2011-05-31, 23:52
Medlem
Joe Cools avatar
Som lite omväxling kan det vara kul men det är inget jag toktänder på. Att binda och teasa kan vara riktigt hett emellanåt.
Citera
2011-06-01, 12:14
Medlem
Jag gillar det , men ska killen binda mig får han vara riktigt dominant, annars är risken överhängande att han vaknar upp bunden och helt i mitt våld vilket i och för sig inte behöver vara en dålig idè .......

Och för er som läst min blogg eller läst mina andra inlägg, japp jag är undergiven i grund och botten men jag kräver min man, annars switchar jag lätt .
Citera
2011-06-01, 12:32
Medlem
Lite handklovar är en bra början då man skall få sin partner att tänja lite på gränserna. Det finns inget häftigare än gränstänjning.
Citera
2011-06-01, 14:08
Medlem
TheaFraggers avatar
Varför inte gå all in? Överraska med lite kloroform och rejäla poliskhandklovar.

Plasta in hela rummet och i med en rejäl ballgag. Sen spelar det mindre roll vad han tycker.

Säg att du "inte kommer skada honom".
Citera
2011-06-08, 09:37
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheaFragger
Säg att du "inte kommer skada honom".

"inte kommer skada honom... allvarligt"
Citera
2011-06-08, 10:37
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakpeaker
Nu var det väl så att själva ämnet inte var hurvida min pojkvän skulle uppskatta leken eller inte, utan hur folk i allmänhet tycker om att bli bundna, naturligtvis skulle jag inte binda fast honom om han skrek och grät, det var snarare så att det inlägget jag citerade utryckte sig som om det var det jag borde göra, jag bara sade att jag inte skulle uppskatta om min kille grät medan jag gjorde det, jag vill ju att han ska tycka det är bra! (Vilket han gjorde ) Det är väl klart att vi pratar, herregud vi är ju tillsammans!

Mitt svar var menat som ett generellt svar fastän jag ställde inlägget till dig då du stod för frågeställningen.

Det jag vill ha fram är att det inte finns något allmänt svar på vad människor gillar och att ifall man vill hålla på med sådana här lekar så gäller det att vara informerad. Både om ens partners inställning och om hur man gör, bondage kan verka ganska ofarligt men det kan uppstå rejäla skador ifall man inte har koll på vad man gör.

Rent allmänt här på forumet så är det många som verkar ha fantasier för att sedan tro att "det bara är att göra" vilket jag anser är en farlig inställning. Knowledge is the shit.
Citera
2012-01-08, 17:22
Medlem
sneakpeakers avatar
Jo, att det "bara är att göra" är väl lite överdrivet, man måste ju räkna med att det skaver, blir blåmärken osv. av handklovar och rep. Bara för att man tänder på att bli teasad betyder ju inte att man tänder på skavsår...
Citera
2012-01-08, 17:45
Medlem
Jag älskar att bli bunden. Ju hårdare desto bättre. Men bara tillsammans med en annan kvinna. Har den lyckan att jag blir bunden mycket ofta......
Citera
2012-01-08, 17:45
Medlem
Har träffat många som velat ha lite hårdare tag eller själv dragit upp ämnet. Det kan vara kul att exprimentera lite mer isf ska de ju vara med någon man litar på.

Binder gärna själv men tycker även om att få igen med samma mynt
Citera
2012-01-08, 18:15
Medlem
Darkdomains avatar
Jag gillar att bli bunden och ligga på mage på ett bord med ben och armar ihopbundna och "tvingas" suga kuk djupt ned i halsen och vara helt utlämnad. Men jag är bi, switch och tänder också på att binda andra små slynor och utnyttja dem med facesitting och strap-on medan min man ser på. Sedan tar han oss båda.
Citera
2012-01-08, 21:12
Medlem
bratemos avatar
Bondage är något jävligt härligt, känslan när man blir hjälplös går inte att jämföra med någonting annat, det är som att bli kliad på det där perfekta stället som det kliar på just nu, det går en kår i ryggen som är härlig. Det är jävligt schyst faktiskt. Ser inte poängen med att ha ett vanligt vanilj-sexliv. Det verkar så tråkigt. Roligare att testa nya saker, ha mycket att göra. Sex för många verkar vara in ut sprut slut, för mig är det mycket mer, det handlar om något större än att bara producera barn.
Citera
2012-01-11, 20:03
Medlem
Jag har aldrig blivit bunden någon gång men jag tycker det verkar väldigt spännande. Kanske t.o.m ha bindel för ögonen och inte veta riktigt vad som ska hända. Jag hoppas jag får chansen att prova nån dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in