• 1
  • 2
2011-06-01, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastskallen
Jo det är såhär att jag vill testa lite smått på skoj att röka en "fake cigg". Men det är mest för att ha något i munnen och inte för själva nikotinet/gräset. Jag vill i princip bara "röka luft" och på det sättet lura mig själv att jag mår bra. Skulle vara kul också att knalla runt på stan helt oberörd och bli stoppad av polisen som tror man är en fullständig dåre rökandes en spliff, men sedan då blir helt paffa när de märker att jag inte är stoned at all, och att det inte är något olagligt i rullen.

Vad kan man fylla en rulle med som är 100 % ofarligt, ineffektivt att röka, men som ändå brinner och ryker?
¨

Rök = farligt. Ditt enda alternativ är väl att skaffa en vaporizer och röka genom den.
Citera
2013-11-30, 20:26
Medlem
abberiks avatar
Gör så här:
1. Saker du behöver:
Lapsang schong( eller nästan vilket annat rökt te som helst).
Papper - tidningspapper, kopieringspapper eller ngt annat om du vill få skiten att se ut som en spliff
Filter - bomull, rullat toapapper, rullad tepåse eller ett riktigt filter.
Penna eller liknande (om man e efterbliven på att rulla)
Om man vill kan man dra ett varv tejp runt den för att den ska hålla ihop.

2. Genomförande:
Rulla pappret runt pennan eller på fri hand om du kan.
Tryck i filtret i en ände.
Fyll "spliffen" med teet. Obs ett te med "strån" i funkar bättre eftersom att det glöder bäst.
Du kan nu binda eller tejpa ihop "spliffen" för att den inte ska vecklas ut.
Jag kan inte garantera om detta är säkert eller lagligt, dumt är det dock! Snuten lär även känna på lukten att det inte är weed
Citera
2013-12-01, 18:38
Medlem
Vilpins avatar
TS är en idiot.

rök te eller vafan som helst
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto