Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-11, 15:59
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0l550n
När ni leder med tex ett mål i slutet utav matchen, hur gör ni då?
Taktik -> Laginstruktioner -> Bocka i "Slösa tid" och flytta reglaget till "Ofta". Detta bör göras någonstans efter ungefär 75-80 minuter spelats som tidigast.
Citera
2012-01-11, 16:46
Medlem
0l550ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DertyHarry
Taktik -> Laginstruktioner -> Bocka i "Slösa tid" och flytta reglaget till "Ofta". Detta bör göras någonstans efter ungefär 75-80 minuter spelats som tidigast.
Jo det är det jag använt mig utav, fast ändrat taktiken till stäng ytor.
Citera
2012-01-11, 17:03
Medlem
Vet någon vad LSR står för? När man tittar på total spelar status?
Senast redigerad av MajkuTi 2012-01-11 kl. 17:04. Anledning: lägga till mening
Citera
2012-01-11, 17:16
Medlem
0l550ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkuTi
Vet någon vad LSR står för? När man tittar på total spelar status?
Den är glad, har jag för mig.
Citera
2012-01-11, 17:17
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Startade en ny save med Malmö. Orkar inte leka runt i lag jag inte bryr mig om... Enda värvningen hittills är Emil Krafth. Tänkte värva Soukouna, men sket i det - vill ha en liten utmaning... Halva (nästan) laget fick lämna, så laget i Supercupfinalen mot HeIF såg ut på följande sätt
Garaca
Stenström - Jansson - Daniel A - Ricardinho
Amin Nazari - Omid Nazari
Durmaz - Hamad
Ranegie - Mehmeti

Resultatet blev över förväntan måste jag säga... http://laddauppbilder.se/?pm=1113262983913

Dock måste jag fylla på laget med breddspelare, någon som har tips på några sådana?*

*Förtydligande: Vill inte ha spelare i stil med Soukouna, utan jag vill värva svenskt och hyfsat realistiskt.

Edit: Tro fan att Omid Nazari går och skadar sig... Visserligen bara 3-4 veckor, men han var ju en viktig kugge i mitt lag...
Senast redigerad av Ernst.Hugo 2012-01-11 kl. 17:20.
Citera
2012-01-11, 18:56
Medlem
Startade precis en save med Lindsdals If i Division 2. Behöver tips på spelare jag KAN värva!
Citera
2012-01-11, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Dock måste jag fylla på laget med breddspelare, någon som har tips på några sådana?*

Jag är usel på FM och detta är den första årgången jag orkat sätta mig in men jag har tre tips som jag tycker funkar bra.

Sebastian Andersson från Ängleholm, helt okej target i allsvenska mått mätt tycker jag.
Kristian Heynes som är lite av en favorit även på riktigt men som AIK tyvärr lät gå.
Sen kan du försöka sno åt dig Per Karlsson från AIK.
Citera
2012-01-11, 21:18
Medlem
HeathSlocums avatar
Citat:
Startade en ny save med Malmö. Orkar inte leka runt i lag jag inte bryr mig om... Enda värvningen hittills är Emil Krafth. Tänkte värva Soukouna, men sket i det - vill ha en liten utmaning... Halva (nästan) laget fick lämna, så laget i Supercupfinalen mot HeIF såg ut på följande sätt
Garaca
Durmaz - Hamad
Ranegie - Mehmeti

Resultatet blev över förväntan måste jag säga... http://laddauppbilder.se/?pm=1113262983913

*Förtydligande: Vill inte ha spelare i stil med Soukouna, utan jag vill värva svenskt och hyfsat realistiskt.

Edit: Tro fan att Omid Nazari går och skadar sig... Visserligen bara 3-4 veckor, men han var ju en viktig kugge i mitt lag...

Erik Israelsson, Sebastain Eriksson och Ari Skulasson kan duga som mittfältare?
Citera
2012-01-11, 21:22
Medlem
HeathSlocums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barracuba
Startade precis en save med Lindsdals If i Division 2. Behöver tips på spelare jag KAN värva!

Om du inte redan har Kalmar FF som huvudklubb bör du inte ha så svårt för att kunna få det. I så fall kan du låna en hel del lovande spelare där som är riktigt bra för div. 2. Det är förvisso inte att värva, men väl ett samarbete värt att ge sig in i.
Citera
2012-01-11, 22:06
Medlem
litensorks avatar
Citat:
Garaca
Durmaz - Hamad
Ranegie - Mehmeti

Maic Sema och Castro-tello borde vara spelare som fungerar som reserver men också kan gå direkt in i startelvan. Nackedel är att båda är på samma kant(höger)
Citera
2012-01-12, 00:48
Medlem
Söker MC för npower league 2 till mitt luton 12/13

Tack på förhand
Citera
2012-01-12, 02:41
Medlem
Göttigt.
Finalen gick inte lika bra.
Senast redigerad av kAb00M 2012-01-12 kl. 03:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in