Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-31, 19:54
  #1
Medlem
Onholds avatar
Alla vi rojalister, kan vi inte sluta upp vid slottet tillsammans till försvar för vår konung? På det sättet visar vi vårt stöd och vår empati med kungen och hans hårt drabbade familj! Börja texta banderoller redan nu! Någon som vill hålla i detta? Håller ni med så dela länken i er status på Facebook!! Någon måste göra något nu!
Citera
2011-05-31, 19:57
  #2
Medlem
DirectXs avatar
Vi kan väl störta kungen istället? Kan inte förstå hur det finns någon som vill försvara honom i denna sena timme!
Citera
2011-05-31, 20:02
  #3
Medlem
brutefishs avatar
exakt vad har han gjort som förtjänar din och min empati?

det finns "familjer" som drabbas bra mycket hårdare och inte fan är det någon som sluter upp då.
Citera
2011-05-31, 20:08
  #4
Medlem
Onholds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Vi kan väl störta kungen istället? Kan inte förstå hur det finns någon som vill försvara honom i denna sena timme!

Vi ju många fler som vill ha monarkin kvar, så det är nog ingen risk...
Citera
2011-05-31, 20:10
  #5
Medlem
Onholds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
exakt vad har han gjort som förtjänar din och min empati?

det finns "familjer" som drabbas bra mycket hårdare och inte fan är det någon som sluter upp då.

Han har varit en utmärkt förebild och en värdig respresentant för Sverige, inte minst utomlands.
Citera
2011-05-31, 20:25
  #6
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onhold
Han har varit en utmärkt förebild och en värdig respresentant för Sverige, inte minst utomlands.
förebild? tja, hans leverne både förr och nu är väl inte direkt meriterande och han kan fortfarande inte ens nu bete sig naturligt framför en kamera/publik.

gällande "representationen" så hänvisar jag till ovan + att det är svårt att säga om han gör något vettigt eller inte då vi inte har något referensmaterial öht.

men lycka till.
Citera
2011-05-31, 21:18
  #7
Medlem
DirectXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onhold
Vi ju många fler som vill ha monarkin kvar, så det är nog ingen risk...

Citat:
Ursprungligen postat av Onhold
Han har varit en utmärkt förebild och en värdig respresentant för Sverige, inte minst utomlands.
Att ha kvar monarkin är möjligt, men just nu vill majoriteten av folket att han ska avgå till förmån för hans dotter!
Citera
2011-05-31, 21:53
  #8
Medlem
Douceurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onhold
Han har varit en utmärkt förebild och en värdig respresentant för Sverige, inte minst utomlands.

Bra förebild? Sämre förebild får man leta efter. Inkompetent dyslektiker utan verbal förmåga med en försmak för billiga brudar och snabba bilar. Tycker en president som inte föds in i sin representativa-roll samt klarar av alla de bitar som kungen inte gör skulle vara en bättre anledning att kämpa för!
Citera
2011-05-31, 23:02
  #9
Medlem
Att konungen är dyslektiker är ett väldigt dåligt argument emot monarkin och dessutom ett ovärdigt personangrepp! Dessutom blir han ännu mera mänsklig och personlig i och med att han, som många andra, lider av dyslexi.
Citera
2011-05-31, 23:03
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Douceur
Bra förebild? Sämre förebild får man leta efter. Inkompetent dyslektiker utan verbal förmåga med en försmak för billiga brudar och snabba bilar. Tycker en president som inte föds in i sin representativa-roll samt klarar av alla de bitar som kungen inte gör skulle vara en bättre anledning att kämpa för!

Den svenska maktdelningen säkerställer att inte vilken dåre som helst kommer till makten! Jag vägrar att ha Fredrik Reinfeldt (även om jag är moderat) eller Håkan Juholt som statschef!
Citera
2011-05-31, 23:17
  #11
Moderator
Strix m/94s avatar
Jag är med!

I morgon skall jag gå med i Rojalistiska föreningen.

GBKF!
Citera
2011-06-01, 00:42
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Jag är med!

I morgon skall jag gå med i Rojalistiska föreningen.

GBKF!


Låter bra det men som medlem sen ett år tillbaka kan jag avslöja att det är mer "Svensk damtidning" än en värdig motståndare till RepF tyvärr.

Så nu måste vi medlemmar ligga på att RojF ska bli mer politisk, få in fler riksdagsledamöter i styrelsen osv osv!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback