Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: 0
0%
röster
2012-01-28, 12:03
  #6001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Det är skillnad på "inte modern" och "omodern".

Det har du självklart rätt i. Berätta då vad som inte är modernt.
2012-01-28, 12:16
  #6002
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Det har du självklart rätt i. Berätta då vad som inte är modernt.
Det har jag ju sagt.
2012-01-28, 12:35
  #6003
Medlem
Det är ingen TV-apparat eller dator vi snackar om, en anläggning som började skissas på för 15 år sedan och som kostat miljontals pund blir inte omodern (eller inte "inte modern" som FabioAugusto väljer att kalla det) på 8-10 år. Dessutom var det ju ursprungligen den medicinska avdelningen vi diskuterade som alltså stod färdig i höstas, sjukt omodernt...

Om du nu har så mycket kunskap om detta så är det ju bättre du ger riktiga svar till oss än bara dryga "mycket har hänt sedan '99" och "har jag redan svarat på". Ge gärna tips på andra anläggningar som är mycket bättre och vad det är som dem har och inte Arsenal, gärna då från en "random PL-klubb".
2012-01-28, 13:35
  #6004
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Det är ingen TV-apparat eller dator vi snackar om, en anläggning som började skissas på för 15 år sedan och som kostat miljontals pund blir inte omodern (eller inte "inte modern" som FabioAugusto väljer att kalla det) på 8-10 år. Dessutom var det ju ursprungligen den medicinska avdelningen vi diskuterade som alltså stod färdig i höstas, sjukt omodernt...

Om du nu har så mycket kunskap om detta så är det ju bättre du ger riktiga svar till oss än bara dryga "mycket har hänt sedan '99" och "har jag redan svarat på". Ge gärna tips på andra anläggningar som är mycket bättre och vad det är som dem har och inte Arsenal, gärna då från en "random PL-klubb".
Det var ju du som började slänga runt med hur fantastisk den var, då kan ju du berätta vad som är så fantastiskt med den.
2012-01-28, 15:45
  #6005
Medlem
liverpools facit är, om jag inte räknat fel, 4-2-2 emot man utd, city, spurs, arsenal och chelsea denna säsong... detta på 3 hemmamatcher och 5 bortamatcher (även om alla inte är ligamatcher, men ändå). synd att man typ har 1-5-4 eller nåt emot lag som bolton, wolves och stoke

edit: glömde matcherna emot city i ligacupen, så 5-3-2 på 4 hemmamatcher och 6 bortamatcher.
__________________
Senast redigerad av M.S 2012-01-28 kl. 15:47.
2012-01-28, 15:49
  #6006
Medlem
the-gafferrs avatar
"United är starkare de sista tio minuterna" hävdar kommentatorn. 5 sekunder senare bombar Kuyt in 2-1


We're not racist, we only hate mancs!
2012-01-28, 15:56
  #6007
Medlem
Båda Manchester-lagen är utslagna ur Champions League, Carling Cup och FA-cupen!

Let's all laugh at Manchester!
2012-01-28, 16:00
  #6008
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Båda Manchester-lagen är utslagna ur Champions League, Carling Cup och FA-cupen!

Let's all laugh at Manchester!

Förutom den viktigaste - Premier League. Etta och tvåa. HA!
2012-01-28, 16:29
  #6009
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Båda Manchester-lagen är utslagna ur Champions League, Carling Cup och FA-cupen!

Let's all laugh at Manchester!

Senast jag kollade var detta PL tråden. Men eftersom Arsenal inte ha så mycket att säga till om där så förstår jag att du gärna gå OT. Fan, Arsenal leder ju inte ens skadeligan...
2012-01-28, 16:40
  #6010
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Senast jag kollade var detta PL tråden. Men eftersom Arsenal inte ha så mycket att säga till om där så förstår jag att du gärna gå OT. Fan, Arsenal leder ju inte ens skadeligan...

Wenger sa dock tidigare att de har domaren emot sig och just därför leder de inte skadeligan. Wilshere gick också nyligen ut i tidningen och grina över att Manchester United medvetet skadar sina spelare för att leda den.
2012-01-28, 16:47
  #6011
Medlem
Otroligt löjligt när Svennebanan sitter och hånar en stad i ett helt annat land för att de åkt ur nån fotbollscup. Och sen kommer en annan Svennebanan och försvarar staden i fråga. Att hålla på och hålla på utländska lag är löjligt nog, men att låtsas hysa något patetiskt agg mot en stad man inte har något som helst att göra med blir ju bara för mycket...
2012-01-28, 16:50
  #6012
Medlem
virr3lols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Otroligt löjligt när Svennebanan sitter och hånar en stad i ett helt annat land för att de åkt ur nån fotbollscup. Och sen kommer en annan Svennebanan och försvarar staden i fråga. Att hålla på och hålla på utländska lag är löjligt nog, men att låtsas hysa något patetiskt agg mot en stad man inte har något som helst att göra med blir ju bara för mycket...

Ännu löjligare är när någon kommer in och säger åt andra vad de ska tycka och tänka. Sköt ditt eget istället
__________________
Senast redigerad av virr3lol 2012-01-28 kl. 16:52.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback