2013-09-11, 13:06
Medlem
Hur jävla legit är alla services på hidden wiki? Jag menar, finns riktigt bra deals att göra!

Ta detta:
Paypal-Coins - Buy a paypal account and receive the balance in your bitcoin wallet.
Electronics / Cameras - New and original products, great supply, verified. Bitcoin accepted.
Apple Land - iPads, iPhones, and Macbooks. Village escrow!
Hidden Apple - Apple Electronics - escrow accepted

Är det safe? Får man hem skiten? Måste man ha postboxar och pilla eller kan man beställa hem till sin egna hemadress? Eller är det scam rakt av?
Citera
2013-09-11, 13:16
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eNaz
Hur jävla legit är alla services på hidden wiki? Jag menar, finns riktigt bra deals att göra!

Ta detta:
Paypal-Coins - Buy a paypal account and receive the balance in your bitcoin wallet.
Electronics / Cameras - New and original products, great supply, verified. Bitcoin accepted.

Är det safe? Får man hem skiten? Måste man ha postboxar och pilla eller kan man beställa hem till sin egna hemadress? Eller är det scam rakt av?

Tänk själv och ta allt med en rejäl nypa salt. Använd sunt förnuft och hör dig för (på andra ställen än FB). Vågar nog påstå att det mesta är scam, i varje fall det som i vanlig ordning verkar vara allt för bra för att vara sant. Men har du stålars att göra av med skadar det ju inte att testa.
Ska du beställa tveksamheter från deep websidor är det väl kanske inte helt optimalt att skicka skiten hem till sig själv men du får väl göra en avvägning om det värt att krånglet att ordna en alternativ lösning.
Citera
2013-09-11, 16:14
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eNaz

Ta detta:

Jag skulle nog säga att det känns säkrare att köpa från små luriga företag nere i Kina än på hidden wiki.
Citera
2013-09-11, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Jag skulle nog säga att det känns säkrare att köpa från små luriga företag nere i Kina än på hidden wiki.

Det är så alltså? Finns det inget forum där dom diskuterar detta? För själva konceptet är ju inte speciellt konstigt, cardade produkter helt enkelt.

Är nästan sugen på testa bara för att se ifall det är scam eller inte, 1000 spänn kan man offra för att testa.
Citera
2013-09-11, 16:55
Medlem
Fallmans avatar
Finns det något bra forum på deepweb som någon kan länka? Typ som flashback...
Citera
2013-09-19, 12:53
Medlem
ambigues avatar
Alltså jag börjar fundera på om det är något fel på min webläsare eller om jag har något program som blockar dom här sidorna, för jag kommer varken in på SR eller wikileaks.

Skulle regga mig och fixa SR, blev ombedd att ladda ner något från Tor(?), gjorde det, SR fungerade resten av kvällen men sedan igår kommer jag inte in.

Antingen så står det;

Tor2web Error: Generic Socks Error
Sorry, we couldn't serve the page you requested. Please try again later or use a different tor2web server.

Eller Hoppsan! Google Chrome hittade inte kpvz7ki2v5agwt35.onion

Kan någon hjälpa mig?

EDIT; Jag hade installerat tor korrekt, nu funkar det
Senast redigerad av ambigue 2013-09-19 kl. 13:12.
Citera
2013-09-19, 13:49
Bannlyst
Ingen som vet om några av dom nedstängda sidorn kommit tillbaka på nya adresser ännu?
Citera
2013-09-19, 18:25
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Ingen som vet om några av dom nedstängda sidorn kommit tillbaka på nya adresser ännu?

Vilka tänker du på?
Citera
2013-09-20, 08:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Vilka tänker du på?

Typ halva darknet är ju borta sedan slutet av juni.....
Citera
2013-09-21, 14:30
Medlem
Kaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Vilka tänker du på?

Det är väl en hel jättemassa med sidor som gick ner i och med freedom hosting, men jag misstänker att du antyder att han är ute efter barnporrsiterna.
Citera
2013-09-22, 14:16
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Finns de berömda dokumenten om experimenten från WW2 kvar?
Även om det finns typ konspirations-sidor kvar? Typ mordet på JFK osv
Länka gärna
Citera
2013-09-26, 21:22
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Finns de berömda dokumenten om experimenten från WW2 kvar?
Även om det finns typ konspirations-sidor kvar? Typ mordet på JFK osv
Länka gärna

Man skall ta allt man läser på nätet med en nypa salt.

På deepweb är det dessutom väldigt ont om källhänvisningar utan man får gå på källans trovärdighet. Är källan anonym så... ja du förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in