Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-10, 21:04
Medlem
Democrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Jo, sent om sider har jag upptäckt att du en nasse under cover. Då och då trodde jag du var äkta, men tanken att du var en nazistgris under ytan lämnade mig aldrig.

Nu får du gärna träda fram och presentera dig. Jag misstänkar att du har samröre med samma rörselse som artikelförfattaren som lyckades "smuggla sig in" på Newsmill.

Nej, jag har inget med fascisterna på motpol att göra. Varför skulle jag då skriva som jag skriver? Jag är radikalt vänster, jag tillhör den riktiga radikala vänstern. Inte den fega vänstern som du läser om i tidningarna. Sedan vill jag inte förinta "vita", jag vill förinta "vithet" som social konstruktion. Detta är ingen konstig uppfattning och delas av väldigt många. Bland annat brukar Dagens Arena skriva om detta och många av oss har samma uppfattningar, skillnaden är bara att man inte kan gå ut och säga det hur som helst. Sedan är det naturligtvis kul att provocera er rasister. Det är genom provokationen som man får människor att förstå - att rasismen som sådan är inget man skall ta lätt på.
Senast redigerad av Democrat 2011-06-10 kl. 21:14.
Citera
2011-06-10, 21:15
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klompe
Democrat är ett troll, precis som jag konstaterade i det här inlägget för några veckor sedan:

https://www.flashback.org/sp30690119

Men trots att han är ett troll stämmer mycket av det han skriver. Det hela påminner litet om Sions Vises protokoll - det är bluff, men en bluff som beskriver den destruktiva, samhällsnedbrytande agendan på ett träffsäkert sätt.

Han behöver inte vara ett troll bara för att han larvar sig i andra trådar. Det är nog ganska många som tycker sådant är kul. Har själv varit sugen på trams mer än en gång men det är lite väl mycket slöseri med tid.

Inte omöjligt att han trollar för all del, men jag tycker nog ändå man ska ta honom på allvar. Finns ju massor med personer som är precis det han uttrycker.
Citera
2011-06-10, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Democrat
Nej, jag har inget med fascisterna på motpol att göra. Varför skulle jag då skriva som jag skriver? Jag är radikalt vänster, jag tillhör den riktiga radikala vänstern. Inte den fega vänstern som du läser om i tidningarna.

Du tillhör inte någon radikal vänster. Du är en infiltratör och reklamman för fascistiska skribenter.
Citera
2011-06-10, 21:29
Medlem
Democrats avatar
Citat:
Du tillhör inte någon radikal vänster. Du är en infiltratör och reklamman för fascistiska skribenter.

Håll käften! Jag är inte infiltratör och gör absolut inte reklam för nazisterna. Jag provocerar nazisterna lite, men det är också allt. Men det är klart, det är ju såååååååå hemskt att vilja avskaffa vitheten som social konstruktion. Man måste ju vara nazist då eller hur, för det finns ju ingen jävel som vill det? Har du hörttalas om "White studies"? Anti-rasistisk matematik? Sluta smutsa ned min tråd eller så anmäler jag dig till Moderatorerna för förtal, trams och hot.
Citera
2011-06-10, 21:35
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Håll käften! Jag är inte infiltratör och gör absolut inte reklam för nazisterna. Jag provocerar nazisterna lite, men det är också allt. Men det är klart, det är ju såååååååå hemskt att vilja avskaffa vitheten som social konstruktion. Man måste ju vara nazist då eller hur, för det finns ju ingen jävel som vill det? Har du hörttalas om "White studies"? Anti-rasistisk matematik? Sluta smutsa ned min tråd eller så anmäler jag dig till Moderatorerna för förtal, trams och hot.

Jag länkade till din tråd på ett mindre forum där jag har haft vissa sammanstötningar med Bolt, det är därför han är här och ylar nu. Jag gav ett av dina längre inlägg som exempel på vissa delar av avgrundsvänsterns (med arga blattar i spetsen) syn på det mångkulturella projektet. Det hela skedde i en tråd kallad "Leve det mångkulturella samhället!" startad av samme Bolt.

Själv kan jag mycket väl förstå ditt raseri men jag skakar på huvudet och säger "ock ock ock" och undrar om det är så bra. Jag är ju trots allt vit.
Citera
2011-06-10, 21:57
Medlem
Ask.whys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fickpluntan
Dessutom undrar jag, hur tänkte ni göra med ryssen och de andra östeuropeiska folken? Dessa verkar ju hittills immuna mot den typen av självdestruktiva attityder som du vill påtvinga oss. Hur ser du på risken för att ryssen kommer så att säga rädda Europa?
De behöver inte oroa sig för ryssen, ryssen avskaffar sig själv. Precis som vi andra vita så har ryssar numera en väldigt låg nativitet. Den grupp som växer snabbast i Ryssland torde tyvärr vara muslimerna (tjetjenerna och även andra muslimska grupper)
Citera
2011-06-10, 22:44
Medlem
mambosiuss avatar
Citat:
Sluta nu, OK? Det finns ingen som tar dig på allvar längre. Din tid är ute nu. Du får börja ägna dig åt annat. Du fick 10+ sidor av reaktioner och skall vara nöjd med det. Från och med nu är du BRÄND i Flashback på allt förtroende.

Jag förstår att du är upprörd. Oavsett vad Democrat har för egentligt syfte, gynnar det motståndet mot den rådande förstörelsen av de västerländska kulturerna.

/JTS
Citera
2011-06-10, 22:48
Medlem
Democrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mambosius
Jag förstår att du är upprörd. Oavsett vad Democrat har för egentligt syfte, gynnar det motståndet mot den rådande förstörelsen av de västerländska kulturerna.

/JTS

Jag provocerar er rasister. Men vi tar det här i en annan tråd, där jag förklarar vad jag menar och hur de flesta av oss i den mångkulturella vänstern tänker. Det är inte ett dugg farligt det vi vill och det har absolut inget med att utrota människor. Det handlar om jämställdhet, demokrati, mänskliga rättigheter och alla människors lika värde. Ibland är vi lite provocerande, men det är för att få er att tänka till och visa på de fördomar som finns om oss och invandrare.

Här är tråden:
https://www.flashback.org/t1569898
Citera
2011-06-10, 23:44
Medlem
darktriads avatar
Citat:
När jag skriver en tråd om vad jag menar, och även om det är en provocerande titel på tråden vill ingen läsa eller kommentera, men så fort jag bekräftar fördomarna om den mångkulturalistiska och post-koloniala vänstern, så blir de överlyckliga. Sanningen är ju den att ingen av oss vill utrota någon, det är en myt, likaväl som att Frankfurtskolans ide inte var att utrota "vita" eller krossa den västerländska civilisationen. Det är bara en myt, som tyvärr är populär ibland extremhögern. De vill att somalier, judar och muslimer skall sitta i ett rum och konspirera om att ta över Sverige. Så är det inte, snarare tvärtom. De flesta somalier, judar och muslimer har en stor respekt för västvärlden och vill inte den illa på något sätt. Naturligtvis finns det extremister i mina led också, men de är i minoritet och har inget inflytande alls. Vi mångkulturalister är inte så farliga som ni tror, det är min poäng. Vi använder oss av de här metoderna, det kan man tycka vad man vill om, men vi vill inte utrota eller skada någon folkgrupp alls.

Ja, jag har läst en del genusvetenskap, fast inte på Södertörn.

Jag tror inte heller på något slags övertagande eller utrotande, jag tillhör inte heller extremhögern.
Jag är däremot en inbiten pragmatiker och tillhör den naturvetenskapliga sidan, jag har ingen som helst tilltro till marxism och genusvetenskapen ser jag som en pseudovetenskap.

Dina hypoteser må vara din "sanning" men där stannar det för mig.
Citera
2011-06-11, 19:12
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:

Om han nu är ett troll, varför känner du dig då manad att påpeka det (det kanske är så att hans inlägg trots allt ger en fingervisning om vad som kännetecknar mångkulturalisterna, samt den etniska folkgrupp som börjar på j, som är drivande opinionsbildare i de här frågorna)?
Citera
2011-06-11, 23:06
Citat:
Men du förstår väl konsekvenserna av en fri debatt? Det normaliserar ju högerextremistiska åsikter
Saker som är normala har en förmåga att normaliseras. DU har fel, DE har rätt och ditt enda vapen i debatten är att DE ska tystas för att DINA idéer inte är livskraftiga nog? Tough shit, sorgliga förlorare.
Citera
2011-06-11, 23:17
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ja, det är fullkomligt horribelt. Något måste göras åt att den kommersialiserade median. Det är ingen hemlighet att kapitalismen och rasismen hänger ihop. Kapitalismen är en nihilistisk ideologi som inte bryr sig om annat än om profit. Vi måste slå undan benen för kapitalet innan det är försent. Tack och lov så är många tidningsredaktioner kontrollerade av oss, men som jag skrev tidigare, så tycker jag att det bör ske en ny kulturevolution, som den efter Ny Demokrati, där alla potensiella nationalister och konservativa rensades ut ur det offentliga rummet. Det behövs en ny sådan kampanj och den måste ske internt. Expo bör även gå hårt åt alla de här "konservativa" bloggarna som listas som "legitima" av det borgliga etablissemanget.
Otroligt trevligt att se Oskorei skriva på ett av etablissemanget så accepterat forum. Det ni i vänstern inte förstår är att i hela Europa blåser nu friska högervindar bort ert unkna förtryck. Först dog kommunismen och nu är mångkulturen död... Nu ska Expo exponeras för vad det är, deras lakejer AFA, Antifa och de andra bokstavsdiagnoserna kommer att självdö då endast ett fåtal extremister sympatiserar med antidemokratiska vänsterrörelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in