2021-10-31, 20:09
Medlem
RapeGurls avatar
Jag skulle gärna låta mig TAGEN av vad som helst...så länge DET knyllar brutalt, och sprutar I mig!!!
Citera
2021-12-03, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somethingbetter
Detta ser man mycket av på nätet numera. jag vill prova men hur ska hunden eller hästen kunna bli dresserade till at hitta min fitta eller luktar de sig till mig om jag bara ställer mig naken på alla 4???

jag kan se att fina kvinnor har djursex på porrsajter och de har både fin kropp och ser bra ut.

dessutom ser de ut att njuta som fan...

vad skulle ni som män säga om er partner säger att homn vill detta?? flyter ni med och ser på eller hjälper djuret att stimulera henne??
eller skulle ni bli svartsjuka på djuret och känna er otillräckliga?
eller skulle ni tända på det och uppmana henne???

hur tänker ni män i min fråga?
jag vill testa men vågar inte för jag är rädd att hunden eller hästen dissar mig eller att man är kåt som fan men att djuret inte fattar detta så att man får lägga ner flera timmar att lära den hitta in i mig... och vem vill det när man är het?????

Hej! som svar på din fråga. Jag vet en person som tycker om när dennes hund slickar hennes fitta. Hunden hittar fort till fittan bara hon särar på benen, så att hitta dit blir inget problem.
Citera
2021-12-10, 22:02
Medlem
Pengabingens avatar
Vet att det finns en zoo kategori på HappyFappy (.org) men har personligen stängt ner den kategorin.

To each and his/hers own.
Citera
2022-04-07, 22:59
Medlem
sissybimbos avatar
Klart man är nyfiken på att suga en hund eller så.
Citera
2022-04-08, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somethingbetter
jag känner män och kvinnor som inte gått på dorger som oxå tänker såhär...så det där är bara en fördom du har... sverige funkar inte så. världen funkar inte så!

man behöver inte vara eller ha varit knarkare för att ha lite annorlunda tankar! men visst kan man tycka det i många av fallen. men inte bara för att man är det!!

Googla ”mrhands” så vet du hur du inte skall göra när det gäller häst. Hund är nog relativt enkelt
Citera
2022-04-18, 05:32
Medlem
Inte alls främmande för att testa och låta en hund slicka min fitta. Är en hemlig önskan jag har och haft länge. Blir våt av bara tanken.
Citera
2022-04-18, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanjagkandu...
Inte alls främmande för att testa och låta en hund slicka min fitta. Är en hemlig önskan jag har och haft länge. Blir våt av bara tanken.
hur gammal var du när den tanken kom till dig?
Citera
2022-04-18, 09:19
Medlem
HomoHitlers avatar
Gränsar till djurmisshandel faktiskt.... Har du även haft sex med barn? Sådana här fantasier om djur osv brukar leda vidare till andra perversiteter....

Jag är hedonist men fan inte djur.... vidrigt....
Citera
2022-04-19, 06:58
Medlem
Hej Somethingbetter,

Jag har sambo och vi har ett varierat sexliv med bdsm och dominans (det är vi båda överens om). Skulle hon nämna att hon skulle vilja låta en hanhund knulla henne när hon står naken på alla fyra så är jag 100% med på detta.
Kanske är jag konstig men så är det
Senast redigerad av 73a 2022-04-19 kl. 07:27.
Citera
2023-05-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanjagkandu...

Det är så jävla skönt. Pröva!
Citera
2023-05-31, 14:00
Bannlyst
Du som startade denna tråd lider helt klart av någon störning, för det här är inte friskt.
Citera
2023-06-02, 10:01
Medlem
Det finns ju folk som har dött av att bli knullade av hästar. Tänk om din häst kör in den i ditt rövhål och bokstavligt talat knullar skiten och tarmarna ur dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in