Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-05-26, 20:25
  #1
Medlem
sneakpeakers avatar
Tjenixen alla FB folk!
Tänke introducera rep och handklovar i sängkammaren till min pojke, men hur känner ni andra pojkar som flickor i den frågan?
Eftersom jag får en kick av att få min pojke att spinna och stöna säger jag ju inte nej till att själv ha kontroll även om jag föredrar att bli bunden själv, men vad tycker ni?
Citera
2011-05-26, 20:28
  #2
Moderator
evilhoneys avatar
E&S-->BDSM[...]
//mod
Citera
2011-05-26, 20:37
  #3
Medlem
fredd4ns avatar
Kör hårt även om han inte vill, svårt att bevisa våldtäkt om man är ihop och har sexlekar..
Citera
2011-05-26, 20:38
  #4
Medlem
Anarchy4Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakpeaker
Tjenixen alla FB folk!
Tänke introducera rep och handklovar i sängkammaren till min pojke, men hur känner ni andra pojkar som flickor i den frågan?
Eftersom jag får en kick av att få min pojke att spinna och stöna säger jag ju inte nej till att själv ha kontroll även om jag föredrar att bli bunden själv, men vad tycker ni?
Jag tycker det är toppen
Älskar att ligga där och ta emot allt, utan att kunna göra motstånd.

Btw, jag är kille.
Citera
2011-05-26, 21:49
  #5
Medlem
sprialks avatar
Det bästa jag vet.
Citera
2011-05-26, 21:52
  #6
Medlem
sneakpeakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredd4n
Kör hårt även om han inte vill, svårt att bevisa våldtäkt om man är ihop och har sexlekar..


Sant, sant, men det kanske inte är så jättekul om pojken i fråga börjar gråta, springer iväg och aldrig kommer tillbaka?
Citera
2011-05-26, 22:06
  #7
Medlem
Roxanas avatar
Mig får man inte binda fast.

Killar däremot går utmärk.
Antingen handbojor eller boskapsbindning a la femdom.
Citera
2011-05-27, 08:13
  #8
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakpeaker
Sant, sant, men det kanske inte är så jättekul om pojken i fråga börjar gråta, springer iväg och aldrig kommer tillbaka?

Varför skulle du vilja binda fast någon som du inte vet vill prova det innan du gör det?
Jag ser så många såna här frågor och jag blir lika frågande varje gång ifall det verkligen är så svårt att skilja på sina egna fantasier och faktisk lek. Jag hoppas att ni inte i er önskan att uppfylla era fantasier och önskningar går för fort fram för det kan inte komma något bra ut ur en sådan situation.

För att få något ut av att binda någon eller bli fastbunden så är det inte bara akten i sig som behöver göras, det behöver finnas ett förtroende och en säkerhet i relationen med den man leker med, man måste lita på varandra ifall man ska hålla på med sådant här så ifall du är tveksam ifall din kille kommer börja gråta eller springer iväg om du tar upp ämnet så är du absolut inte redo att göra något alls.

Mitt råd är att du tar upp ämnet rent generellt och försöker pejla in hans inställning.
Citera
2011-05-27, 09:54
  #9
Medlem
fenceteeths avatar
Känn av läget lite, brukar ni turas om att till exempel hålla fast varandra i handleder osv? Eller ingår det ofta på något sätt att immobilisera partnern? Isåfall kan du ju försöka lägga in någon hint, alternativt bara dyka upp med ett par klovar en dag och visa honom var skåpet ska stå
Steget ifrån klovar till rep känns inte så stort, men känn av läget där också. Håll utkik om det hålls några kurser i t.ex shibari i er omgivning, visa honom och säg att det låter intressant.

Buntband duger också de utmärkt till att se till att någon inte "smiter", f.ö
Citera
2011-05-27, 22:02
  #10
Medlem
sneakpeakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Varför skulle du vilja binda fast någon som du inte vet vill prova det innan du gör det?
Jag ser så många såna här frågor och jag blir lika frågande varje gång ifall det verkligen är så svårt att skilja på sina egna fantasier och faktisk lek. Jag hoppas att ni inte i er önskan att uppfylla era fantasier och önskningar går för fort fram för det kan inte komma något bra ut ur en sådan situation.

För att få något ut av att binda någon eller bli fastbunden så är det inte bara akten i sig som behöver göras, det behöver finnas ett förtroende och en säkerhet i relationen med den man leker med, man måste lita på varandra ifall man ska hålla på med sådant här så ifall du är tveksam ifall din kille kommer börja gråta eller springer iväg om du tar upp ämnet så är du absolut inte redo att göra något alls.

Mitt råd är att du tar upp ämnet rent generellt och försöker pejla in hans inställning.

Nu var det väl så att själva ämnet inte var hurvida min pojkvän skulle uppskatta leken eller inte, utan hur folk i allmänhet tycker om att bli bundna, naturligtvis skulle jag inte binda fast honom om han skrek och grät, det var snarare så att det inlägget jag citerade utryckte sig som om det var det jag borde göra, jag bara sade att jag inte skulle uppskatta om min kille grät medan jag gjorde det, jag vill ju att han ska tycka det är bra! (Vilket han gjorde ) Det är väl klart att vi pratar, herregud vi är ju tillsammans!
Citera
2011-05-27, 22:51
  #11
Medlem
TheBadAsss avatar
Gillar både att bli bunden och att binda upp en tjej. Jag gillar att tappa kontrollen fullständigt och låta tjejen göra vad hon tycker är lämpligt
Lika häftigt är det att själv ta kontrollen och styra leken - handcuffs is da shit
Citera
2011-05-27, 23:21
  #12
Avstängd
Ippskiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakpeaker
Tjenixen alla FB folk!
Tänke introducera rep och handklovar i sängkammaren till min pojke, men hur känner ni andra pojkar som flickor i den frågan?

Jag har vart kåt på att bli bunden och nyttjad sedan jag var 9 år gammal.


Citat:
Ursprungligen postat av sneakpeaker
Eftersom jag får en kick av att få min pojke att spinna och stöna säger jag ju inte nej till att själv ha kontroll även om jag föredrar att bli bunden själv, men vad tycker ni?


Jag tycker du skall fråga honom först. Det krävs en speciell personlighet för att gilla att bli bunden och dominerad/utnyttjad på de mest extatiska vis. Kontrollfreaks njuter av det mycket mer än folk som "flyter med strömmen" t ex.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback