Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-27, 11:09
  #1
Medlem
somethingbetters avatar
Detta ser man mycket av på nätet numera. jag vill prova men hur ska hunden eller hästen kunna bli dresserade till at hitta min fitta eller luktar de sig till mig om jag bara ställer mig naken på alla 4???

jag kan se att fina kvinnor har djursex på porrsajter och de har både fin kropp och ser bra ut.

dessutom ser de ut att njuta som fan...

vad skulle ni som män säga om er partner säger att homn vill detta?? flyter ni med och ser på eller hjälper djuret att stimulera henne??
eller skulle ni bli svartsjuka på djuret och känna er otillräckliga?
eller skulle ni tända på det och uppmana henne???

hur tänker ni män i min fråga?
jag vill testa men vågar inte för jag är rädd att hunden eller hästen dissar mig eller att man är kåt som fan men att djuret inte fattar detta så att man får lägga ner flera timmar att lära den hitta in i mig... och vem vill det när man är het?????
Citera
2011-05-27, 11:13
  #2
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somethingbetter
Detta ser man mycket av på nätet numera. jag vill prova men hur ska hunden eller hästen kunna bli dresserade till at hitta min fitta eller luktar de sig till mig om jag bara ställer mig naken på alla 4???

jag kan se att fina kvinnor har djursex på porrsajter och de har både fin kropp och ser bra ut.

dessutom ser de ut att njuta som fan...

vad skulle ni som män säga om er partner säger att homn vill detta?? flyter ni med och ser på eller hjälper djuret att stimulera henne??
eller skulle ni bli svartsjuka på djuret och känna er otillräckliga?
eller skulle ni tända på det och uppmana henne???

hur tänker ni män i min fråga?
jag vill testa men vågar inte för jag är rädd att hunden eller hästen dissar mig eller att man är kåt som fan men att djuret inte fattar detta så att man får lägga ner flera timmar att lära den hitta in i mig... och vem vill det när man är het?????


Föreslår en åsnehingst, alltid villig att sätta på vad som helst! Lycka till!
Citera
2011-05-27, 11:22
  #3
Medlem
Om det är fler som vill det? Förmodligen inte. Tror inte många män uppmanar en om att göra det heller.
Citera
2011-05-27, 12:03
  #4
Avstängd
PerschlarFundrons avatar
Det är lite småsexigt med syndiga kvinnor som vill låta sig knullas av vilda djur...

Men frågan är om man skulle vilja vara tillsammans med en sån pervers och degenererad hora? En del snusk lämpar sig bäst för fantasin, och en viss sedlighet är det man egentligen föredrar i det verkliga livet...
Citera
2011-05-27, 12:35
  #5
Medlem
du är ju svårt skadad och bör söka hjälp!? Nej, tror inte många män tänder på att ett djur sätter på deras kvinna.
Citera
2011-05-27, 12:39
  #6
Medlem
Låter riktigt sexigt tycker jag. Iaf som fantasi, vette fan om det skulle vara det i verkliga livet dock.
Citera
2011-05-27, 12:40
  #7
Medlem
Nädu, jag skulle ta mitt och dra. Det är ju bara sjukt att tända på djur. Låt det stanna vid fantasier bara.
Citera
2011-05-27, 12:45
  #8
Medlem
somethingbetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herman123
Nädu, jag skulle ta mitt och dra. Det är ju bara sjukt att tända på djur. Låt det stanna vid fantasier bara.

varför anser ni det som sjukt??? jag kan hitta lika många porr-klipp på analsex som porrklipp med djursex...så för mig verkar det inte så jävla ovanligt.

och det är fina brudar på de kändaste sajter som jag hittat...

jag kan tycka att det är fett sjukt att vilja köra kuken i ett mänskligt anal-hål å andra sidan..

för enligt min megen åsikt är det bara en sak som ska ut därifrån, inte in... köra kuken in där skit har varit vete fan om det är så mycket icke-sjukare än djursex????
Citera
2011-05-27, 13:18
  #9
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somethingbetter
varför anser ni det som sjukt??? jag kan hitta lika många porr-klipp på analsex som porrklipp med djursex...så för mig verkar det inte så jävla ovanligt.

och det är fina brudar på de kändaste sajter som jag hittat...

jag kan tycka att det är fett sjukt att vilja köra kuken i ett mänskligt anal-hål å andra sidan..

för enligt min megen åsikt är det bara en sak som ska ut därifrån, inte in... köra kuken in där skit har varit vete fan om det är så mycket icke-sjukare än djursex????

Kan hålla med dig om analen är "exit only" men hur äckligt man än tycker att analsex är så handlar det ju iaf om sex med en annan människa....

Av dina tidigare trådstarter har jag förstått att du är en fd gammal hora o knarkare o jag har full förståelse för att det livet har satt spår hos dig även på det sexuella planet..

Ska du nu nödvändigtvis knulla med en häst så se upp med att den inte stöter i botten på dig, det kan göra rätt ont, har jag hört...
Citera
2011-05-27, 16:00
  #10
Medlem
somethingbetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Kan hålla med dig om analen är "exit only" men hur äckligt man än tycker att analsex är så handlar det ju iaf om sex med en annan människa....

Av dina tidigare trådstarter har jag förstått att du är en fd gammal hora o knarkare o jag har full förståelse för att det livet har satt spår hos dig även på det sexuella planet..

Ska du nu nödvändigtvis knulla med en häst så se upp med att den inte stöter i botten på dig, det kan göra rätt ont, har jag hört...

jag känner män och kvinnor som inte gått på dorger som oxå tänker såhär...så det där är bara en fördom du har... sverige funkar inte så. världen funkar inte så!

man behöver inte vara eller ha varit knarkare för att ha lite annorlunda tankar! men visst kan man tycka det i många av fallen. men inte bara för att man är det!!
Citera
2011-05-27, 16:17
  #11
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somethingbetter
jag känner män och kvinnor som inte gått på dorger som oxå tänker såhär...så det där är bara en fördom du har... sverige funkar inte så. världen funkar inte så!

man behöver inte vara eller ha varit knarkare för att ha lite annorlunda tankar! men visst kan man tycka det i många av fallen. men inte bara för att man är det!!

Har också knarkat lite till husbehov i min ungdom o har inte någon gång funderat på o bestiga en get, så där har du en point...

Tror dock att det är större risk för ett avvikande sexuellt beteende om man tex sålt sex eller på annat sätt blivit utnyttjad..
Citera
2011-05-29, 22:04
  #12
Medlem
Kan erkänna att jag tänder lite på en kvinna som blir knullad av ett djur
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback