Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Jag tror inte att man ska fästa allt för stor vikt vid olika vittnesbeskrivningar av gm i detta klipp.
Citat:
Ursprungligen postat av nylaserman
kan nog garantera att det inte handlar om nån 13 åring ? 100 %
nån av dygnsfolket kanske kan göra en ny tråd med endast olika uppgifter mm blir 3 sidor då ...
Jag tror nog att det kan vara någon österifrån. En kille som har ihjäl två andra med kniv och sedan knallar hem lugnt och dricker o'boy och knallar till skolan som vanligt är knappast troligt. Är det någon som finns i Sverige har man en dubbelmördare som inte blivit gripen för ett annat brott på närmare 10 års tid, helt orealistiskt som jag ser det!
Om det är en skandinav vad är det då vi pratar om? Kan det vara en finne eller balt som hälsat på? När man lyssnar på GW låter det som om han beskriver en kall och rationell mördare som använder ett dåligt vapen. Varför kastar killen sin mössa helt plötsligt, har någon fått klarhet i varför någon skulle kasta den istället för att ta av den och hålla den i handen eller stoppa ner den i fickan?
fö tycker jag att någon som har läst hela tråden och har koll på detta skall skriva ihop en sammanfattning för oss som inte orkar läsa allt