2011-12-03, 01:47
Medlem
Paddocks avatar
Skulle vilja testa att sättas på bakifrån av en mindre ponny eller en större hund,
det ser awsome skönt ut! Dock är det fortfarande i fantasi-stadiet. Måste passas på innan tidelag kriminaliseras
Senast redigerad av Paddock 2011-12-03 kl. 01:50.
Citera
2011-12-04, 13:33
Medlem
Sin-of-Emmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddock
Skulle vilja testa att sättas på bakifrån av en mindre ponny eller en större hund,
det ser awsome skönt ut! Dock är det fortfarande i fantasi-stadiet. Måste passas på innan tidelag kriminaliseras

Tipps prova med en hund först, är liksom mycket mindre. Hästar har en tendens att stöta lite väl djupt o gillar man inte det så blir det bara obehagligt. Sen med en häst kan inte du bryta om det blir obehagligt, bara o fullfölja. Fast personligen föredrar jag hästar.
Citera
2011-12-04, 22:29
Medlem
BenQuls avatar
Heh finns en del lite kinky människor i den här tråden...Själv skulle jag nog aldrig ha sex med något djur.

Här är ett roligt reportage som handlar om en snubbe i USA som åkte fast efter att ha haft sex med en häst:

http://www.youtube.com/watch?v=njmA9..._t9wK6kGRAA6os

Och här ett klipp på en snubbe som i slutet blir påsatt av en...

http://www.dailymotion.com/video/x14...-with-man_news
Citera
2011-12-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paddock

Finns inget som tyder på att det skulle göra det. I rimlighetens namn så är det ingen som klagat på homofillagen som antogs i samma vända.

Citat:
Ursprungligen postat av BenQul
Heh finns en del lite kinky människor i den här tråden...Själv skulle jag nog aldrig ha sex med något djur.

Jag finner det fascinerande och skulle säkerligen få ut något av att titta på bestigningen av en kloris.

WTB flickvän med lagom mindre vanilj-fetisher så man kan tillfredställa egna parafilier.
Citera
2011-12-09, 18:35
Medlem
Att kvinnor låter sig sättas på av hästar är helt säkert båg. Till och med en mini-shettis är tillräckligt stor, tung och våldsam för att fullständigt massakrera en kvinna.
Citera
2011-12-09, 21:55
Medlem
Cowells avatar
Det är nu sjuka djurknullare som sprider könssjukdomar. Sluta med det.
Citera
2011-12-09, 23:02
Medlem
Pipharens avatar
Haha denna tråd är knas . Jag är inte en kvinna och nej skulle inte vilja bli påsatt av andra djur... :/
Citera
2011-12-10, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woody K
Att kvinnor låter sig sättas på av hästar är helt säkert båg. Till och med en mini-shettis är tillräckligt stor, tung och våldsam för att fullständigt massakrera en kvinna.

Har min herre månne sett "mrhands" som nämndes tidigare i tråden? Om en (med alla sannolikhet) homofil klarar av att ta en hingst i baken så är det ytterst troligt att en kvinna kan göra det med lätthet. Givetvis förutsätter detta en garanterad hårdhänt massage av livmodertappen. Men vissa gillar ju sådant. Lika väl som att alla herrar inte gillar prostataknådning. Mrhands avled iofs till följd av en rektal blödning efter ett par gånger. Men det är ganska förklarligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cowell
Det är nu sjuka djurknullare som sprider könssjukdomar. Sluta med det.

Vad jag läst mig till just så finns det ett fåtal virus som kan spridas djur till människa via samlag och utbyte av sädesvätskor. Men kollen är ganska bra i Sverige antar jag eftersom det finns så få dokumenterade fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Haha denna tråd är knas . Jag är inte en kvinna och nej skulle inte vilja bli påsatt av andra djur... :/

Andra djur än?
Citera
2011-12-10, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollgnutt
Har min herre månne sett "mrhands" som nämndes tidigare i tråden? Om en (med alla sannolikhet) homofil klarar av att ta en hingst i baken så är det ytterst troligt att en kvinna kan göra det med lätthet. Givetvis förutsätter detta en garanterad hårdhänt massage av livmodertappen. Men vissa gillar ju sådant. Lika väl som att alla herrar inte gillar prostataknådning. Mrhands avled iofs till följd av en rektal blödning efter ett par gånger. Men det är ganska förklarligt.

:

Definitionen på att klara något måste ju vara att överleva. Om han inte gjorde det så bevisar det ju inget.
Citera
2011-12-10, 18:31
Medlem
Citat:
Definitionen på att klara något måste ju vara att överleva. Om han inte gjorde det så bevisar det ju inget.

Läs vad jag skrev istället. Du kan köra bil i en betongvägg ett par gånger och fortfarande överleva. Men tids nog går det åt helvete.
Citera
2011-12-11, 02:39
Medlem
Sin-of-Emmys avatar
Citat:

Jag garanterar dig att det funkar alldeles utmärkt med en häst.
Citera
2011-12-11, 18:44
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sin-of-Emmy
Jag garanterar dig att det funkar alldeles utmärkt med en häst.

Jag tror han försökte skämta till det...

Citat:
sättas på av hästar...[..] tung...[..]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in