2019-09-10, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparcus
ok,i affären skolan och hemmet alltså,en duktig 8 åring eller hur
och fotboll
Citera
2019-09-10, 11:40
Medlem
Om gm jobbar på US är det säkert någon lågavlönad.städare.vaktmästare.pryoelev.makaronbor rare.ELLER!?!?!?för det ä väl såna som brukar göra all skit
Citera
2019-09-10, 16:44
Medlem
Har en ide!!!
Ska kolla med frugan var våra barn var när dom var 8
dom va ju inte hemma för vi jobbade
dom va inte på vårat jobb
dom tränade inte fotboll
dom va inte kvar på skolan
frugan är mycket smart hon kanske kommer ihåg
iofs är ju hon kvinna
Citera
2019-09-10, 17:53
Medlem
Slänger ur mig 3 MOTIV till vansinnesdådet
1.ritualmord(kommer för tillfället inte på något annat ord för dådet)pga tillvägagångssättet.Gms barndom och mänskliga värderingar bör inte nonchaleras,gm har kniven med sig själv.Djup rasism?
2.Gm VET att pojken har en kniv,o den ska han beslagta innan han går till jobbet,det går inte som han tänkt sig.pojken skär gm?
3.gm hotar pojken ang pappans affärer,kan vara så att pappan ska sälja Datorer till US LIU eller LKPG kommun,och på ett eller annat sätt gynnar inte det gm ekonomiskt (eller någon annan).Pojken har kniven?Gm har kniven?
Kvinnan är sekundär

Det går att kombinera alla 3 punkterna.
Ingen kan göra en sån här grej utan att åka fast(det tror jag alla förstår)
Att mörklägga eller inte mörklägga det är frågan som mörkläggarna ställer sig,
Sparcus kommer att ta alla mörkläggarna och föra ut dom i dagsljus
Citera
2019-09-10, 19:12
Medlem
Citat:
Slänger ur mig 3 MOTIV till vansinnesdådet
1.ritualmord(kommer för tillfället inte på något annat ord för dådet)pga tillvägagångssättet.Gms barndom och mänskliga värderingar bör inte nonchaleras,gm har kniven med sig själv.Djup rasism?
2.Gm VET att pojken har en kniv,o den ska han beslagta innan han går till jobbet,det går inte som han tänkt sig.pojken skär gm?
3.gm hotar pojken ang pappans affärer,kan vara så att pappan ska sälja Datorer till US LIU eller LKPG kommun,och på ett eller annat sätt gynnar inte det gm ekonomiskt (eller någon annan).Pojken har kniven?Gm har kniven?
Kvinnan är sekundär

Det går att kombinera alla 3 punkterna.
Ingen kan göra en sån här grej utan att åka fast(det tror jag alla förstår)
Att mörklägga eller inte mörklägga det är frågan som mörkläggarna ställer sig,
Sparcus kommer att ta alla mörkläggarna och föra ut dom i dagsljus

Efter att ha läst dina inlägg senaste dagarna undrar jag om du 1. Är schizofren alternativt 2. Helt tappad. 3. Går på benzo, flödder? 4. Beter dig jävligt udda, GM som behöver hävda sig?
Senast redigerad av Detkanvadu 2019-09-10 kl. 19:15.
Citera
2019-09-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Efter att ha läst dina inlägg senaste dagarna undrar jag om du 1. Är schizofren alternativt 2. Helt tappad. 3. Går på benzo, flödder? 4. Beter dig jävligt udda, GM som behöver hävda sig?
För tillfället tillför du inget till utredningen,därför får jag be dig att inta radiotystnad,Tack på förhand
Mvh Din överman
Ps kommer du på något viktigt håll det för dig själv ända tills du glömt bort vad det var
Citera
2019-09-10, 19:54
Medlem
Var gick ungen på fritids?detkanvadu
Citera
2019-09-10, 19:56
Medlem
om du vet det detkanvadu håll det isf för dig själv
Citera
2019-09-10, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Tittat på dokumentär om en kannibal. Han var ensam och utelämnad i vuxen ålder.

Som barn mobbad och låste in sig på sitt rum.
Var han olydig åkte han på stryk, kan även vara sjuka grejer som incest. Han hatar sina föräldrar och skäms för att berätta.

Han flyttar ut och kontakten är bruten. Nu inga vänner spelar dataspel dygnet runt kanske kollar Dexter och börjar tro att så funkar livet. Han är totalt isolerad.

Han går ner på ett fik och träffar en tjej som så småningom har allt från A-Ö bokstavskombination med psykiska problem. Dom har sex och folk fint om beskriver han som en "lite udda men tyst och snäll kille som håller sig för själv:

Efter 2 månader när hon badar så får han mitt från ingenstans tanke om att stycka henne. Han väger och skriver upp vad bålen, torso, händer, fötter och sen huvud. Det har han räknat ut och skrivit på ett papper.
Tanken blir realitet han går in tar stryptag och hon tror det är sexrelaterat så hon skrattar så gott. Nu är vattnet fullt och han dränker henne och hon dör. Vad gör han nu? Jo styckar och väger allt. Nu kommer det sjuka bli verkligt han vill äta henne och gör det!.

Så här kan det se ut med "isolerade snälla och lite udda personer". Här borde polisen fokusera på. Tog han sin medicin där och då? Är han schizofren? Är han en lugn person men med hett temperament och diagnoser? Kan han va nåt av detta och en pedofil?

Tänkte han hota M för att få nåt sexuellt tillbaka?

Mycket sjukt känns udda när man skriver men nån där ute går fri och jag ger mig fan på att nåt av det här är nära sanningen!
Funderar på om kannibaler får äta medicin,osäker men dom äter väl mest kött,din teori håller inte i det här fallet det kan vadu,däremot äter dom KLARBÄR ibland
Citera
2019-09-10, 20:21
Medlem
Iofs kan ju gm vara en schitzofren kannibal som tittar på deckare
Citera
2019-09-10, 20:22
Medlem
menade pedofilkannibal,,,
Citera
2019-09-10, 20:28
Medlem
Citat:
Iofs kan ju gm vara en schitzofren kannibal som tittar på deckare
Du passar rätt bra in på benämningen schizofren, du svarar på ju dina egna inlägg hela tiden. Isolerad är du säkert med nere i din mörka källare. Pajas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in