2012-04-18, 16:55
Medlem
P.Gs avatar
Framför allt är Brych doktor i juridik!
Citera
2012-04-18, 18:43
Medlem
Hur fan kan man inte se att Coentrao är en dålig värvning? Han skulle vara en back som skulle bidra mer i defensiven än Marcelo, men som det har sett ut så har han varit lika dålig (om inte sämre) i defensiven men inte alls i samma klass offensivt.
Citera
2012-04-18, 18:45
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capuT
Hur fan kan man inte se att Coentrao är en dålig värvning? Han skulle vara en back som skulle bidra mer i defensiven än Marcelo, men som det har sett ut så har han varit lika dålig (om inte sämre) i defensiven men inte alls i samma klass offensivt.
Imponerande hur du lyckats få tag på insider-information om Mourinhos planer gällande värvningen av Coentrao.

Förklara gärna värvningen av Altintop också då jag inte riktigt lyckats förstå mig på den fullt ut heller.
Citera
2012-04-18, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Imponerande hur du lyckats få tag på insider-information om Mourinhos planer gällande värvningen av Coentrao.

Förklara gärna värvningen av Altintop också då jag inte riktigt lyckats förstå mig på den fullt ut heller.

Jag bara utgår ifrån vilken spelare han väljer när laget möter svårare motstånd, alltså vem som kan försvara bäst.

Altintop värvades för att öka unibrow-kvoten i laget...
Citera
2012-04-18, 19:18
Medlem
Citat:

Altintop värvades för att han var gratis, kan spela på ytterbacken och alla mittfältsplatser (såväl defensiva som offensiva) samt för att Sahin skulle få en landsman som lekkamrat! Det är vad jag tror iaf. Sen visst, egentligen har han inget som fotbollsspelare i Real att göra...
Citera
2012-04-18, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ween
för att Sahin skulle få en landsman som lekkamrat!

Tror att Sahin känner mer gemenskap med sina jämngamla tyska kamrater Khedira och Özil än Altintop som är några år äldre.

Inte första gången Mourinho värvar random bosmanfall. Han gjorde likadant i Chelsea med tex Steve Sidwell.
Citera
2012-04-18, 19:24
Medlem
Chelsea bör vinna med minst 2 mål idag om dom ska ha någon chans på final, på camp nou lär det bli kross. Hoppas inte chelsea parkerar bussen som milan.. Vill se en fartfylld match
Citera
2012-04-18, 19:37
Bannlyst
Kan spela än roll att Coentrão är portugis precis som Mourinho.
Citera
2012-04-18, 19:39
Medlem
Speytos avatar
1h kvar till avspark och matchtråden fortfarande avstängd. En god dag för mods!
Citera
2012-04-18, 19:48
Medlem
NirvanAs avatar
Barcelonas elva:

Valdés
Alves-Puyol-Mascherano-Adriano
Xavi-Busquets-Cesc
Sanchez-Messi-Iniesta

- Iniesta som anfallare verkar det bli (annars byt plats på cesc och iniesta)
- Guardiolas manlove för Mascherano går inte att undvika, Piqué är frisk och hel men väljer ändå honom... man har ingen höjd i straffområdet, akta fasta situationer säger jag bara.
Citera
2012-04-18, 19:48
Medlem
Citat:
1h kvar till avspark och matchtråden fortfarande avstängd. En god dag för mods!

Matchtrådarna är egentligen till för att diskuteras i under matcherna.
Citera
2012-04-18, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Barcelonas elva:

Valdés
Alves-Puyol-Mascherano-Adriano
Xavi-Busquets-Cesc
Sanchez-Messi-Iniesta

- Iniesta som anfallare verkar det bli
- Guardiolas manlove för Mascherano går inte att undvika, Piqué är frisk och hel men väljer ändå honom... man har ingen höjd i straffområdet, akta fasta situationer säger jag bara.

När började Guardiola placera Iniesta som anfallare? Har sett det ett par gånger men varför? För att kunna få plats med resten?

Piqué kommer säkert lämna klubben senast nästa sommar. Det beteendet med att frysa ut spelare har vi sett förr. Äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in