Citat:
Ursprungligen postat av
tjackmatt
Era jävla idioter, det är inte alls svårt att riktiga adresser till DM, finns ju för fan på förstasidan när man loggar in. Jag har köpt 5 gånger på DM och har fått paketet varje gång under 48 timmar. Om ni är så dumma så att ni använder era konton som plånbok eller att ni inte vet hur man krypterar då förtjänar ni att förlora pengar.
Jag har inte blivit av med några coins men förstår inte varför du ska ha sån otrevlig ton när folk blivit av med pengar. Eller jo, jag losade några 100 när FS 2 gick ned men det är inte väldigt enkelt att ha exakt summa för ändamålen när Bitcoinsvärdet pendlar. Sen att du fått leverans 5 ggr inom 48 h är ju liksom ingen bedrift för även det är ju avhängigt sådant man inte kan råda över.
Hoppas det fortsätter att gå bra för dig och det som blivit bedragna av Fakesidor har nog lärt sig läxan att inte ens lita på de adresser D M själva lagt upp. Den kunde jag med åkt dit på. Det har även varit en stor rotation på säljare på sistone. Gamla rävar har försvunnit och nya ansikten har dykt upp.
Det ska visst ha förekommit några tråkiga exit-scams tyvärr. Såna är svåra att förutspå. Man invaggas ju i en slags trygghet om man beställt exakt samma vara av samma säljare 10+ gånger på raken.