Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-10-17, 13:40
  #1
Medlem
Tjenare, nån som vet vart man kan få tag i Doxyferm ? (antibiotika) en kur, har åkt på bihåleinflamation & pallar inte med den där jävla 3meter långa bomullstussen de kör upp i snoken, när de tar prover på slemmet i näsan.
Tagit det en gång innan för några år sedan mot bihåleinflamation, så jag vet att min kropp pallar det.
Skicka ett PM om du vet, vore skit schysst. Mvh,
Citera
2004-10-18, 03:45
  #2
Medlem
Unbalanceds avatar
Tycker du ska boka tid hos doktorn & berätta som det är & säga att du tycker det är ytterst obehagligt att ta provet .
Tror en läkare kan se att det är just det på andra symptom .

Och det finns ju inte direkt något missbrukspotential iom. den medicinen .
Citera
2004-10-18, 04:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Tycker du ska boka tid hos doktorn & berätta som det är & säga att du tycker det är ytterst obehagligt att ta provet .
Tror en läkare kan se att det är just det på andra symptom .

Och det finns ju inte direkt något missbrukspotential iom. den medicinen .


De brukar skita i ens åsikt, o vägrar man så ger de inget botemedel.
Ingen som har en aning om vart man kan få en kur ? 9dagars brukar det vara. 1 om dagen. PM me.
Citera
2004-10-19, 01:10
  #4
Medlem
Unbalanceds avatar
Seriöst så borde du byta läkare då, sök på google efter läkemedlet .
Jag menar det är ju inte så eftertraktade piller .
Citera
2004-12-16, 15:36
  #5
Medlem
Prova att beställa på http://www.imhpharmacy.com/
Det heter Doxycycline där, vad svårt det vekade att få svar på en så enkel fråga
Citera
2004-12-16, 15:59
  #6
Medlem
Det var en skum läkare du har...om du haft bihåleinflammation tidigare räcker det väl med att du beskriver symptomen och att du känner igen dem? Det brukar det iaf göra för mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback