Citat:
Ursprungligen postat av
nin
Jag har precis ökat mitt månadssparande. Jag behöver inte godkänna någon ny autogiro från min bank för den ökade överföringen utan det sköter sig av sig själv?
God morgon!
Om du har ändrat ditt månadsspar på vår hemsida så kommer resten att sköta sig självt. Inget att oroa sig för!
Citat:
Ursprungligen postat av
Fugglarn
Webbtjänsten är tyvärr inte tillgänglig
Vi beklagar detta och ber dig försöka igen lite senare.
Katastrof, jag antar att ni ersätter eventuella förluster pga detta?
Först och främst, ursäkta besväret! Vi har under morgonen uppdaterat vår hemsida vilket resulterade i problem på ett fåtal servrar. IT jobbar hårt för att lösa problemet och vi tar självklart det inträffade på största allvar.
När det kommer till ersättningar så försöker vi alltid att vara frikostiga med dessa vid tekniska problem. En huvudregel är dock inte att vi inte kan ersätta potentiella affärer, utan ska man lägga en order som man av någon anledning inte kan få igenom är det viktigt att omgående slå oss en signal på 08-562 250 00. Då har vi först och främst möjlighet att hjälpa dig ta den position du vill, och efter det kan vi självklart diskutera ersättning. Med det sagt får kunder ofta ersättning vid tekniska problem, men det är som sagt viktigt att höra av sig så att vi både kan hjälpa dig och få en bild av situationen.
Tveka inte att höra av er vid frågor eller funderingar!
/Kristoffer, Avanza