festade. Jag blev riktigt full, så full att allt raggande på snyggingar kunde uteslutas. Patetisk som jag var blev jag uppraggad av en riktig rugguggla. Hon var 40+, troligtvis alkis, ganska fet och riktigt jävla ful. Denna dam lyckades dock övertala mig att vi skulle åka hem till min lägenhet.

Väl hemma hos mig insåg jag hur hemsk hon var - hon hade svart, krulligt hår, små, äckliga hängbröst och stor mage. Hon rökte i min lägenhet, fimpade i soffan, öppnade en dyr whiskeyflaska och lyckades naturligtvis spilla ut den på soffan/mattan.

Eftersom jag var jättefull ville jag ändå knulla. Jag stoppade in min snopp i hennes synnerligen orakade kön (utan kondom ). Det var hursomhelst ganska skönt eftersom jag tänkte på någon helt annan under akten....

Hon drog tidigt (innan jag vaknat), men lyckades sno med sig några CD-skivor, lite mat och en ganska dyr vinflaska.

Min välförtjänta bakfylleångest dagen efter var inte nådig...

Vad har ni släpat hem med för skräp från krogen? Hur gick det?
Senast redigerad av NeutronStar 2011-06-09 kl. 01:15.
Citera
2011-06-09, 01:18
Medlem
Emelisans avatar
Hahahahahahahahaha! Det låter inte så lyckat med andra ord.
Citera
2011-06-09, 01:26
Medlem
Kan berätta en vidrig tjej jag fick med hem en gång, dock såg hon bra ut. Men ändå...Vi båda var väldigt fulla. När vi kom hem till mig började vi genast strula på min säng. Efter ett tag ursäktar hon, att hon ska på toan snabbt. Jag ligger kvar i sängen och är jätte nöjd. Men detta ändras snabbt då hon vad jag än idag är helt säker på börjar skita....(har tunna väggar och så, men det här var brutalt högt.) Min min ändras snabbt: ...."prutt,prutt" ... ...När hon kom ut sen skämdes jag för hennes skull och gjorde allt för att låtsas om, som ingeting. Tror inte hon märkte något för hon var full. Strulade sen lite mer med henne, men inget mer för jag var så äcklad. Vaknade upp sedan och sa att jag skulle iväg strax så hon var tvungen att gå. Mitt värst och mest ovärda hemsläp.
Citera
2011-06-09, 01:30
Medlem
JeffDaviss avatar
Äh, va fan. Har man för höga krav får man ju aldrig ligga för fan. Men jävligt osoft av bruden att sno me sig prylar när du var snäll å mercyknulla henne...
Citera
2011-06-09, 01:31
Medlem
RazorTongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megrabb
Kan berätta en vidrig tjej jag fick med hem en gång, dock såg hon bra ut. Men ändå...Vi båda var väldigt fulla. När vi kom hem till mig började vi genast strula på min säng. Efter ett tag ursäktar hon, att hon ska på toan snabbt. Jag ligger kvar i sängen och är jätte nöjd. Men detta ändras snabbt då hon vad jag än idag är helt säker på börjar skita....(har tunna väggar och så, men det här var brutalt högt.) Min min ändras snabbt: ...."prutt,prutt" ... ...När hon kom ut sen skämdes jag för hennes skull och gjorde allt för att låtsas om, som ingeting. Tror inte hon märkte något för hon var full. Strulade sen lite mer med henne, men inget mer för jag var så äcklad. Vaknade upp sedan och sa att jag skulle iväg strax så hon var tvungen att gå. Mitt värst och mest ovärda hemsläp.

Ja, herregud.. tjejer bajsar faktiskt. Lev med det. Tror du att det är enbart förbehållet män att behöva gå på toa?
Citera
2011-06-09, 01:49
Medlem
Viggebaggens avatar
HAHAHAHA Detta va ju definitivt roligaste tråden idag. Jag tycker sjukt bra om er folk som vågar bjuda lite på er själva också! Har faktiskt själv inte dragit hem någonting riktigt äckligt... det värsta jag har fått hem är divor, men dem åker ut nästa dag!
Citera
2011-06-09, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorTongue
Ja, herregud.. tjejer bajsar faktiskt. Lev med det. Tror du att det är enbart förbehållet män att behöva gå på toa?

Det nämnde jag aldrig. Dock tror jag de flest tycker det är avtändande att höra en tjej skita precis innan akten.
Citera
2011-06-09, 01:57
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Jag hade ett hemsläp som precis som alla andra säger "vart är toan?" det är det första de gör, för att se att de ser snygga ut.

När jag går in på toan luktar det jävligt skumt, sedan går jag in i sängen och ska börja akten, men då säger hon "jag har mens tyvärr", och sen associerar jag det med lukten och blir gravt illamående, borde kastat ut henne, men hon hade ingenstans att vara.
Citera
2011-06-09, 02:05
Medlem
Hahahahahaha bästa idag!
Citera
2011-06-09, 02:14
Medlem
SabeltandadSnigels avatar
Jag har faktiskt klarat mig rätt bra från ruggugglor - med undantag för en dam jag låg med... två gånger... varav en gång nykter

detta överskuggar alla mina snygga/normala ligg.

Bruden i sig ser väl inte ut som ett monster utan som en rätt normal, kanske något övergödd, svensk flicka i sina bästa år. Ruggugglefaktorn kommer in senare.
Vi var sedan tidigare bekanta och bodde ganska nära varandra, så i brist på annat att göra var jag där och kollade på teve en kväll, vilket slutade i hångel och blueballs.

Några veckor senare körde vi spontanmiddag med vinbox, vilket slutade med övernattning och skott i råttan.... en plaskvåt, långhårig råtta

jag trodde detta skulle bli första och enda gången, men när vi ytterligare en tid senare spontanhängde lite pga tristess hände det igen. Jag vet inte om det var bristen av alkohol i blodet eller tvålbrist hemma hos damen, denhär gången var intimhygienen helt åt helvete! Jag fullföljde mina plikter med stängda ögon och fantasin nån annanstans, kräktes i min mun över tanken på att jag fingrat henne och bestämde mig att aldrig mer göra om det. Skulle jag få en av mina sexpartners ogjorda skulle det bli henne.

kåthet är djävulens påfund....
Citera
2011-06-09, 02:23
Medlem
NeutronStars avatar
"En plaskvåt, långhårig råtta" - - fy fasen vad jag känner igen det där! Jag kommer aldrig mer kunna ha sex
Citera
2011-06-09, 02:27
Medlem
SabeltandadSnigels avatar
Det är en jävla tur att det finns så många bättre ligg :P synd att man inte inser det innan det är för sent dock...
saknar den här inställningen bland tjejer:

http://www.tv4play.se/Arkiv/Blandat?...ideoid=1504974
Senast redigerad av SabeltandadSnigel 2011-06-09 kl. 02:32.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in