• 1
  • 2
2002-10-24, 13:47
Medlem
Har fått några blåvita kapslar i min ägo dessa ska tydligen vara någe skoj..?! någon som har någon aning om vad det kan vara?
Citera
2002-10-24, 15:39
Medlem
Sånna blåvita kapsalar jag vet om använder man typ som "dagen efter piller" när man har käkat E.. typ dämpar ångest å prylar
Citera
2002-10-24, 15:54
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trifte
Sånna blåvita kapsalar jag vet om använder man typ som "dagen efter piller" när man har käkat E.. typ dämpar ångest å prylar
Menar du prozac eller, dom är ju blåa..
Citera
2002-10-24, 16:19
Medlem
prozac? hmm ingen aning.. minns inte.. de va iaf Blå-vita kapslar..
Citera
2002-10-27, 02:15
Medlem
Sattlas avatar
Är antagligen engelska roppar. Har nämligen oxå ätit blå-vita kapslar och det var roppar men det gör ju det inte säkert att det är samma piller.
Citera
2002-10-28, 19:49
Medlem
kapslar ska man akta sig för överhuvudtaget om man inte själv har fyllt dom....kan innnehålla vad som helst...
Citera
2002-10-28, 20:58
Medlem
Apropå kapslar, är det någon som vet var man kan köpa tomma sådanna? (jag har ingen lusta att hamna i naturensdrogers kundregister i onödan)
Citera
2002-10-29, 09:35
Medlem
roppar?!? :D

Citat:
Ursprungligen postat av Sattla
Är antagligen engelska roppar. Har nämligen oxå ätit blå-vita kapslar och det var roppar men det gör ju det inte säkert att det är samma piller.

tackar det var detta jag ville höra.. snubben sam nämligen exakt samma sak.. men vill verifiera det...
Citera
2002-10-30, 02:17
Medlem
Sattlas avatar
Kollar man noga på "dangerous drugs" me ali g så ser man kapslarna på bordet precis innan han frågar om xtc.
Citera
2002-10-30, 02:23
Medlem
Gissar oxå på engelska roppar då jag själv käkade ett gäng för nått år sedan.. Slog fan så mycke bättre än dom gröna vanliga
Citera
2002-11-02, 04:56
Medlem
Blå-vita kapslar kan möjligtvis vara sådana som vi stötte på i Thailand. De är kända som blue-and-white-diet-pills. Det är en sorts bantningspiller som innehåller amfetamin. För att få en kanon-påtändning krävdes ca 5-6 tabletter. Dessa piller är väldigt populära för turister för att det är lagligt att köpa dessa piller. Detta är alltså ett relativt säkert sätt att tända på. Inte många turister vågar riskera att "åka dit" med tanke på den hemska straff-påföljd som väntar vid narkotika-brott. Dessa piller är otroligt populära men kostar ca 200 baht/styck. Sista gången jag va till Thailand (ca 1 år sen) såldes dessa kapslar inte på dom större apoteken, men de små hade alltid bakom disk. Antagligen var dessa bantar-piller på väg att narkotika-klassas.....
Citera
2002-11-16, 19:45
Bannlyst
Vad heter dessa engelska roppar, styrka osv? Jag har några blåvita kapslar som ska vara flunitra, kan det vara möjligt att få dom utskrivna i Sverige?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in