Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Ja, det är extremt tufft att bara vara top 16 i världen ett kort tag. Tur att alla andra i världen håller på mer framgångsrika lag.
Hahah, hur många gånger har du varit på Santiago Bernabeu? Hittar du arenan utan guide?
Patetiskt.
THIS
Jag ska göra dig glad, jag har tyvärr inte haft råd som tidigare student att rest till Spanien, Madrid. Inom kort hoppas jag att det ändras och då kommer jag resa konstant till Madrid. Fast jag förstår ändå inte varför man ska ta in det. Jag har haft säsongskort några säsonger och när jag inte haft det så har jag gått på 7 matcher + till det lokala fotbollslaget som spelar i Allsvenskan. Jag känner mer för Real, känner mer närhet än för mitt lokala lag. Trots att jag sett väldigt många matcher live + varit juniorspelare i klubben. Jag har haft träffat alla i a-laget då vi har gymmat samtidigt på arenan osv. Men ändå känner jag mer för Real Madrid, hur förklarar du det? Jag har ju trots allt varit så nära mitt lokala lag som det går men känner ändå mer, mycket mer för ett lag som jag aldrig sett live.
Som sagt är det fel tråd med, vi är väldigt OT just nu.