2011-05-27, 23:25
Medlem
Brunhildes avatar
Är kvinna och tycker såå där om att vara bunden.

Däremot binder jag gärna och ofta..
Citera
2011-05-28, 01:03
Medlem
Härligt att bli bunden, om det är med en partner man litar på och som kan ta en till nya höjder, när man själv bara ligger där och tar emot!!
Citera
2011-05-28, 12:48
Medlem
nocturnuss avatar
Jag tycker att det är fantastiskt upphetsande att bli bunden. Adderar extra dimensioner till njutningen – man känner sig både hjälplös och utsatt.

Funkar dock bara med en stadigvarande partner, skulle aldrig prova med en ONS. Man vill ju gärna veta att inget riktigt kinky händer.

Bästa av allt är när partnern passar på att teasa så mycket att man till slut ber på sina bara knän om att få knulla!
Citera
2011-05-28, 13:18
Medlem
ChatteChocolats avatar
Jag har aldrig testat på riktigt, men tanken på att vara bunden är enormt upphetsande.
Skulle också kunna tänka mig att vara den som binder, även om det inte verkar lika skoj...
Citera
2011-05-28, 15:05
Medlem
LD50s avatar
Det skulle aldrig funka för mig eftersom jag inte är sexuellt undergiven. Skulle aldrig kunna ta det på allvar heller att bli fastbunden/dominerad utav någon som väger 40kg mindre än mig själv. Fast att försöka sig på detta vore ju ett säkert sätt för tjejen att själv bli nedtryckt, ihopbunden, smiskad och hårdknullad
Citera
2011-05-28, 15:52
Medlem
Distraughts avatar
Inga problem för mig inte. Är kille. Men det är ju helt olika från person till person.
Citera
2011-05-28, 16:04
Medlem
Anarchy4Swedens avatar
Det finns dock negativa saker med detta. Tänk om den som binder luras?

Jag har haft hemska mardrömmar om detta, tex att hon som binder fast mig filmar och samtidigt tvingar mig att suga kuk, eller att hon biter i min kuk så att det gör riktigt ont
Citera
2011-05-28, 16:08
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarchy4Sweden
Det finns dock negativa saker med detta. Tänk om den som binder luras?

Jag har haft hemska mardrömmar om detta, tex att hon som binder fast mig filmar och samtidigt tvingar mig att suga kuk, eller att hon biter i min kuk så att det gör riktigt ont

En shemale alltså?
Citera
2011-05-28, 16:10
Medlem
Anarchy4Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
En shemale alltså?
Nej, från en kille. Det var alltså bara en dröm, ej något som, jag vill göra
Citera
2011-05-29, 01:12
Medlem
Luismis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturnus
Bästa av allt är när partnern passar på att teasa så mycket att man till slut ber på sina bara knän om att få knulla!

Låter inte helt fel, inte fel någonstans faktiskt
Gillar tanken, skulle nog kunna både binda och bli bunden, även om det senare känns mer tilltalande... Är kvinna för övrigt
Citera
2011-05-31, 18:09
Medlem
schmokts avatar
Jag Älskar att bli bunden, teasad och lekt med! är tjej.
Gillar även att return the favor

Citat:
Ursprungligen postat av nocturnus
Funkar dock bara med en stadigvarande partner, skulle aldrig prova med en ONS. Man vill ju gärna veta att inget riktigt kinky händer.

Like Like Like

För mig har det funkat med ONS också, men inte ens i närheten så bra som med partner iofs...
men det är spännande på ett annat sätt istället
Citera
2011-05-31, 19:11
Medlem
Visst skulle kunna vara roligt, dock måste man nog lära känna den personen först så det inte är nån random psychobitch som gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in