Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-27, 07:06
  #1
Medlem
Radovan665s avatar
Hej!

Jag undrar vilken nattklubb i Stockholm ni anser har otrevligast vakter?


Personligen tycker jag att Solidaritet har otrevligast vakter. Alltid dryga, alltid nedlåtande och alltid isolerande och provokativa mot andra människor istället för serviceinriktade och öppna.


Vad tycker ni?
Citera
2011-05-27, 08:07
  #2
Medlem
Sluberts avatar
jag kommer ihåg när jag var i staden på någon krog, efter några bira så gick jag ut och skulle röka. Jag gick en bit från dörren, då kommer vakten och börar på att ifråga sätta varför jag stog och rökte och blåste röken mot han. Även fast det blåste åt hans håll så han fick rök på sig. Jävla idiot jävel tänkte jag och blev bara arg, och sa att du kanske ska börja vara trevligare om ni vill ha fler kunder till eran krog.
Citera
2011-05-30, 00:27
  #3
Medlem
shaktas avatar
Patricia och den blonde ryssen Vladimir. Han suger getballe. Hade inga problem med honom förut,
men han verkar tydligen fått storhetsvansinne och förvandlat sig själv till Alexander den store.

Göta Källare har otroligt trevliga och proffesionella vakter.
Istället för att fråga hur mycket har du druckit säger dom bara Hej, allt bra? och tar leg på alla, så slipper dom stå och gissa.

Är man packad så är reaktionstiden väldigt slött. Så ett hej räcker oftas.
Citera
2011-05-30, 00:51
  #4
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Patricia och den blonde ryssen Vladimir. Han suger getballe. Hade inga problem med honom förut,
men han verkar tydligen fått storhetsvansinne och förvandlat sig själv till Alexander den store.

Jag har ingen erfarenhet av vakterna på Stureplan eftersom jag aldrig försökt gå ut på stureplan. Men jag har försökt komma in på Patricia några gånger. Aldrig kommer jag in även fast jag bara klunkat 3 - 4 öl innan och har vårdad klädsel.

Sist det hände var jag ute med några arbetspolare. Alla andra som var lika tankade som jag kom in men inte jag. Vet fan vad dom har emot mig på det stället men varje morgon när jag vaknat efter att inte ha kommit in på skithaket så är jag glad att dom inte släppte in mig eftersom man brände betydligt mindre onödiga stålar.

Vad har jag lixom missat när dom inte släpper in mig?!
Inte ett skit!
Citera
2011-05-30, 01:20
  #5
Medlem
shaktas avatar
Som jag sa, sen dom bytte vaktstyrkan för ett par år sedan så har patricia verkligen gått ner sig.

Dom har rekord i att slänga ut folk och ta in nytt snabbt. Det är dom ökända för. Synd på ett sånt annars sjysht ställe.

Men som sagt, du har så rätt. Man spar pengar
Citera
2011-05-31, 09:11
  #6
Medlem
Napalmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
. Synd på ett sånt annars sjysht ställe.


hahahahaa. Sämsta stället i världen. WT-varning. Så jag skulle inte gå dit om inte någon idiot tvunget skulla fira sin födelsedag där eller nåt. Vakterna där är dock ganska dryga även mot mig. Har ingen koll på folk. Talar man om vem man är så blir de bara förvirrade och måse hämta kc som kan komma och släppa in mig. Man ska ju lixom inte behöva stå i kö.

Spy Bar's vakter kan va jävligt fittiga om man inte känner dem. Jag har ju inga problem men har hört rätt ruskiga historier från kompisar. Första gången jag skulle in som 18 åring var de rätt dryga och fick ett dåligt hanterande. Dock fick vakten en utskällning från kc efter att jag klagade litegrann.

Trevligast vakter i sthlm anser jag finnas på Fasching (De bästa från F12 staben) och Riche. Sjukt trevligt bemötande. Väldigt bra koll på vilka som ska in före andra och sånt. Behöver aldrig stå i kö eller legga. Skönt.
Citera
2011-06-01, 01:10
  #7
Medlem
Resolutios avatar
Patricia den lilla fjolljollen vid slussen. Hatar stället och har lust att sänka skiten pga vakterna.

Min kortaste kväll i mitt liv va där. Så här såg den ut:

Kompis ringer o frågar om jag ska med ut som en liten spontan grej -> Ja för fan! *går direkt* -> Jag möter dem i slussen och vi går ner till Patricia -> Kommer in, betalar 120 kr var. *går på toa* -> Kommer ut ur toan och blir knuffad av en uppenbart berusad person -> vakt kommer och drar med mig till garderoben -> Jag blir utslängd 10 minuter efter jag gått in och utan att ens få nuppa på en öl. -> Går hem och upptäcker att det inte är något roligt på tv:n.

Kväll förstörd


Otrevlig o vidrig vakt som drog mig i skjortan som jag va någon som behövde bäras.
__________________
Senast redigerad av Resolutio 2011-06-01 kl. 01:12.
Citera
2011-06-04, 20:56
  #8
Medlem
cDk123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napalmet
hahahahaa. Sämsta stället i världen. WT-varning. Så jag skulle inte gå dit om inte någon idiot tvunget skulla fira sin födelsedag där eller nåt. Vakterna där är dock ganska dryga även mot mig. Har ingen koll på folk. Talar man om vem man är så blir de bara förvirrade och måse hämta kc som kan komma och släppa in mig. Man ska ju lixom inte behöva stå i kö.

Spy Bar's vakter kan va jävligt fittiga om man inte känner dem. Jag har ju inga problem men har hört rätt ruskiga historier från kompisar. Första gången jag skulle in som 18 åring var de rätt dryga och fick ett dåligt hanterande. Dock fick vakten en utskällning från kc efter att jag klagade litegrann.

Trevligast vakter i sthlm anser jag finnas på Fasching (De bästa från F12 staben) och Riche. Sjukt trevligt bemötande. Väldigt bra koll på vilka som ska in före andra och sånt. Behöver aldrig stå i kö eller legga. Skönt.


Om du måste berätta vem du är och de ändå inte vet så är du obviously inte känd nog, då blir det bara patetiskt..=)
Citera
2011-06-05, 00:32
  #9
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napalmet
hahahahaa. Sämsta stället i världen. WT-varning. Så jag skulle inte gå dit om inte någon idiot tvunget skulla fira sin födelsedag där eller nåt. Vakterna där är dock ganska dryga även mot mig. Har ingen koll på folk. Talar man om vem man är så blir de bara förvirrade och måse hämta kc som kan komma och släppa in mig. Man ska ju lixom inte behöva stå i kö.

Spy Bar's vakter kan va jävligt fittiga om man inte känner dem. Jag har ju inga problem men har hört rätt ruskiga historier från kompisar. Första gången jag skulle in som 18 åring var de rätt dryga och fick ett dåligt hanterande. Dock fick vakten en utskällning från kc efter att jag klagade litegrann.

Trevligast vakter i sthlm anser jag finnas på Fasching (De bästa från F12 staben) och Riche. Sjukt trevligt bemötande. Väldigt bra koll på vilka som ska in före andra och sånt. Behöver aldrig stå i kö eller legga. Skönt.

Du låter som en nybliven stekare. Det ska vara Wow status när du går ut. Igenkänd bland vakter. Jättetyfft lixsom. Jag skiter väl i vakterna, det är pga sådana som dig som man är tvungen att ha vakter.
Citera
2011-06-06, 22:12
  #10
Medlem
Napalmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Du låter som en nybliven stekare. Det ska vara Wow status när du går ut. Igenkänd bland vakter. Jättetyfft lixsom. Jag skiter väl i vakterna, det är pga sådana som dig som man är tvungen att ha vakter.

jag hatar stekare men fine. Men när du själv som klubberangör etc etc blir dåligt bemött av vakter utan koll blir man lätt lite irriterad. Ska inte va något wow, de ska bara gå smidigt så man slipper stå med de människor som inte klarar av att gå på krogen och ska börja bråka.

och jag älskar att det finns vakter överhuvudtaget. kom på att drygast vakter är på Mango Bar på sveavägen. nitat 18 åriga flickor i ansiktet oprovocerat etc etc.

Bäst vakter i världen måste va vid Biljardsalongen på Hornsgatan. (http://www.youtube.com/watch?v=ESOFxJj-R44)
Citera
2011-07-13, 07:14
  #11
Medlem
Radovan665s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napalmet


och jag älskar att det finns vakter överhuvudtaget. kom på att drygast vakter är på Mango Bar på sveavägen. nitat 18 åriga flickor i ansiktet oprovocerat etc etc.


Mango Bar har sedan en månad sagt upp sina vakter och tagit in ett auktoriserat bevakningsföretag.
Citera
2011-07-14, 15:35
  #12
Medlem
Intelligenss avatar
Harry B James, hårdrockskitställe med vakter som verkar ha gjort det till en sport att kasta ut killar och kasta in tjejer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback