Citat:
Ursprungligen postat av
somethingbetter
Detta ser man mycket av på nätet numera. jag vill prova men hur ska hunden eller hästen kunna bli dresserade till at hitta min fitta eller luktar de sig till mig om jag bara ställer mig naken på alla 4???
jag kan se att fina kvinnor har djursex på porrsajter och de har både fin kropp och ser bra ut.
dessutom ser de ut att njuta som fan...
vad skulle ni som män säga om er partner säger att homn vill detta?? flyter ni med och ser på eller hjälper djuret att stimulera henne??
eller skulle ni bli svartsjuka på djuret och känna er otillräckliga?
eller skulle ni tända på det och uppmana henne???
hur tänker ni män i min fråga?
jag vill testa men vågar inte för jag är rädd att hunden eller hästen dissar mig eller att man är kåt som fan men att djuret inte fattar detta så att man får lägga ner flera timmar att lära den hitta in i mig... och vem vill det när man är het?????
Jag skulle börja med att fråga partnern om hur han ser på det där med djursex med hundar och hästar !? Då kommer troligast svaret "dom är sjuka dom som tänder på sånt" ! Eller "ja jag kan tycka det är lite hett att kolla på" ! Och det vanligaste tro jag det är med kvinnor som har egen hanhund och smetar godsaker på fittan så den börjar slicka,och sen berömma hunden..Grädde och jordnötssmör har jag sett är vanligt..Att sedan börja stimuler hundens kuk så den blir kåt är viktigt, och att ha en hund i storleken så den når ner med sina bakben på golvet när den ska knulla dig "doggy" är en fördel.