Citat:
Ursprungligen postat av
AvanzaBank
Det är väldigt tråkigt att läsa ett sånt här inlägg, vi vill verkligen inte förlora dig som kund! Den senaste veckan har vi tyvärr haft en del tekniska problem och om du har varit kund hos oss länge vet du att detta inte hör till det normala. Vi jobbar hårt på att lösa dessa tekniska problem och att försöka förhindra att liknande situationer uppstår igen. Sådana här situationer och problem är inte acceptabla för oss och vi beklagar verkligen om det har orsakat problem för dig. Jag hoppas att du kan ringa oss så vi kan prata mer om det.
/Hanna, Avanza
To little to late,, förra veckan var extremt, det kan jag hålla med om. Men den här veckan började inte direkt bra heller va? Ni har kostat mig pengar förrut då det inte har gått att genomföra ordrar, jag reklamerade men efter er "utredning" beslutade ni att inte ge mig kompensation.
Idag gick jag in i Bear OMX X15SG i min Nordnet-depå när index låg +0.24. Bara för skoj skull prövade jag att göra samma manöver hos er, vilket naturligtvis inte fungerade. Hade ni kompenserat för den förlusten? Det är ju egentligen ingen förlust utan en förtjänst jag inte gjorde? Precis, inte ett öre hade jag fått. Därför har jag bytt till Nordnet som har en tjänst som fungerar och som tack för det fick de courtage för en order värd ca 14000 sek.
Nu har jag bara två månadsfonder kvar hos er, när jag har fått in dem avsluten är äntligen banden klippta, ni förlorade mig som kund i förra veckan. Jag rekomenderar alla jag pratar med att byta.