2018-01-06, 22:58
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintCosme
Nej SC är inte gärningsman. Den som jag lagt ut spår till är inte heller gärningsman utan en helt oförarglig hen som jag på fyllan skulle skämta med på grund av en försakelse från hens sida . Ett jävligt dåligt skämt för övrigt som kan gå illa för både hen och mig och som fått hjärnor att koka helt i onödan här på FB.

Är mycket ångestfull nu och beger mig till närmaste polisstation i morgon och förklarar saken så ingen oskyldig kommer till skada.

Allt det där med AFA och McDonalds är dessutom taget ur luften precis som mycket annat i min historia så glöm det. Jag har tyvärr en jävla fantasi...

Din trovärdighet ligger på minuskontot på grund av påståenden som du har hävt ur dig i den här samt i andra trådar. Att pudla hjälper knappast, du finns på radarn och inte mycket kan göra det gjorda ogjort, finn dig i att betraktas med misstänksamhet och att det du har skrivit tas på allvar.

Det finns en viss möjlighet för att du har utsatts för påtryckningar i form av hot att ta tillbaks vad du har skrivit i den här tråden. Det kan du förneka, vi andra kan dock inte bortse ifrån det.

Troll bör låsas in, inte för att de är troll, snarare för det de gör.
Citera
2018-01-06, 23:00
Medlem
Tack får hoppas att det var en engångsföreteelse; gärningsmannen ska aldrig få känna sig säker; dom inblandade i mordbranden på McDonalds är Joel; Martin, axel
Citera
2018-01-06, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Tack får hoppas att det var en engångsföreteelse; gärningsmannen ska aldrig få känna sig säker; dom inblandade i mordbranden på McDonalds är Joel; Martin, axel

Martin Nordfeldt?
Citera
2018-01-06, 23:10
Medlem
Citat:
Det finns en viss möjlighet för att du har utsatts för påtryckningar i form av hot att ta tillbaks vad du har skrivit i den här tråden. Det kan du förneka, vi andra kan dock inte bortse ifrån det.

NEJ

Citat:
Troll bör låsas in, inte för att de är troll, snarare för det de gör.

Håller med , iallafall i en tråd som försöker lösa ett dubbelmord. Mycket ångerfull
Citera
2018-01-06, 23:10
Medlem
Nej för i helvete då hade jag redan varit på väg m han till kommissarie staaf o sen hämtat miljonen
Citera
2018-01-06, 23:11
Medlem
Citat:
Jo det får vi hoppas. Men du är iallafall en av de som kan avslöja ett troll redan efter två inlägg. Starkt så!

Allt mer pekar på att ngn utav bröderna Nordfeldt är GM?
Citera
2018-01-06, 23:14
Medlem
* Varför slänger mördaren sin mössa, den gör ju att han blir svårare att känna igen.
Troligen i Panik,
* Varför slänger mördaren kniven som lätt kan fällas ihop o stoppa i fickan.
Troligen i Panik,

* Varför hoppa på en 8 åring och ösa hugg i honom.
Inte fan..för att föräldrarna eller pappan har en dator butik och eventuellt någon vara på kant med släkten eller pappan.
Inte fan.. för att en 8 åring varit osams eller dryg på någon.
Inte fan... huggar man ihjäl en kvinna på det sättet, istället för o fly om man blir upptäckt och var ute efter M.

Mördaren tar till ett övervåld som är i rena raseriet utan tanke på konsekvenser för sig själv eller offren.
Mördaren borde vara nerstänkt av blod och troligen skurit sig själv blodig redan efter överfallet på M.

Varför har man inte hittat denna Galning.
För att man letar i närområdet.
Troligen för att personen inte bor där utan hamnat där på morgonen av helt andra orsaker.
Och att han inte flyr hem utan kanske mot station för buss,tåg eller bil som står åt det hållet.
Citera
2018-01-06, 23:17
Moderator
OYs avatar
Citat:
NEJ

Jag(OY) citat;
Det finns en viss möjlighet för att du har utsatts för påtryckningar i form av hot att ta tillbaks vad du har skrivit i den här tråden. Det kan du förneka,

Och det svarar du NEJ på.

Menar du verkligen att du inte kan förneka att du har utsatts för påtryckningar?
Citera
2018-01-06, 23:21
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Nej SC är inte gärningsman. Den som jag lagt ut spår till är inte heller gärningsman utan en helt oförarglig hen som jag på fyllan skulle skämta med på grund av en försakelse från hens sida . Ett jävligt dåligt skämt för övrigt som kan gå illa för både hen och mig och som fått hjärnor att koka helt i onödan här på FB.
(...)
Var du på fyllan alla dagarna som du skrev i den här tråden?
Varför ville du skämta med personen pga. försakelse, om hen troligtvis ändå inte vet att du skrev här i tråden?
Citera
2018-01-06, 23:24
Medlem
Folk är olika finns folk som blir mördade för att någon kollat snett på dom på krogen; har en skuld på några hundra lappar; allt beror ju på mördaren
Citera
2018-01-06, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag(OY) citat;
Det finns en viss möjlighet för att du har utsatts för påtryckningar i form av hot att ta tillbaks vad du har skrivit i den här tråden. Det kan du förneka,

Och det svarar du NEJ på.

Menar du verkligen att du inte kan förneka att du har utsatts för påtryckningar?

Har INTE utsatts för påtryckningar i någon form.
Citera
2018-01-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Var du på fyllan alla dagarna som du skrev i den här tråden?
Varför ville du skämta med personen pga. försakelse, om hen troligtvis ändå inte vet att du skrev här i tråden?

1. Nej

2. För att polisen möjligtvis skulle knacka på dörren hos hen. Så berusad var min hjärna att den kunde fantisera så absurt.

Du har väl själv varit asberusad någon gång. Ett helrör vodka plus 3-4 7.2 är inte att leka med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in