2019-03-25, 12:32
Medlem
Och måste man verkligen använda en VPN? Liksom om jag inte gör något olagligt tänker jag ju inte slösa pengar på att vara anonym
Citera
2019-03-25, 12:36
Medlem
Det är väl själva innehållet som kan vara olagligt, typ beställda mord, misshandel, djurplågeri osv osv.
Citera
2019-03-25, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epiphania
Det är väl själva innehållet som kan vara olagligt, typ beställda mord, misshandel, djurplågeri osv osv.

Så jag behöver ingen VPN?
Citera
2019-03-25, 12:51
Medlem
LarzZvenzzon82s avatar
Inte olagligt och troligen ingen VPN
Citera
2019-03-25, 13:07
Medlem
Smurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d1rTY
Och måste man verkligen använda en VPN? Liksom om jag inte gör något olagligt tänker jag ju inte slösa pengar på att vara anonym

Det är som att det skulle vara olagligt att gå på samma gata som en langare.. Ta det lugnt, du behöver ingen vpn. Lycka till med projektet.
Citera
2019-03-25, 23:08
Medlem
Requakes avatar
Finns det någon i tråden som har hostat en egen hemsida på Tor-nätverket, eller i övrigt har insikt i hur det går till? Finns det webb-byråer som inriktar sig på att utveckla hemsidor som ska hostas på Tor-nätverket? Då åsyftas givetvis inte skattepliktiga aktiebolag utan snarare aktörer på Dream Market/Wall Street Market.
Citera
2019-03-26, 07:14
Medlem
Vilken plånbok använder ni er av?

Har själv använt Blockchain, där man tidigare enbart behövde ett Bank ID, men efter media gick ut och sa att banker tvättar pengar har det blivit fullt säkerhetspådrag så nu krävs det även att man laddar upp en bild på sitt ID kort. Är det såhär överallt nu?
Citera
2019-03-26, 07:15
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PapaChango
Vilken plånbok använder ni er av?

Har själv använt Blockchain, där man tidigare enbart behövde ett Bank ID, men efter media gick ut och sa att banker tvättar pengar har det blivit fullt säkerhetspådrag så nu krävs det även att man laddar upp en bild på sitt ID kort. Är det såhär överallt nu?
Jag använder Bitcoin Core, där krävs ingen registrering eller dylikt. Du är för övrigt ute i fel tråd och skriver.
Citera
2019-03-26, 07:15
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Requake
Finns det någon i tråden som har hostat en egen hemsida på Tor-nätverket, eller i övrigt har insikt i hur det går till? Finns det webb-byråer som inriktar sig på att utveckla hemsidor som ska hostas på Tor-nätverket? Då åsyftas givetvis inte skattepliktiga aktiebolag utan snarare aktörer på Dream Market/Wall Street Market.
Ladda ned TOR Expert Bundle. Där ingår verktyg för att skapa en gratis domän och allt annat du kan behöva.
Citera
2019-03-26, 09:10
Medlem
Citat:
This market is shutting down on 04/30/2019 and is transferring its services to a partner company
Vad i helvete
Citera
2019-03-26, 09:57
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Equalityheader
Vad i helvete

Va? Var läser du det?

EDIT: Såg nu. Men får väl antingen kolla in den nya eller hoppas att folket flyttar till FS.
Citera
2019-03-26, 10:29
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Va? Var läser du det?

EDIT: Såg nu. Men får väl antingen kolla in den nya eller hoppas att folket flyttar till FS.
Får hoppas att nya marknadsplatsen är lika bra som DM var innan sidan började strula. Alltid bra att ha två alternativ att välja mellan när man handlar, utifall någon av sidorna går ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in