Citat:
Ursprungligen postat av
SaintCosme
Nej SC är inte gärningsman. Den som jag lagt ut spår till är inte heller gärningsman utan en helt oförarglig hen som jag på fyllan skulle skämta med på grund av en försakelse från hens sida . Ett jävligt dåligt skämt för övrigt som kan gå illa för både hen och mig och som fått hjärnor att koka helt i onödan här på FB.
Är mycket ångestfull nu och beger mig till närmaste polisstation i morgon och förklarar saken så ingen oskyldig kommer till skada.
Allt det där med AFA och McDonalds är dessutom taget ur luften precis som mycket annat i min historia så glöm det. Jag har tyvärr en jävla fantasi...
Din trovärdighet ligger på minuskontot på grund av påståenden som du har hävt ur dig i den här samt i andra trådar. Att pudla hjälper knappast, du finns på radarn och inte mycket kan göra det gjorda ogjort, finn dig i att betraktas med misstänksamhet och att det du har skrivit tas på allvar.
Det finns en viss möjlighet för att du har utsatts för påtryckningar i form av hot att ta tillbaks vad du har skrivit i den här tråden. Det kan du förneka, vi andra kan dock inte bortse ifrån det.
Troll bör låsas in, inte för att de är troll, snarare för det de gör.