Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-10, 18:12
Medlem
Fickpluntans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Democrat
I den här och andra trådar gör jag ju ingen hemlighet att resonemanget inkoherent. Naturligtvis är jag inte för ett "mångkulturella" samhället eller ens för det mångetniska samhället. Jag representerar min egen etniska grupp, inte andra etniska grupper. Men tillsammans kan vi krossa er etniska grupp, eller i alla fall exploatera västerlandet på dess resurser, det är där vi etniska minoritetsgrupper (som i världen är majoritet) är överrens. Du kallar det folkmord, vi kallar det blodshämnd. Ni har tagit land från oss. Australien, Kanada och USA är udag "västerlandets" stater, stater vars territorium en gång tillhörde annat folk. Har vi inte då moralisk rätt att på samma sätt kolonialisera ert territorium? Har vi inte rätt att ta tillbaka det som är vårt?

Ni har ägnat er åt folkmord på romer, judar, afrikaner (Kongo). Ni har kolonialiserat våra länder och tagit våra naturresurser. Idag, genom mjuk makt, så kontrollerar ni oss ändå, antingen genom direkt intenvention och genom att upprätthålla korrupta regimers makt, vilket gör det omöjligt för arabiska och afrikanska nationer, att resa sig från sina förtryckare.

Jag skall ta USA som ett exempel, ni (vita) har stulit USA:s södra stater från Mexico, och samtidigt som ni upprätthåller gränser mot Mexico. Ni kallar invandringen för illegal, men hur illegalt är det för latin-amerikaner att röra sig över gränser som aldrig fanns där, och på en mark som tillhör dem?

Vi har all rätt och vi har era eliters stöd eller indirekt stöd för vår sak. Det gynnar också oss att de eliter som vi utnyttjar, tex. de internationalistiska liberalerna, aldrig skulle komma på tanken att deras propaganda för individualism inte påverkar oss i en större utsträckning, men det påverkar er. Om man inte är ett folk eller ingår i en gemenskap så kan man inte försvara sig.

Det vet vi, men det vet inte era eliter, eftersom de är så upptagna med att moralisera över verkligheten. Genusvetenskapen finns inte i Rinkeby, den propageras inte heller här, men den propageras i etniskt svenska områden. Det är era män som blir försvagade och bäst av allt, det skapar irrelevanta konflikter mellan man och kvinna som håller er upptagna, medans vi kan organisera oss. Den som uppfann den här taktiken var ni! Det var ni som använder er av "splittra och segra", utan att vi förstod er taktik, men nu använder vi samma taktik mot er, utan att ni ens märker det.

Det är sant att vi för stunden inte är tillräckligt effektiva. Den identitetspolitiska rörelsen är just nu rätt svag, men det är inte det som sker i den som är viktigt, men det som socialt produceras utanför den. Alltså, vad som sker i den "verkliga världen" inte den metapolitiska världen. Den metapolitiska världen är också kontrollerad av era eliter, med sina ambitioner, och dessa utnyttjar vi såklart och får dem att ta våra intressen, framför sina egna. Så länge vi klär det i "individualism, Universialism, jämställdhet och demokrati" brukar det fungera. När det inte fungerar så använder vi det effektiva rasistkortet.

Den andra, dvs. den metapolitiska dimensionen fyller en viktig funktion, men det har gått så långt att ni inte längre kan vrida tillbaka klockan, utan revolution eller mycket tuffa åtgärder. Det finns inte på horisonten för er del. Brukar ni inte säga att ni kommer vara i minoritet 2050, ja troligen blir det så. Ni kommer vara en minoritet utan samhörighet som håller fast vi ideologiska ideal, snarare än etniska eller kulturella. Ni kommer vara individer och agera som individer. Vi kommer agera som grupper, och samarbeta som grupper. I ett sådant sammanhang har ni ingen chans, i synnerhet inte när ni är i minoritet. Det kommer vi utnyttja, precis som ANC utnyttjar det i Sydafrika. På så sätt kan vi äta på er bekostnad och sakta men säkert få er att försvinna bort. Vi är inte västerlänningar, vi har inte er moral, vi har egna moraliska system och koder. Men så länge ni tror att vi "i grunden tycker och tänker likadant" så har vi alla möjligheter att fortsätta med vårt projekt - att förinta er!

PS: Jag bryr mig inte vad du heter på riktigt. Du ugör inget hot mot oss. Egentligen utgör motpol inget hot mot oss heller, eller ens Sverigedemokraterna. Men det är viktigt att ni hela tiden undertrycks, och därför måste vi hela tiden slå, även om det handlar om strunt saker.

Spännande läsning!

Men hur ställer du dig till risken för en "backlash"? Det är ju ändå så att en inbördes lojalitet och kollektiv identitet inom etniska grupper är något som måste betraktas som naturligt, danat genom årtusendena av kamp mot elementen och andra etniska grupper. En sådan gemenskap är ju "normaltillstånd", och ett fåtal decennier av post-marxistisk propaganda torde ej ha ändrat detta fundamentalt mänskliga.
Därmed är ju den påtvingade "toleransen" något fullständigt artificiellt och ytligt, och som sådan bör den vara ganska så bräcklig.

Med andra ord, finns det inte en risk för ett plötsligt etniskt uppvaknande i västerlandet? Provokationerna från elitens håll verkar ju bli värre och värre för varje år, liksom övergreppen mot svenskar från invandrade minoriteter. Är det inte väldigt tveksamt om Europas folk låter sig ledas in i historiens dimmor utan kamp? Något sådant har väl såvitt jag vet aldrig tidigare hänt. Och skulle ett uppvaknande ske, så sitter ju ni riktigt pyrt till. Om det ändå skulle gå så långt, att Europas folk blir den största minoriteten bland andra minoriteter i sina länder, så är det ju fortfarande denna som uppvisar bäst förmåga att organisera sig, är bäst utbildad, är mest intelligent, har mest tillgångar och dessutom sitter på större delen av den statliga våldsapparaten. Och detta medan de övriga minoriteterna i många fall verkar avsky varandra betydligt mer än de avskyr svenskarna. En sådan demografisk utveckling i kombination med ständiga övergrepp och provokationer måste ju nästan förr eller senare tjäna som en väckarklocka även för den djupast sovande drönaren.

Dessutom undrar jag, hur tänkte ni göra med ryssen och de andra östeuropeiska folken? Dessa verkar ju hittills immuna mot den typen av självdestruktiva attityder som du vill påtvinga oss. Hur ser du på risken för att ryssen kommer så att säga rädda Europa?
Senast redigerad av Fickpluntan 2011-06-10 kl. 18:15.
Citera
2011-06-10, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Mina damer och herrar (såtillsvidare det inte är ett troll vi har att göra med), jag presenterar er årets VIKTIGASTE och mest belysande debattinlägg:

Nja, inte riktigt, va? Däremot så håller Democrats inlägg hög klass (för att vara fb) och är väldigt skojiga att läsa.
Citera
2011-06-10, 20:17
Medlem
Citat:

Anarkismen kommer att segra

Anarkismen (så som ni företräder dem) triggar bara reaktionära tendenser bland den vanliga befolkningen. Den anarkiskm som verkar vara mest framträdande idag är den sk egoanarkismen och denna är den sämsta tänkbara variant av vänster. Man kan ju undra vilka krafter "ni" *egentligen* tjänar eftersom egoanarkismen utan undantag driver allmänheten åt höger.
Normalt borde populationen fördöma att poliser skjuter hejvilt in i demonstrationer, men för tio år sen i Göteborg skedde det unika att folk stod i drivor och *applåderade* snuten för insatsen.
Ditt gäng är ett fiende till den faktiska vänstern och arbetarklassen.
Citera
2011-06-10, 20:24
Medlem
Citat:

Ni har ägnat er åt folkmord på romer, judar, afrikaner (Kongo). Ni har kolonialiserat våra länder och tagit våra naturresurser.

Du är lika dum i huvudet som de rasister som drar alla invandrare över en kam.
Citera
2011-06-10, 20:33
Medlem
För några år sedan var TS moderat:

Citat:
Att välkommna dessa odemokratiska länder och ha en "dialog" med dem är synnerligen kontra-produktivt. Sverige skall ta avstånd från dessa länder. Jag är faktiskt mycket besviken på Reinfelt och som moderat. Reinfelt har under sin regeringsperiod hånat sina egna partimedlemmar (som jag själv).

Vi kan alltså avfärda TS som en tomte.
Citera
2011-06-10, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt

Men spelar det egentligen någon roll? Det viktiga är väl att vi får gestaltat vad som man kan misstänka att många, särskilt inom internationalistvänstern, tycker. Det är inte alltid man får se Cloward-Piven-strategin beskriven på ren svenska.
Citera
2011-06-10, 20:39
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prafjessor
Nja, inte riktigt, va? Däremot så håller Democrats inlägg hög klass (för att vara fb) och är väldigt skojiga att läsa.

Inlägget är talande. Det är det här "antirasism" handlar om...
Citera
2011-06-10, 20:40
Medlem
Democrats avatar
Citat:

Jag har kallat mig många saker på Flashback och annonstädes. Målet har varit att sänka er rörelse. Men från och med nu kommer jag vara ärlig och öppet diskutera om vad mitt mål har varit. Vill du trolla kan du trolla i en annan tråd.
Citera
2011-06-10, 20:42
Medlem
Citat:

Och jag hörde att det har kraschat några flygplan i World Trade Center.

Kan du inte gå in och skriva något i tråden om judars "höga IQ"? Jag älskar lyteskomik.
Citera
2011-06-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prafjessor
Men spelar det egentligen någon roll? Det viktiga är väl att vi får gestaltat vad som man kan misstänka att många, särskilt inom internationalistvänstern, tycker.

Jag känner inte många som skulle peka finger åt valfri vit man och påstå att han är skyldig till slaveri och skövling i Afrika.
Den här gubben fungerar som en trigger för reaktionära krafter och har inget med faktiskt vänster att göra.
Citera
2011-06-10, 20:48
Medlem
Democrat är ett troll, precis som jag konstaterade i det här inlägget för några veckor sedan:

https://www.flashback.org/sp30690119

Men trots att han är ett troll stämmer mycket av det han skriver. Det hela påminner litet om Sions Vises protokoll - det är bluff, men en bluff som beskriver den destruktiva, samhällsnedbrytande agendan på ett träffsäkert sätt.
Citera
2011-06-10, 20:51
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Mina damer och herrar (såtillsvidare det inte är ett troll vi har att göra med), jag presenterar er årets VIKTIGASTE och mest belysande debattinlägg:

Din ärlighet uppskattas .

Om du, och andra uppskattar democrats ärliga redogörelser i den här tråden vill jag passa på att tipsa om inlägget jag länkar till i min signatur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in