Citat:
Ursprungligen postat av Democrat
När jag skriver en tråd om vad jag menar, och även om det är en provocerande titel på tråden vill ingen läsa eller kommentera, men så fort jag bekräftar fördomarna om den mångkulturalistiska och post-koloniala vänstern, så blir de överlyckliga. Sanningen är ju den att ingen av oss vill utrota någon, det är en myt, likaväl som att Frankfurtskolans ide inte var att utrota "vita" eller krossa den västerländska civilisationen. Det är bara en myt, som tyvärr är populär ibland extremhögern. De vill att somalier, judar och muslimer skall sitta i ett rum och konspirera om att ta över Sverige. Så är det inte, snarare tvärtom. De flesta somalier, judar och muslimer har en stor respekt för västvärlden och vill inte den illa på något sätt. Naturligtvis finns det extremister i mina led också, men de är i minoritet och har inget inflytande alls. Vi mångkulturalister är inte så farliga som ni tror, det är min poäng. Vi använder oss av de här metoderna, det kan man tycka vad man vill om, men vi vill inte utrota eller skada någon folkgrupp alls.
Ja, jag har läst en del genusvetenskap, fast inte på Södertörn.

Jag tror inte heller på något slags övertagande eller utrotande, jag tillhör inte heller extremhögern.
Jag är däremot en inbiten pragmatiker och tillhör den naturvetenskapliga sidan, jag har ingen som helst tilltro till marxism och genusvetenskapen ser jag som en pseudovetenskap.
Dina hypoteser må vara din "sanning" men där stannar det för mig.