2023-06-02, 14:58
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanjagkandu...
Inte alls främmande för att testa och låta en hund slicka min fitta. Är en hemlig önskan jag har och haft länge. Blir våt av bara tanken.
du kanske inte vet det men du kommer med stor sannolikhet få infektioner, en hunds bakterieflora är inte gjord för ditt underliv
Citera
2023-06-09, 11:07
Medlem
sissybimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
du kanske inte vet det men du kommer med stor sannolikhet få infektioner, en hunds bakterieflora är inte gjord för ditt underliv

Låter som bullshit. Vad har du för grund för det? Hur många hundägare är det inte som får kontakt med sin hunds saliv till vardags, matar dom, hunden slickar dom i ansiktet osv
Citera
2024-02-23, 23:58
Medlem
Min föredetta berättade att när hon hade haft fyllesex med sin första kille och hon skulle gå till toan för att fräscha upp sig så var hon så full att hon trillade och när hon stod på alla fyra och försökte resa sig så hoppade hans dobermann upp bakom henne och hon kunde inte slita sig loss från hundens grepp, eftersom hon var våt och fylld med pojkvännens sperma så gled hundens kuk in väldigt enkelt och hon blev så chockad att hon bara stod där och blev knullad av hunden tills hon kände att hunden sprutade och gled ur henne,

Hon berättade det för mig när vi pratade om sjuka sex erfarenheter och man kan lugnt säga att hon vann
Citera
2024-02-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmogud
Min föredetta berättade att när hon hade haft fyllesex med sin första kille och hon skulle gå till toan för att fräscha upp sig så var hon så full att hon trillade och när hon stod på alla fyra och försökte resa sig så hoppade hans dobermann upp bakom henne och hon kunde inte slita sig loss från hundens grepp, eftersom hon var våt och fylld med pojkvännens sperma så gled hundens kuk in väldigt enkelt och hon blev så chockad att hon bara stod där och blev knullad av hunden tills hon kände att hunden sprutade och gled ur henne,

Hon berättade det för mig när vi pratade om sjuka sex erfarenheter och man kan lugnt säga att hon vann

Hon blev inte "chockad", det är en efterhandskonstruktion. Hon blev kåt och tillät Fido att knulla av sig i henne.
Citera
2024-02-27, 06:32
Medlem
Finns det några aktiva forum för djursex kvar?
Citera
2024-03-28, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Hon blev inte "chockad", det är en efterhandskonstruktion. Hon blev kåt och tillät Fido att knulla av sig i henne.
Ja kanske det
Citera
2025-06-18, 08:18
Medlem
vad skulle ni som män säga om er partner säger att homn vill detta?? flyter ni med och ser på eller hjälper djuret att stimulera henne??
eller skulle ni bli svartsjuka på djuret och känna er otillräckliga?
eller skulle ni tända på det och uppmana henne???

Jag hade om jag får vara med. Vill hon att vi ska köpa en hund så hon har tillgång när hon vill? Ska jag fråga runt om någon har tillgång till en häst?

Drömt om att träffa en tjej som är öppen för såna lekar i många år.
Citera
2025-06-18, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somethingbetter
Detta ser man mycket av på nätet numera. jag vill prova men hur ska hunden eller hästen kunna bli dresserade till at hitta min fitta eller luktar de sig till mig om jag bara ställer mig naken på alla 4???

jag kan se att fina kvinnor har djursex på porrsajter och de har både fin kropp och ser bra ut.

dessutom ser de ut att njuta som fan...

vad skulle ni som män säga om er partner säger att homn vill detta?? flyter ni med och ser på eller hjälper djuret att stimulera henne??
eller skulle ni bli svartsjuka på djuret och känna er otillräckliga?
eller skulle ni tända på det och uppmana henne???

hur tänker ni män i min fråga?
jag vill testa men vågar inte för jag är rädd att hunden eller hästen dissar mig eller att man är kåt som fan men att djuret inte fattar detta så att man får lägga ner flera timmar att lära den hitta in i mig... och vem vill det när man är het?????

Jag skulle börja med att fråga partnern om hur han ser på det där med djursex med hundar och hästar !? Då kommer troligast svaret "dom är sjuka dom som tänder på sånt" ! Eller "ja jag kan tycka det är lite hett att kolla på" ! Och det vanligaste tro jag det är med kvinnor som har egen hanhund och smetar godsaker på fittan så den börjar slicka,och sen berömma hunden..Grädde och jordnötssmör har jag sett är vanligt..Att sedan börja stimuler hundens kuk så den blir kåt är viktigt, och att ha en hund i storleken så den når ner med sina bakben på golvet när den ska knulla dig "doggy" är en fördel.
Senast redigerad av Laban_81 2025-06-18 kl. 10:02.
Citera
2025-07-08, 10:59
Medlem
Att ens sambo knullas av en hund eller häst är en så sjukt härlig tanke
Citera
2025-07-21, 08:28
Medlem
Mycket trevlig
Citat:
Ursprungligen postat av OmMinArsladeFru
Att ens sambo knullas av en hund eller häst är en så sjukt härlig tanke
Citera
2025-08-12, 12:42
Medlem
Jaa, verkligen

Citat:
Ursprungligen postat av Snuskp3ll3
Mycket trevlig
Citera
2025-08-23, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franx
Finns det några aktiva forum för djursex kvar?

Zoovilleforum.net
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in