Citat:
skjuter från höften,han jobbar på us och ev är han på tunvallaskolans kvällsfritids,han står skriven söder om tunvallaskolan men har köpt bostad nära den vansinniga mordplatsen,motivet har jag skrivit om tidigare,synd att den snälla jgf blev bortjagad hon kändes äkta till skillnad från många andra,tror det kan va mellan 10-30 personer som vet vem gm är,Hej då fore ever BE för gärningsmannen att han ger sig till känna
Om initialerna är BE så antar jag att du inte syftar på ICA-handlarens son som har samma initialer och som har diskuterats tidigare i tråden? För han stämmer ganska dåligt med övriga uppgifter du sagt, som att han jobbat på US.
Man kanske kan spekulera kring att initialerna är B och E. Känner du till någon med dessa initialer som typ jobbat som kirurg eller läkare på US så blir det intressant.
Citat:
Ja, men finns ändå vissa saker som talar för också? Om han nu inte är topsad. Han är inte jätteolik fantombilden, stämmer på frisyr osv, hade anknytning till platsen och dessutom en gamer. En sak jag undrar, när man kollar hans FB-bilder, är varför han typ beskurit högra handen på några av bilderna? Kan vara slump, men ändå lite intressant.