• 1
  • 2
2011-05-31, 22:08
Medlem
Jo det är såhär att jag vill testa lite smått på skoj att röka en "fake cigg". Men det är mest för att ha något i munnen och inte för själva nikotinet/gräset. Jag vill i princip bara "röka luft" och på det sättet lura mig själv att jag mår bra. Skulle vara kul också att knalla runt på stan helt oberörd och bli stoppad av polisen som tror man är en fullständig dåre rökandes en spliff, men sedan då blir helt paffa när de märker att jag inte är stoned at all, och att det inte är något olagligt i rullen.

Vad kan man fylla en rulle med som är 100 % ofarligt, ineffektivt att röka, men som ändå brinner och ryker?
Senast redigerad av Plastskallen 2011-05-31 kl. 22:11.
Citera
2011-05-31, 22:11
Medlem
Knaster, kan misstagas för en blandning av grönt och tobak, smakar och luktar gott när det brinner
Om det är helt ofarligt att röka låter jag vara osagt, svårt att komma ifrån tjäran som du suger ner med röken om du eldar torkade växtdelar

http://www.everyonedoesit.com/online...ProductID=4969
Citera
2011-05-31, 22:11
Medlem
Like-A-Bosss avatar
Lura dig så du mår bra? Okej...

Köp dig några chokladcigg så är du nog kungen på rasten, lillgrabben.
Citera
2011-05-31, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buckla
Knaster, kan misstagas för en blandning av grönt och tobak, smakar och luktar gott när det brinner

http://www.everyonedoesit.com/online...ProductID=4969

Tackar!
Citera
2011-05-31, 22:46
Medlem
Om du torkar bananskal och krossar det får du helt egen hasch! Det kan du röka.. värsta ruset!
Citera
2011-05-31, 23:25
Medlem
hexdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastskallen
Jo det är såhär att jag vill testa lite smått på skoj att röka en "fake cigg". Men det är mest för att ha något i munnen och inte för själva nikotinet/gräset. Jag vill i princip bara "röka luft" och på det sättet lura mig själv att jag mår bra. Skulle vara kul också att knalla runt på stan helt oberörd och bli stoppad av polisen som tror man är en fullständig dåre rökandes en spliff, men sedan då blir helt paffa när de märker att jag inte är stoned at all, och att det inte är något olagligt i rullen.

Vad kan man fylla en rulle med som är 100 % ofarligt, ineffektivt att röka, men som ändå brinner och ryker?

fattar verkligen inte varför du vill göra detta? Om du vill "äga" polisen är det väl bara att rulla en tobaks-joint (alltså endast tobak i)??
Citera
2011-05-31, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hexdoktorn
fattar verkligen inte varför du vill göra detta? Om du vill "äga" polisen är det väl bara att rulla en tobaks-joint (alltså endast tobak i)??

Därför att jag inte röker, och därför inte vill bli beroende. Dessutom vill jag gå omkring och känna friheten utan att riskera att åka in för cannabisinnehav.

En kul grejj bara. Att du inte förstår är inte mitt problem.
Citera
2011-05-31, 23:37
Medlem
Ego-T är svaret!
Har inte rökt en analog på två månader sen jag fick hem den.
Smakar ungefär som vattenpipa fast fylligare och godare smak.
http://elcig.eu/ har okej priser och Dekang vätskor med nikotin.
Mer info: http://www.e-cigarette-forum.com/forum/
Citera
2011-05-31, 23:43
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Därför att jag inte röker, och därför inte vill bli beroende. Dessutom vill jag gå omkring och känna friheten utan att riskera att åka in för cannabisinnehav.

En kul grejj bara. Att du inte förstår är inte mitt problem.

Friheten av att inte begå ett brott och därför bara bli trakasserad och få problem? Du förstår väl själv att de kommer att jävlas med dig med största sannolikhet. Dumt att dra uppmärksamhet till sig på ett sådant vis. Varför inte fylla en vodka flaska med vatten och spela full? har du tur kanske du hamnar i fyllecell, fan vad ball du är då. Då kan du skryta om det på lunchrasten...
Citera
2011-05-31, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Friheten av att inte begå ett brott och därför bara bli trakasserad och få problem? Du förstår väl själv att de kommer att jävlas med dig med största sannolikhet. Dumt att dra uppmärksamhet till sig på ett sådant vis. Varför inte fylla en vodka flaska med vatten och spela full? har du tur kanske du hamnar i fyllecell, fan vad ball du är då. Då kan du skryta om det på lunchrasten...

Naturligtvis kommer jag ju inte vinkla omkring och bete mig som en jävla pajas. Men vad kan de göra när jag skiner upp och visar att jag är fullt vid medvetande och visar att det inte är hampa jag röker? (om vi ponerar att knaster är lagligt, har surfat runt lite och det verkar som att det finns cannabisspår i det. Är det verkligen tillåtet att inneha/röka hanf knaster?)

Jag är en laglydig typ, så vad skulle de kunna göra mot oskyldiga mig?
Citera
2011-06-01, 04:10
Medlem
Citat:
Naturligtvis kommer jag ju inte vinkla omkring och bete mig som en jävla pajas. Men vad kan de göra när jag skiner upp och visar att jag är fullt vid medvetande och visar att det inte är hampa jag röker? (om vi ponerar att knaster är lagligt, har surfat runt lite och det verkar som att det finns cannabisspår i det. Är det verkligen tillåtet att inneha/röka hanf knaster?)

Jag är en laglydig typ, så vad skulle de kunna göra mot oskyldiga mig?

Du nickar trots allt Plastskallen så kanske inte behöver berätta att du är något efterbliven...
Citera
2011-06-01, 05:08
Medlem
Macgarvers avatar
Risken, eller som du ser det chansen, att du råkar stöta på polisen under tiden du går och röker är väl inte jättestor direkt eller? Men jag misstänker att du mer vill få uppmärksamhet bland folk omkring dig?

Om du nu skulle få "turen" och bli stoppad av polisen så finns "möjligheten" att dom plockar in dig för provtagning och det kanske inte är värt den uppmärksamheten.
Som svar på din fråga är inget ämne ofarligt att elda och andas in röken av vad jag vet.
Du blir iofs tvungen och lära dig rulla en riktig joint för att dra till dig uppmärksamhet och det är ju bra för framtida bruk kanske, vad vet jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in