Citat:
Ursprungligen postat av
KarlDenMindre
Önskemål: Ska man försöka sig på lite teknisk analys med Avanzas aktiegrafer så får man nästan använda förstoringsglas för att se nåt. Vore inte dumt om man kunde förstora graferna eller t.o.m "rycka loss" dem i egna fönster.
Sen under Graftyp lägga till Heikin-Ashi candlesticks.
Hej!
Vi jobbar hela tiden på att förbättra graferna och jag ska föra vidare din input
Citat:
Ursprungligen postat av
Attacherad
Hej Avanza,
Finns det några planer på att introducera ett verktyg/plattform likt SIX Edge eller Infront som är gratis till era "vanliga" kunder?
Jag saknar möjligheten att t.ex. visuellt placera orders och stoploss-nivåer utan att behöva byta klicka och byta sida för ett beställningsformulär.
Edit: Sen bör ni se över hur feedback ser ut vid avancerad orderläggning. I dagsläget får man ingen feedback om en order har gått till avslut direkt vid "Fill or Kill". Det är även extremt svårt att hitta vart lagda men "dödade" orders hamnar. Att behöver navigera runt och undra "köpte jag eller inte, vart fan ser jag vad som händer med min order?" är inte optimalt på något sätt.
I nuläget har vi inga planer på att lansera några nya traderapplikationer men vi jobbar hela tiden med att förbättra vår börsskärm så att den ska fungera mer och mer som en trader. Jag ska föra vidare din input till våra utvecklare, ju fler som hör av sig om dessa frågor desto större sannolikhet att det prioriteras upp av produktägarna. Återkom gärn amed mer input och förslag!
Citat:
Ursprungligen postat av
skrplbnkdbnk
Håller med till 100%! Och deras TA buggar även massa när man ändrar intervall eller upplösning. Känns allmänt ofärdigt, inte värdigt avanza.
Det är såklart inte bra, tack för din feedback, tar vidare den!
Citat:
Ursprungligen postat av
Pysssen
Undrar finns det Binära optioner att treda?
Vi erbjuder tyvärr inte handel med binära optioner.
/Arvid, Avanza