Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-01-22, 22:17
  #49
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Bullshit! Du är bara en i raden av bittra förlorare. Sådana, som knyter nävan i fickan, och surrar om "demokraturen". Jag anser definitivt, att en person med någorlunda skaplig intelligens ska kunna tänka själv och se igenom den falska propagandan.
Svenskar har hög IQ, är att betrakta som intelligenta och endå går det här landet fullständigt åt helvete. Vad kan det bero på?

Du är en mycket naiv människa som inte har förstått det allra minsta, lika vaken som en sosse-väljare.

Du svarade inte på min tidigare fråga heller, antar att du inte har något svar på den förutom att parodiera antagligen.
Citera
2018-01-22, 22:45
  #50
Medlem
Cheeswisss avatar
Vissa människor tycker det är demokratiskt att stänga ute ett parti som fick väldigt många röster i ett fullt lagligt val, och sen hitta på en överenskommelse som inte jag trodde kunde förekomma i Sverige. Det ska vara jobbigt att rösta på ett parti, så ge dom sparken, säg upp bekantskapen för det är livsfarliga människor och tv och tidningar kommer hjälpa till med att kartlägga dessa onda människor, brevbärarna kommer också vägra att dela ut reklam om partiet, och stor demonstration kommer ske på Sergels torg mot odemokratiska värderingar..
Sen om någon tycker att nuvarande regering inte sköter sig, och vill ut och protestera, så kalla dom för rasister å nazister och stör deras möten.
Citera
2018-01-22, 23:48
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Svenskar har hög IQ, är att betrakta som intelligenta och endå går det här landet fullständigt åt helvete. Vad kan det bero på?

Du är en mycket naiv människa som inte har förstått det allra minsta, lika vaken som en sosse-väljare.

Du svarade inte på min tidigare fråga heller, antar att du inte har något svar på den förutom att parodiera antagligen.

IQ behöver inte vara en garanti för sunt förnuft. Det finns många med hög IQ, som egentligen bara är fackidioter utan omdöme. Masspsykos, dessutom?
Citera
2018-01-23, 00:04
  #52
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
IQ behöver inte vara en garanti för sunt förnuft. Det finns många med hög IQ, som egentligen bara är fackidioter utan omdöme. Masspsykos, dessutom?
Din förklaring "svenskar är dumma i huvet" för att samhället är på väg emot avgrunden duger faktiskt inte.
Citera
2018-01-23, 00:10
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Din förklaring "svenskar är dumma i huvet" för att samhället är på väg emot avgrunden duger faktiskt inte.

Jo, den duger utmärkt!
Tillägg: För övrigt lär IQ:n överlag ha sjunkit de senaste decennierna. Svenskar har generellt aldrig haft särskilt hög IQ. 100 är inte högt.
__________________
Senast redigerad av dubbelbottnad 2018-01-23 kl. 00:11. Anledning: tillägg
Citera
2018-01-23, 00:22
  #54
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Jo, den duger utmärkt!
Tillägg: För övrigt lär IQ:n överlag ha sjunkit de senaste decennierna. Svenskar har generellt aldrig haft särskilt hög IQ. 100 är inte högt.
Det är att skrapa på ytan endast utan att förstå helheten.

Sverige ligger på plats sju när det kommer till IQ där jag kollar just nu, vilket är riktigt högt.
Citera
2018-01-23, 10:59
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Det är att skrapa på ytan endast utan att förstå helheten.

Sverige ligger på plats sju när det kommer till IQ där jag kollar just nu, vilket är riktigt högt.

Känner du överhuvudtaget till begreppet normalfördelningskurva? Omkring 50% av befolkningen har en IQ under 100. Ca 16% har en IQ under 85. Och, som sagt, IQ-värden är inte helt relevanta för förnuftiga val.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback